November 2007 mama's

Discussie in 'Bevallingslijst forum' gestart door -, 24 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Sammie2

Sammie2 Bekend lid

7 mrt 2007
    668
    0
    0
    He Dafje, misschien is het een idee om die ene letter (zo groot mogelijk) en dan dikgedrukt uit te printen en dan IN de romper te leggen en over te trekken? Oh, dat idee had al iemand, zie ik nu!

Stiekel: leuke foto’s hoor! Hoe oud is hij nu?

Gwen: vervelend dat het allemaal langer gaat duren, maar wel prima dat ze alles zo goed in de gaten houden! Krijgt Mika nu ook elke maand zo’n injectie tegen het RS virus? Dat doen ze toch bij prematuren, in de wintermaanden? Wat een mooi filmpje trouwens, echt knap, dat gezwaai!

Hier ook jarig in juni…gaan we maar niet op wachten. Nog wel wat collega’s eind oktober en begin november, sommige hebben al aangegeven dat ze hun verjaardag wel willen delen!

Vandaag is voorbij gevlogen, morgen echt mijn laatste dag! Ga voor de verandering weer op tijd naar bed, kan niet wachten tot het morgen is!

Es: bij gebrek aan JP SMS: kruip lekker op de bank met een grote mok thee en denk maar dat de rugpijn uit zichzelf weggaat….

2. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    300 is wel heel weinig! Cliootjes zijn vrij populair, misschien een optie om via Marktplaats oid te verkopen? Dan krijg je er vaak meer voor.

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    *samenzweerdersmodus aan*

ALLE MANNEN ZIJN OOK HETZELFDE! :evil:

*samenzweerdersmodus uit*

Maar da´s toch niet lief van je hubbie!
    Ga je lekker vroeg slapen? Hopelijk helpt dat een beetje bij je hoofdpijn. Ik hoop niet dat je weer last van migraine krijgt? bah...

4. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Listy, lief surrogaatsmsje (((knuff)))

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ja psies, maarja, hij moet deze maand voor de APK en ik hoopte daar dus lekker onderuit te kunnen komen in een package deal (koop-verkoop).
    Maar eens even rustig over nadenken...

6. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ik weet niet of alle mannen hetzelfde zijn....heb de laatste jaren niet persoonlijk kunnen vergelijken :) maar het is wel iedere keer hetzelfde met Jean-Paul. Hij beloofd bij vertrek iedere dag te bellen en het lukt nooit. Ik begrijp het ook wel, hij is daar met 300 "soortgenoten" op een conferentie en de dagen zitten volgepland met presentaties, workshops en wat al niet meer. Als ik zelf zoiets heb, vind ik het ook lastig om een rustig moment te vinden om naar huisje te bellen (ook al denk ik vaak aan hem). Maar ja, ik beloof het dan ook niet bij vertrek ;)

Ben ook niet boos, maar vind het wel effe jammer. Wil mijn hondenavontuur in geuren en kleuren vertellen en horen hoe zijn presentatie is gegaan (hij verzorgde er 1 van 45 mins in het Engels...spannnnnend)....

Trouwens geen migraine gelukkig, een migraine begint bij mij altijd met vlekken voor mijn ogen (aura).

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tijd voor een badje en wat quality-time tussen Miepje en moi (ze wordt meestal erg actief in het warme water).

Fijne avond dames en hopelijk vannacht voor iedereen weer eens een echt ouderwets goede nachtrust! Liefs x

8. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ow das jammere timing met je tuutje en de APK dan...particulieren doen altijd heel lastig over een snel verlopende APK (proberen ze minimaal weer 100 euro van je vraagprijs te krijgen)

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Badderse...
    x

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ow, gelukkig geen migraine! maarja, hoofdpijn is en blijft vervelend, het is zo overheersend!

Ik ken dat wel, inderdaad, zijn ze druk daar in het buitenland, met allemaal afspraken, lunches, diners etc. Maarja... een sms-je is natuurlijk zo gestuurd!

Wim is waarschijnlijk nu voor de laatste keer in Brussel (hij heeft een nieuwe baan), dus dan ben ik daar eindelijk (voorlopig) vanaf.
    Ik hoop dat JeanPaul straks voor het slapengaan nog even belt!

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo toch nog even door het huis heen gevlogen. Was opgeruimd em gestofzuigd. Die strijk komt morgen wel. Mijn nesteldrangmomenten komen altijd op de vreemste tijden de kop op steken. Dus ga nog ff kijken of er nog wat kleins gedaan kan worden.

12. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Hallo!

Zo ik spring er ergens weer in jeetje zeg er word flink gekletst!
    Gezellie :D

Dafje: het rommelt lekker bij jou! Spannend zeg ik ben benieuwd of het zeer binnenkort echt gaat doorzetten!
    Ga je de naam van de baby op de rompers zetten? Wist jij al wat het werd dan?

Melina: haha begint de nesteldrang toe te slaan?
    Ik herken je gevoel wel trouwens, had ik destijds bij Lars ook...een soort van paniek ineens van oh jee straks heb ik een baby kan ik dat wel? Maar geloof me maar er komt straks een soort oer-moeder-Melina naar boven die hartstikke goed voor haar baby gaat zorgen!

Melanie: hoe is het Zefanja's oogje? Komt het op termijn wel allemaal goed of kan hij er iets blijvends aan overhouden?
    Ik zal Rob ook bij jou even langssturen :D
    Hopelijk is je blaasontsteking over!

Stasia: gefeliciteerd 35 weken!

Stiekel/Sandra: gelukkig zeg geen baarmoederverzakking!
    Leuke foto's trouwens, hoe oud is je kereltje?

Esther: gaat het een beetje meis zo zonder je mannetje in de buurt?
    Nah ja zeg lees net het verhaal van je hond....waar haalt dat mens het lef vandaan om jouw hond te schoppen!
    Sjeeee zeg slaat nergens op!
    He meis vervelend die hoofdpijn...lekker op de bank of lekker vroeg naar bedje!
    En idd: mannen grrrrrrrrrrr alsof een smsje zoveel tijd kost :evil:

Debby: he wat vervelend dat je jezelf steeds moet prikken...als je suikers te hoog zijn wat dan?
    Succes morgen bij de dietiste!
    Als jij op de adressenlijst wilt, wil je mij dan even je gegevens (eventueel adres maar in ieder geval emailadres en mobiel nummer) pb'en?
    Dan zet ik je op de adressenlijst, de buddylijst regelt Esther ;)
    Veel plezier bij de zwangerschapsgym!

Jen: hier ook een drukke buik, heb het gevoel dat ik straks openscheur...beeb heeft hier echt het hoogste punt wel bereikt hoor
    als ie zich uitrekt zit er een voet tussen mijn (.)(.) :D
    Wat leuk trouwens zo'n bouncer!

Dees: doe je een beetje rustig aan meis? Goed luisteren naar je lichaam (moet je horen wie het zegt haha) maar nu een dagje rustig aan doen betekent morgen een beetje meer energie!

Serafijntje: logisch toch dat je zo'n studiedag niet meer trekt! Hoe is het verder met je?
    Ik kan je voor je eventuele ijzertekort trouwens echt de floradix tabletten aanraden!
    Haha mijn mannetje had ook opeens nesteldrang vorige week die begon plafonds te witten :D
    Oh over die adressenlijst...ik heb je al op de lijst staan, maar als je mij nog even je emailadres wilt pb'en dan kan ik jou ook de lijst
    toesturen heb je gelijk alle andere adressen en telefoonnummers ook!
    Het recept voor zuurkooltaart staat in mijn favorieten dank je wel!

Geboortekaartjes: als nou diegenen die een papieren kaartje naar iedereen willen sturen dat even aan mij melden via pb dan zet ik dat erbij
    in de adressenlijst...en dan kan iedereen verder voor zichzelf bepalen of ie een digitale of papieren versie stuurt toch?
    Ik stuur diegene die het wil gewoon een papieren versie en diegene die het kan/wil mag mij ook een papieren versie sturen...
    En dan stuur ik Esther sowieso een papieren kaartje om voor mij in te scannen zodat ik 'm ook digitaal kan versturen...
    Gewoon iedereen er vrij in laten is het beste toch? Ik snap het best hoor dat het voor sommigen niet te doen is om iedereen een papieren kaartje te sturen!

Peetje: ben je nu van je urineweg infectie af?
    Enne intiem...euh nee hier al heel lang niet meer tot groot verdriet van manlief :D
    Is wel gek, toen ik zwanger was van Niels was het juist andersom tot vlak voor de bevalling aan toe...en nu moet ik er niet aan denken...
    Ach zoals René altijd zegt: vrouwen zijn rare wezens en al helemaal als ze zwanger zijn :D
    Komt na de bevalling vanzelf weer goed :D

Natasja: heel veel succes morgen bij de gyn, had je voor jezelf al een besluit genomen vwb de bevalling?

Gwen: Ga zo ff je hyves kijken!
    He wat jammer dat Mika het nog niet zo goed doet als je gehoopt had...kan me voorstellen dat dat ff een teleurstelling is...
    Hoelang denken ze dat hij nog in het ziekenhuis moet blijven? Hij ligt nu nog in de couveuse toch?
    Hebben ze ook een idee wanneer hij over mag naar de warmtekamer?
    Oh en dan ook nog zo'n rotbericht erachteraan...heb wel eens gehoord van die trisomie18 idd...he wat vreselijk...:(
    Hoeveel weken was ze zwanger?

Ruby: dat zet ik dus meteen in mijn agenda! Jeetje wat spannend dan kun je nu echt gaan aftellen...whaaaaa dat is nog maar 16 dagen!
    Hoe was het verder bij de gyn?

Linda: Lijkt me idd niet makkelijk om de dagen zo door te komen, hoe gaat het fysiek nu met je?

Muriel: nah ja zeg 300 euro....pfffff dan kun je 'm beter via marktplaats verkopen en dan iets anders terugkopen!
    Geniet van je quality time met Miepje!

Sammie: jaaaa morgen je laatste werkdag dat zal een lekker gevoel zijn!

Zo ben geloof ik weer een beetje bij...SORRY (grijnz) als ik iemand vergeten ben (moeten jullie ook maar niet zoveel kletsen)
    xxx Roelie

13. Scherp opgemerkt Roelie! :) Nee, we weten nog niet wat het gaat worden, maar we hebben toevallig twee namen uitgekozen die heel veel op elkaar lijken.. schelen maar een paar letters.. dus hebben straks een stel rompertjes over die we niet gebruiken, maar dat nemen we dan maar voor lief.

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    *veegt hier ff een paar traantjes weg na het zien van Mika*

Snif...wat een prachtig mannetje...ik wil ooooooooooooook!

15. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Roelie ik dee met jemee hoor.
    lekker sniffen hihi

16. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    ;) Ik dacht al...
    Hoe is het verder, rommelt het nog?

17. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hier is ukkie eigelijk al de hele dag actief zeg, dacht dat ze zoveel % zouden slapen. Heb iedere keer een kont in mn handen als ik mn hand om op mn buik leg. hihi

18. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Kon het niet laten heb gereageerd....whaaaa kan me daar zo over opwinden! :evil:

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohwjee ik gaat eens even lezen ben zo terug hihi

Deel Deze Pagina