http://www.strijkletters.nl/nl/bestelli ... termodule/ hoi hoi dafje hier kun je ook letters bestellen en ook een lettertype bepalen groetjes sandra
Ik kreeg net een e-mail van een stel dat bij ons op de cursus Samen bevallen zit. Ze hebben gisteren een dochter gekregen. Toen ik de foto's zag, begon ik spontaan te huilen. Ik schrok van mijn eigen reactie, ik had niet verwacht dat het me zoveel zou doen. Ik vind het zo'n onwerkelijk idee dat ik haar een paar dagen geleden nog heb gezien met een dikke buik en dat ze nu moeder is geworden. Ik weet dat het heel logisch is, maar toch... Het komt ineens zo dichtbij en ik vind het zoooo spannend allemaal. Hebben jullie dat ook?
pffff word soms gek van de zenuwen dan moet alles zo of zo zijn en dan begin ik spontaan me ziekenhuis tas in te pakken
hee Melina, Je bent echt nie de enige. Hoe dichter bij het komt hoe meer ik ga twijfelen of ik het allemaal wel kan. En of ik nie beter toch langer had kunnen wachten en of het ooit allemaal weer normaal wordt. Ik denk dat da heel logisch is. Gekke is dat mijn man in het begin heel onzeker was en nu juist de zekere van ons 2.
Even gauw tussendoor > vwb de geboortekaartjes: ik heb nooit bedoeld dat ik teleurgesteld was of de verwachting heb van iedereen om mij een gewoon kaartje te sturen hoor! Digitaal is ook hartstikke leuk. Alleen ziet het er naar uit dat ik meer dan genoeg kaartjes heb om jullie er ook één te sturen, that´s all! Dus hou je brievenbus maar in de gaten, haha!
Weer wat nuttigs gedaan, even naar de supermarkt geweest. Vandaag eten we groentesoep met stokbrood, lekker makkelijk. De soep staat al op, strakjes alleen de laatste dingen doen en is het klaar. Hoe lui kan je zijn Had tegen Piet het excuus dat het zo lang geleden was dat we soep hadden gegeten 8) Over de geboortekaartjes: Hier word hij ook digitaal verstuurd, gun jullie allemaal een gewone maar me knip gunt het niet. Jammer. Maar is toch ook leuk een digitale. Nou wou ik nog ergens op reageren en weet ik het niet meer, Nou ja ga maar even bij de soep kijken
Zooooo weer een half uur bijgelezen, kletskousen Wel grappig dat (bijna) iedereen zo zenuwachtig is (hier nog eentje hoor) en nog van alles wil doen. Gelukkig blinkt hier alles en is het alleen nog een kwestie van bijhouden Ik heb vandaag contact gehad met de gyn. (telefonisch) en moet morgen om 11.00 komen voor een gesprek, en ik ben zooooo zenuwachtig. Wat gaan ze vertellen? Willen ze wel of niet het kindje halen, op welke manier en wanneer? Pppff zal niet slapen vannacht denk ik. Sandra ooh super meid, wat een goed nieuws! Ik ben benieuwd hoe het bij de groeiecho gaat. Dafje JEEEEEEEEETJE meid wat maak je het spannend zeg! Ik hou je in de gaten, maar hopelijk gaat het morgen doorzetten! Ik ga ff het eten voorbereiden, ws tot vanavond! Liefs, Natasja
Hallo, Hier is er ook weer 1 uitgeslapen . Ik ben me toch een potje sjaggie...geen idee hoe dat kan. Zullen de hormonen wel zijn. En ik baal gewoon van al die ritjes naar het ziekenhuis, in plaats van dat ze dat allemaal op 1 dag plannen, grrr..... Tari -> ik moet naar het ziekenhuis in Hoorn, loop daar al bij de gynaecoloog. Moet jij ook in het ziekenhuis bevallen?
Oh ja..ik zou ook graag een buddy willen en dan graag één met een scan, want die heb ik niet . Dan kan ik haar mijn geboortekaartje sturen en hopelijk wil zij dan mijn kaartje even scannen en aan iedereen mailen!
Nou ik heb ondertussen niets meer uitgevoerd, dan achter de laptop zitten en met foto's stoeien... Ben met dat fotoalbum bezig voor mijn moeder, had er al 1 helemaal klaar staan, maar nu bleek dat de levertijd 12 werkdagen is.... Ik moet hem volgende week zaterdag al hebben, :x Nu heb ik er 1 gevonden die in 5 werkdagen kan leveren, maar moest dus wel weer het hele album opnieuw indelen...en dat kost best ff tijd.. Maar goed het is gelukt, moet nog even op de laatste foto's wachten, die zou mijn vader op de mail zetten en dan kan ik eindelijk gaan bestellen! Kreeg net een mailtje van mijn tante uit Engeland, die komt volgende week speciaal voor het feestje een dagje over, die wilde weten wat ik voor de kleine wilde hebben. Ze had een "bouncer" op het oog en die vind ik eigenlijk zo leuk dat ik maar meteen akkoord ben gegaan... Dat ding kan je aan de bovenkant van de deur bevestigen en dat functioneerd dan als wip/schommelstoeltje...Lijkt me wel lachen! Nou qua eten wordt hier ook makkelijk gedaan, gisteren spaggeti gemaakt en die is de tweede dag meestal nog veeeeeel lekkerder, dus vanavond weer spaggeti....
whaha ik volg me zelf niet meer hoor Stond ik net de verf resten van het raam van de babykamer af te halen, want ik erger me daar dan aan, nou en toen zemen want ja dat ziet er niet uit. Puntje bij paaltje sta ik toch ook de ramen buiten te zwemen hahah, ben ik de hele dag al tegen aan het hikken en ineens he.......raar hoor zwanger zijn, volgens mij ga ik het echt werkelijk nooit snappen
Halloooooooooooooooooooooooooooooooooooooo zeg wat kunnen jullie kleppen Ik ga nu ff eten maken en dan bijlezen, ik zag al wat over een rommelende Dafje (jaaaaaa morgen mag je bevallen toe dan toe dan ) en iets over de adressenlijst en geboortekaartjes enzo....ga ik strakkies mee bezig eerst eten ik heb HONGER (wanneer niet haha)! Tot straks! xxx Roelie
Ik ga zo ook even eten dan vanavond weer naar zwangerschapsgym. Dus veel plezier vanavond en ik lees het morgen allemaal wel weer! Liefs, Debby
Vanochtend gesprek gehad met dokter en herstel gaat langzamer dan verwacht helaas.. hij blijft een extra zuurstof behoefte hebben.. Zal dus nog iets langer gaan duren dan we op gehoopt hadden. Daarnaast is hij extra vatbaar voor het RS-virus, en moeten we heel streng zijn het bezoek straks als ie thuis is tot zeker eind maart.. Maar goed.. alles voor ons kleine ventje! verder doet hij alles heel goed, hij groeit goed en zuigt goed aan de borst Heb nog een filmpje van hem op de blog van mijn hyves gezet voor de nieuwsgierigen
Ik ben handmatig alle enveloppen aan het schrijven... ik heb wel beters te doen maar goed... Goedemoddag