November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    das toevallig, wij ook :D

2. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    euhhhhhh hahaha de koelkasten wil ook doen en de vriezers hmmmmmm gordijnen wassen staat al op het lijstje (kan je dat zelf of moet dat naar de stomerij? Heb er 2000 euro voor betaald dus zou zonde zijn als ikz e verpest na een jaar!) gasfornuis,over,magnetron is inbouw pfff gelukkig en de keuken doet me moeder haha

3. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    heb je geen angst dan? me vriend totaal niet terwijl ik denk shit, durf ik wel alleen te zijn met zo'n baby? voor kindjes ben ik nie bang maar baby's vind ik eng haha

4. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    angst? uh nee hoor ,.....haha schijt in mn broek ,... :D
    maar nee ff serieus, ik heb dus nu af en toe wel zo iets van, ow jee straks de baby , zal het wel goed gaan, kan ik het wel aan, het klinkt allemaal wel leuk en mooi, en het erna toe werken , ook geweldig, maar straks is het zover,...... biiber bibber hihi

maar ja ach, denk dat ons moederinstinct het allemaal wel aan kan ;)

5. *begin ego-bericht* (alweer)

Pfff...eerste krampen begonnen kwart voor elf... tweede om kwart over... nu weer 5 voor 12.. zou het dan toch? Misschien wel gewoon loos alarm.. maar kan het niet nog 1 dagje wachten? Dan mag ik thuis bevallen.. vandaag moet het nog in het ziekenhuis..

Net 1e was erin gegooid, gestreken en nu ga ik een lettertype uitzoeken voor op de rompertjes...

*einde ego-bericht*

Hope, fijn dat het gelukt is om het hemeltje te monteren! Ja, ik hoop/denk ook dat het moederinstinct goed in springt. Ik zit nog wel even te bibberen bij bepaalde gedachten hoor. Hoe moet dit, hoe moet dat?

Melina, ik heb dat ook hoor.. met kinderen weet ik precies wat ik moet doen, maar bij baby's, moet ik echt allemaal nog leren... We gaan het vast snel oppakken allemaal.

6. hope43

hope43 Fanatiek lid

14 jul 2006
    2.255
    0
    0
    dafje was dit de 1ste keer, die krampen?
    misschien net zoiets als ik vd week heb gehad,
    3 x achter elkaar en toen niks meer, ik zag het als oefenweeen,..

maar ja doe vd zekerheid , rustig aan vandaag,......
    dan ben je iig klaar vd thuisbevalling ;) NA MORGEN !

7. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw dafje jij maakt het wel heel spannend
    Maar zal je voor die ene dag nog naar het ziekenhuis moeten dan?

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ojee Dafje, dit klinkt spannend. Als het nog niet het echte werk is, zijn het iig wel serieuze oefenweeen!

Hou je ons op de hoogte?!

9. Nee, niet de eerste keer.. rommelt al dagen.. sinds ongeveer vrijdag..

Dees, ja, heb het gisteren nog aan de vlos gevraagd. Ze willen het risico niet nemen voor als er iets mis gaat, want dan zitten ze met de verzekering. Helaas..

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    het is niks dat Dafje het zo spannend maakt, maar nu ben ik natuurlijk helemaal niet mee achter mn laptopje vandaan te slaan natuurlijk hihi

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo weer veel gekletst zie ik.

JOEHOE 35 weekjes vandaag :whistle:

Zo dat moest ik even kwijt.

Hier goed geslapen alleen weinig puf om vandaag wat te doen. Me toch maar toe zetten denk ik. Wat betreft intiem zijn met hubbie, dat gebeurd hier al weken niet meer. Maar ja je hebt altijd nog andere manieren ;)

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw dat is wel balen dan zeg, voor dat ene dagje!
    Maar ja zekerheid voor alles natuurlijk, wel begrijpelijk

13. stiekel

stiekel Bekend lid

hoi hoi

ik ben er weer
    JOEHOE ik heb dus GEEN baarmoeder verzakking.
    gyn heeft alles na gekeken en kon dit dus niet vaststellen.
    wel ligt de kleine vrij diep al met het hoofdje ingedaalt en misschien daarom dat het leek op een verzakking.
    moest het ook onmiddelijk tussen mijn oren weghalen zei hij.
    wel moet ik vrijdag naar de fysio om te kijken of die wat voor mij kunnen betekenen.
    want het is allemaal wel een beetje verweekt onderin.
    wel moet ik morgen voor een groeiecho, want ik ben geen grammetje aangekomen en zit dus nog steeds op mijn 6 kilo

ik ga nu even lekker op de bank liggen want de beste man heeft me wel flink auw gedaan.

later en groetjes sandra

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Sandra dat is nog eens even goed nieuws zeg!
    Gelukkig maar!

Nu lekker uitrusten en verder genieten van je zwangerschap

15. Jeej! Wat fijn Sandra, wat een goed nieuws!

Lekker van genieten! Snap best dat het niet fijn is zo'n onderzoek. Ik heb al een beurs gevoel als de vlos gevoeld heeft hoe de kleine ligt...

16. ik wil wel stoppen met berichtjes schrijven hoor Dees.. :) dan kan je weer aan de slag :) hihi

17. Tis niet gezegd dat het ook echt gaat gebeuren.. misschien wel vals alarm...

18. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    Net terug van zwemmen en toevallig met wat 36-40 weken dames gesproken: Dafje is jou kindje al helemaal ingedaald? Hoorde net echt van meerdere meiden dat die krampen om het kwartier a half uur echt een tijd (2 dagen?) aan kunnen houden en dat voorweeen nog wel veel langer kunnen duren (bij een eerste kind). Sterkte ermee!

Ik ga (voor de een-na-laatste-keer) naar mijn werk! Tot vanavond!

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hahah nee hoor Dafje schrijf maar lekker door,
    veels te spannend, wil niks missen.
    Ook al is het vals alarm

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ik ga wel wat dingen doen, maar mn geluid van mn pc staat aan dus hoor ik wanneer er een nieuw bericht is, dan kom ik snel kijken

Ben verder nie forum verslaafd ofzo hoor ;)

Deel Deze Pagina