Oooggghh Gwen, wat een snoepie! En hij kan al zwaaien! Die kleine armpjes in dat rompertje, echt te schattig. Wel balen dat het nog niet gaat zoals jullie hoopten. Inderdaad nog even een poosje de boze buitenwereld buitenhouden met alle virussen en griepjes...
Tjee Ruby, 26 oktober, dat komt ineens wel heeeel erg dichtbij! Ik zal eens even in mijn agenda kijken of je buddy dan wel kan Spannend meid! Word je dan toch ingeleid?
Ohw Gwen wat een scheetje, krijg gewoon tranen in mn ogen (rot hormonen ook) ohww heerlijk zwijmelen!
wow Ruby.. time flies! spannend! en idd Muriel.. zwaaien kan ie al haha heb je het filmpje al gevonden Maria?
kreeg vandaag ook minder bericht, vrouwtje dat ik ken had bij 20 wkn echo te horen gekregen dat kindje hartafwijking had. Ze zou geopereerd worden zodra ze geboren was, en dan er verder geen last meer van hebben.. Dokter raadde wel aan om voor de zekerheid een vlokkentest te doen. Word ze gisteren gebeld.. foute boel. Kind heeft trisomie 18 (edwards syndroom) Ze heeft ervoor gekozen direct de zwangerschap af te breken.. vreselijk gewoon.. bleeeeh Leven is soms zo oneerlijk... hmmmpf..
Zo hier ben ik ook weer ff. Ik las dat ik niet de enige ben die geen puf heeft om iets te doen. Had vanmiddag boodschappen gehaald en daarna op de bank in slaap gevallen en net pas wakker Kortom alles staat dus nog precies zo als het staat. Helaas de kaboutertjes zijn niet langsgeweest. Wow Ruby: De 26e al. Gaat nu wel allemaal erg snel zeg!
Dank jullie voor de tips dames.. ik ga eens kijken of ik er wat mee kan. Gwen, kun je de hyveslink even pb-en, ik ben zo benieuwd Vervelend dat Mika niet zo hard vooruit gaat als jullie hadden gehoopt. Wel fijn dat hij goed groeit en goed drinkt! Bah, wat een naar bericht van je kennis. Dat zijn echt de berichten waarvan je gaat denken, waarom? Ruby, wow.. een vaste datum. Fijn dat je nu weet waar je aan toe bent meid! Ga je nu worden ingeleid dan? Of wordt het een geplande keizersnee?
ow jee.. toch weer de volgende beeb op een verjaardag van 1 v/d forummers.. wanneer zijn er nog meer mensen jarig hier? haha