Wat een lief filmpje Gwen.. Wat een schattig mannetje heb je toch op de wereld gezet! Ik ben jarig in Juni... dus ook dat wordt vrij onmogelijk hihi..
Vanmiddag helaas toch een te lange wandeling gemaakt. Alles ging prima tot meneer (bleek achteraf) de geur van een net-niet-meer-loopse teef in zijn neus kreeg en er vandaar peerde zo de duinen in! We hebben met zn 3-en 3 kwartier lopen zoeken (ook gedeeltelijk met de auto, heel brutaal paaltjes uit het wegdek gehaald en voorzichtig doorgereden ) en toen bleek dat hij vastgeplakt zat aan 2 dames met 4 honden (waarvan 1 dus heel lekker rook). Die dames hadden ons horen roepen en zijn "gewoon" doorgelopen de andere kant op. Eén van de dames zei doodleuk terwijl ik 'em aan het aanlijnen was, dat "hij zo stout was" en dat ze hem een paar had geschopt Nou kan je ver gaan bij me, maar mijn hond schoppen is écht foute boel Zal het gesprek hier verder niet herhalen, maar ik was enorm booooooos! En dus veel te veel gelopen. Heb weer flink pijn in mijn rug. Zometeen maar weer zwemmen en dan gelijk daarna naar bedje toe. Heb nog wel nieuwe gordijnen voor onze slaapkamer besteld en 2 pakjes voor de kleine bij de Hema gekocht...ze hadden vanavond speciale koopavond met 20% korting Heb even vluchtig bijgelezen, maar verder geen puf om te reageren. Iedereen een fijne avond! (zal morgen nog wel even naar de buddylijst kijken, tenzij jullie het zelf onderling regelen en aanpassen ) xxx
Jemig Esther wat een rotreactie/actie van die mensen zeg! Ik zou ze zelf hebben geschopt denk ik! Ik was vandaag bij de Hema en toen las ik dat van die koopavond.. beetje jammer, maar ik dacht, ik ga toch echt niet terug vanavond voor die korting.. ik sta hier nou met krampende buik en anders ben ik ook nog es voor nix hierheen gekomen.. dus jammer maar helaas.. had me wel 6,40 gescheelt, maar ja..
Hoi meiden kan mij het nummer van Dafje even pb en het staat niet in mijn adressenlijst op de een of andere manier. Trouwens lief van jullie dat jullie steeds vragen hoe ik de dagen door kom. Als mijn moeder bij mij is vliegt de tijd onder onze vingers vandaan. Boodschappen en het huishouden en ja na bijna 6 weken zijn we nog steeds niet uitgepraat. Morgen ben ik weer de hele dag alleen. Ga in iedergeval wat drinken bij de buurvrouw.
Linda, lekker dat de tijd vliegt met je moeder.. dan hoef je je ook niet druk te maken over je dag doorkomen. Hoop dat je morgen ook een beetje de dag doorkomt zonder teveel problemen.
Dafje het idee van jou met de rompertjes hebben iemand bij mij in de buurt ook. Die hebben het met textielverf gedaan. Misschien is dat een idee.
NEEEEEEE dat méén je niet! hahahaha, het begint inderdaad wel een erg sterk patroon te worden, hahaha!
Wat een vreselijk verhaal van die kennis van je, Gwen, echt heel naar. Toen zal je Mika nog wel even extra hebben willen knuffelen zeker? Pfoe..
Dat scheelde inderdaad niet veel of ik had uitgehaald Zeker omdat ik eerst nog sorry had gezegd omdat ik het vervelend vond dat zij last hadden van mijn hond Dat is zeker pech hebben! Ik was om 17.15 uur bij de Hema en de dame waar ik de gordijnen bij bestelde attendeerde mij op de actie. Ben toen even snel langs een kennis gelopen die eigenaar is van een winkeltje verderop in de straat om vervolgens om 17.35 terug te komen en de korting te pakken
Klaagmodus aan Ik ga weer op de bank....heb knallende hoofdpijn Rugpijn is na flink lange hete douche en wat rekoefeningen wel minder geworden. Had geen zin meer om te gaan zwemmen (zwembad is 20 minuten met de auto hiervandaan). En Jean-Paul heeft ook nog niet gebeld of een smsje gestuurd vandaag Klaagmodus uit
Maxima heeft ongelijk... 8) Alhoewel, er stond bij de kassa een bordje dat je bij besteding van meer dan 50 euro je een kleine attentie zou ontvangen. Die is het kassa-meisje vergeten en ik heb er ook niet om gevraagd (dat vond ik zo "hollands" staan )
Hmmz, ben vanmiddag even wezen ´autoshoppen´. Wat is dat toch altijd een drama. je ziet zo´n verkoper en vertrouwt ´m bij voorbaat al niet ... Ik zoek een kleine 5-deurs voor niet al te veel geld, maar wel met voldoende veiligheid en ruimte voor de wagen e.d. Maar die zijn ook al zo gauw zo duur! Dat geld wil ik er eigenlijk helemaal niet aan uitgeven... En tot overmaat van belediging zei de laatste verkoper dat ik hooguit EUR 300 inruilkorting zou krijgen voor mn huidige Cliootje. Waaaaaaaaaat?! Is ie wel helemaal lekker? Dat toppertje heeft nog niet eens 50.000 km op de teller staan, alsjeblieft zeg.