BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 6 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 23 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27) Natasja (6) - MissyM (20) Serafijntje (7) - MissyM (20) / Rachel (16) ? Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig. Dus wil je erbij, stuur mij (barbabintje) dan een pb en ik ga wel puzzelen: Morrighan Debbykoops AGENDA ikke1981~ 11 oktober 10.15 vk Jolger~ 11 oktober 15.40 VK (met partner info) Blondie~ 11 oktober 15.00 uur VK Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur VK Murmel~ 12 oktober 09:15 uur notaris: nieuwe testamenten tekenen Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica Sammie2~ 12 oktober met verlof Stasia~12 oktober 12:30 gyn Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa Maria~13 oktober met verlof Barbabintje (Esther)~ 15 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Dafje~16 oktober 17:00 vk Indigo~17 oktober met verlof Sammie2~ 17 oktober 17:00 uur VK Tari (melanie) 17 oktober 18.30 uur VK Peetje24~18 oktober 17.10 vk met echo Peetje24~19 oktober 12.00 rondleiding zkh Stasia~19 oktober 12:45 gyn Roelie~23 oktober 11.15 VK Jolger~24 oktober 15.10 VK GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen Rachel wil ook graag op de buddylijst. Qua datum zou het lukken om samen met Serafijntje te gaan en dan heeft MissyM weer gewoon 1 buddy. Ik heb het even rood gemaakt, willen de betreffende dames het onderling even afstemmen?
**Natasja die hier in haar broek piest van het bijlezen** Lekker op dreef vanavond meiden... Kan natuurlijk niet achterblijven, ga ook eens even spieken bij de "reldel" (geweldig woord trouwens) Gwen wat een vervelend nieuws over je ventje zeg Ik blijf hard duimen dat hij heel snel mee mag naar huis. VERJAARDAGEN: telt de verjaardag van Anouk ook mee? Dan zou ik allemaal 21 oktober de beentjes aan elkaar houden Ik zit hier wel te geinen, maar volgens mij ben ik zelf tegen die tijd aan de beurt Ruby 26e? Jemig Gaan ze je inleiden of krijg je een geplande keizersnee? **Natasja gaat even proberen miljonair te worden met een potje poker** xxx
Oh laat maar zie het al...als iedereen van 16 zo schrijft, zeker Havo/VWO, zegt dat wel wat over de kwaliteit van het onderwijs zeg...
ja was idd een heel lang verhaal kwam er op neer dat iedereen van 16 jaar zo schrijft, ook op scholen. Daar moesten we niet haar "volwassenheid" over beoordelen
Ik moet er gewoon niet meer reageren....ademt in...ademt uit... Zegguh Natasja je laat het ons wel ff weten als je miljonair bent geworden he!
hahahh Gaat dat je lukken Roelie? je bent een Opper Reldel hihi (compliment hoor) Ohww weer piesen, niks dat die kleine zo de binnenboel aan het verbouwen is, maar kan die dan niet mn blaas met rust laten?
Ik doe het niet meer ik doe het niet meer ik doe het niet meer Moet ik er eigenlijk ook niet meer lezen