Zo hier hebben de onverzadigbare mormels ook weer eten. Het leuke is ook ik moet er altijd bij blijven want de ene heeft speciaal voer tegen blaasgruis. En je raad het al ze vinden elkaars eten natuurlijk veel lekkerder.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER Dafje~uitgerekend op 1 november~1ste kindje~verrassing Jen25(Jennie)~uitgerekend op 2 november~1ste kindje~dochter Tari (Melanie)~uitgerekend op 3 november~3e kindje~dochter Ruby~uitgerekend op 3 november~3e kindje~zoon Lenthe~uitgerekend op 6 november~2e kindje~zoon Natasja1402~uitgerekend op 6 november~2e kindje~dochter Serafijntje~uitgerekend op 7 november~1e kindje~verrassing Blondiedfu~uitgerekend op 8 november~1e kindje~zoon ikke1981~uitgerekend op 9 november~1e kindje~verrassing Amaranta (Maria)~uitgerekend op 9 november~1e kindje~dochter Sammie2~uitgerekend op 9 november~1e kindje~zoon Jolger(Jolanda)~uitgerekend op 11 november~1e kindje~verrassing Roelie~uitgerekend op 13 november~3de kindje~zoon Debbykoops~uitgerekend op 13 november~1e kindje~verrassing Stasia~uitgerekend op 14 november~1e kindje~zoon Murmel (Muriel) ~uitgerekend op 14 november~1e kindje~dochter Rachel ~uitgerekend op 16 november~1e kindje~dochter MissyM ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Peetje24 ~uitgerekend op 20 november~1e kindje~zoon Morrighan ~uitgerekend op 23 november~1e kindje~zoon Joldeg(Ilse)~uitgerekend op 26 november~1e kindje~verrassing Barbabintje (Esther)~uitgerekend op 27 november~1e kindje~zoon Indigo~uitgerekend op 28 november~1e kindje~dochter 7 MEIDEN 10 JOCHIES 6 VERRASSINGSPAKKETJES In totaal dus 23 kleintjes op komst BUDDYLIJST NOVEMBER Dafje (1) - LindaPOOH (bevallen) Gwen (bevallen) - Roelie (13) Jennie (2) - Indigo (28 ) Tari (3) - Stasia (14) Ruby (3) - Muriel (14) Lenthe (6) - Blondiedfu (8 ) / Barbabintje (27) Natasja (6) - MissyM (20) Serafijntje (7) - MissyM (20) / Rachel (16) ? Dees (9) - Peetje (20) Maria (9) - Ilse (26) Sammie (9) - Barbabintje (27) Deze dames staan niet op de telefoonlijst, maar posten wel regelmatig. Dus wil je erbij, stuur mij (barbabintje) dan een pb en ik ga wel puzzelen: Morrighan Debbykoops AGENDA ikke1981~ 11 oktober 10.15 vk Jolger~ 11 oktober 15.40 VK (met partner info) Blondie~ 11 oktober 15.00 uur VK Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur VK Murmel~ 12 oktober 09:15 uur notaris: nieuwe testamenten tekenen Murmel~ 12 oktober 13:00 uur VK LindaPOOH~12 oktober 14.30 MW en medische genetica Sammie2~ 12 oktober met verlof Stasia~12 oktober 12:30 gyn Indigo~ 12 oktober een romantisch weekendje weg met mannetje; hotel met luxe health spa Maria~13 oktober met verlof Debbykoops~ gyn Barbabintje (Esther)~ 15 oktober 11.00 uur intake kraamzorg Joldeg(Ilse)~ 15 oktober dagcurve suiker Joldeg(Ilse)~ 15 oktober 15.00 uur intake kraamzorg Dafje~16 oktober 17:00 vk Indigo~17 oktober met verlof Joldeg(Ilse)~ 17 oktober 8:40 VK Sammie2~ 17 oktober 17:00 uur VK Tari (melanie) 17 oktober 18.30 uur VK Peetje24~18 oktober 17.10 vk met echo Peetje24~19 oktober 12.00 rondleiding zkh Stasia~19 oktober 12:45 gyn Roelie~23 oktober 11.15 VK Jolger~24 oktober 15.10 VK Joldeg(Ilse)~ 31 oktober 8.20 uur VK Joldeg(Ilse)~ 1 november 10.50 uur Groei-echo 36wkn GEBOREN ISA* dochter van Linda en Patrick ~ 31 augustus ~ 1940 gram ~ 44 cm ~ ZH ~ weeen MIKA JARED AIDAN zoon van Gwen en Patrick ~ 21 september ~ 2014 gram ~ ZH ~ gebroken vliezen Rachel wil ook graag op de buddylijst. Qua datum zou het lukken om samen met Serafijntje te gaan en dan heeft MissyM weer gewoon 1 buddy. Ik heb het even rood gemaakt, willen de betreffende dames het onderling even afstemmen?
M'n eigen afspraken en de afspraak van Debby even toegevoegd. Ze heeft alleen geen tijd genoemd, dus even alleen de datum gezet.
nou jullie hebben flink gekwebbeld. even een verslagje: bloeddruk was perfect,beeb doet het goed en weegt nu ongeveer 2800 gram. de gynaecoloog vroeg hoe het nu met me ging dus ik vertelde dat ik flink over aan het geven ben en dat ik het gewoon spuugzat ben. hij gaf aan dat inleiden met 39 weken betere kansen had dan dat hij het eerder deed. dus hij vroeg wat ik in gedachte had,mijn moeder was 26 october jarig en dan ben ik prescies 39 weken.dus ik vroeg of het op die dag dan mocht. en dat mocht van hem. er is wel een kans dat de kleine eerder uit zichzelf komt omdat ik vanmorgen al wat bloed ben verloren en omdat ik zo'n pijn onder in mijn buik heb.en hj ligt gewoon al vast in mijn bekken.dus we wachten het gewoon af en nders ben ik over 16 daagjes weer een trotse mama.
oeffffffffffffffff wou ff bijlezen, maar das me teveel,.... ik duik mijn bedje in nou ruby ik hoop dat het lukt op de 26 ste, zo enorm mooi zijn op de dag van je moeder,... in het geval je eerder gaat bevallen dan aub 23 okt
morge meiden hier ook weer op tijd op, zo naar de vk, ben zowaar niet vergeten in een potje te plassen, maar jee dat is nog een hele klus, je ziet niks Ik verwacht dat ik binnen 5 min weer buiten sta. Hope flauw zeg dat je niet alles terug leest Ruby jij maakt het ook spannend zeg!
Mogguh! Brakke nacht gehad, moe, buikpijn...einde klaagzang Hoef verder vandaag toch niks, kids gaan tot 3 uur naar school, daarna cesar therapie en morgen zijn zowel kids als manlief vrij...en de kids hebben dan dus herfstvakantie! Kruip vanmiddag nog wel even mijn mandje in dus... Ruby: jaaaaa cool 26 oktober oh je kan mij die dag bij elkaar vegen Raar idee dat je weet dat je nu echt niet lang meer hoeft? En idd wie weet komt 't eerder...ben benieuwd...! Maria: zohee tot 22.00....succes vandaag meis enne bijna verlof he! Ilse: hee hoe is het met je verders? Is je voet al wat beter? Euhm 26 november...da's voor mij bijna 2 weken over tijd vind je het heel erg als ik toch voor 11 november ga? Afspraakjes voor vandaag: ikke1981~ 11 oktober 10.15 vk Jolger~ 11 oktober 15.40 VK (met partner info) Blondie~ 11 oktober 15.00 uur VK Barbabintje (Esther)~ 11 oktober 19.40 uur VK Succes @all! xxx Roelie
Hoi Gwendolyne, Ik wilde je graag toevoegen op Hyves, maar zag meerdere Gwendolyne's . Kan je mij de link doorgeven? Wel vervelend dat het niet zo goed gaat als jullie hadden gehoopt, maar het heeft natuurlijk tijd nodig! Een vriendin van ons is ook heel vroeg bevallen van een zoon en dat heeft ook heel veel tijd nodig gehad voordat hij helemaal "gezond" was. Hij is inmiddels 2 geworden en het gaat hartstikke goed! Dus ik zou zeggen: gewoon volhouden, het komt allemaal goed! Wel vervelend nieuws zeg voor je vriendin! Een andere vriendin van ons (jeetje...als ik het zo schrijf lijkt het net of ik alleen maar vriendinnen heb met een "slechte" zwangerschap) had ook een kindje met Triosomie 18. Haar dochtertje is uiteindelijk ook dood geboren helaas....zo verschrikkelijk! Heel veel sterkte in ieder geval en hou vol!
Even snel een berichtje..ja, ja, ik ben alweer wakker! Pfff...moet om 09.15 uur in het ziekenhuis zijn! Hoe verzinnen ze het?! Grrrrr, ik wilde gewoon lekker uitslapen . Ik zal later even bijlezen en weer reageren! Tot later en iedereen alvast een fijne dag! Liefs, Debby
Sorry...ik moet maandag 15 oktober om 11.20 uur naar de gyn voor controle ). Zwanger he?! Dan vergeet je nogal eens wat
goedemorgen allemaal, pfff maria succes meid idd een erg lang dagje. ik ga strakjes in alle rust mika ff bekijken op hyves. over intiem zijn....gister wel weer maar het voelde heel wijd aan voor hem.hij was bang dat de beeb eruit zou vallen ik zal vandaag toch maar eens een beetje werk gaan verzetten hier in huis.zo ff een wasje erin.en ff stofzuigen. zuidzorg zou zo terug bellen over de kraamzorg omdat ik gister niet thuis was toen ze belde.