November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    *zeur mode*

Even zeuren hoor.
    We hebben in de zomer een maxi cosi citi in de aanbieding gekocht, en daarbij gevraagd of daar adaptors voor te krijgen waren. Die waren er.

Nu hebben wij onlangs zo'n adaptor gekocht, hij was eigelijk voor de cabrio maar zo verzekerden ze ons hij past ook op de Citi.

Nou niet dus.. Ja bij heel erg wrikken en duwen... :evil:

En nou ben ik de verpakking kwijt! GRRRR
    Dus het word óf een cabrio kopen en de citi verkopen, óf de maxi niet op de kinderwagen kunnen zetten.

Had de maxi cosi op marktplaats gezet en er is wel €25 euro voor geboden. :( Dat ding is splinternieuw!

Ga van de week er maar even mee naar de winkel, miss. hebben ze toch per ongeluk de verkeerde besteld.
    Maar of ze hem terugnemen zonder verpakking :(:

*/zeur mode*

2. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Morrighan: wat irritant zeg! Ik zou ook gewoon terug gaan en het hele verhaal doen. En hopelijk nemen ze hem dan maar terug! Want ze hebben tenslotte gezegd dat het past!!

3. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Ja erger me er ook vreselijk aan.

Maar als er geen andere is wat moet ik dán? Hoop in elk geval dat ik de citi kan verkopen.
    Ik heb niet zo'n grote auto en het is dus wel errug makkelijk om de maci op de kinderwagen te kunnen klikken.

N.B Cailan ligt a 3,5 uur te slapen. check af en toe of hij nog wel ademhaalt :) Nou hopen dat hij vannacht ook zo slaapt...

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik zou inderdaad gewoon even teruggaan en vragen. Je weet maar nooit...en het is toch belachelijk dat ze zeggen dat het past, en dat het dan niet past!

Wat heerlijk zeg dat Cailan al zo lang ligt te slapen. Ik hoop inderdaad voor jullie dat dat vannacht ook zo gaat! Slaapt hij wel een beetje door 's nachts of niet? Ryan komt altijd om de 4 uur, ook 's nachts. Soms een keertje 5 uur, maar nooit langer.

5. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Nog geen foto's van Cailan in je album zie ik?!

6. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Mja moet maar eens foto's gaan uploaden he :p

Ben tot nu toe te lui geweest :)

S'nachts slaap hij ongeveer een uur of 2-3 per keer, alleen twee dagen geleden kwam hij elk uur :( en lag hij steeds een uur lang te huilen van de krampjes. Zo zielig.

7. Morrighan

Morrighan Bekend lid

21 nov 2006
    611
    0
    0
    Utrecht
    Zo even een paar foto's toegevoegd, voor de liefhebbers

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Die krampjes is inderdaad heel zielig. En het vervelende is dat het darmstelstel geloof ik 3 maanden nodig heeft totdat dat een beetje beter werkt zeg maar....

Wat een lieve foto's. Een schatje hoor!

9. butterflymom

butterflymom Actief lid

19 apr 2007
    145
    0
    0
    vrachtwagenchauffeusse
    Putten
    hoi hoi

iedereen nog gefeliciteerd met jullie beebjes..
    Ik wou vragen of ik me ook tussen jullie in mocht voegen, ik ben namelijk ook een november mama, ons 3e wondertje Daylian Thomas is op 3 november geboren..
    Ik had in het begin ook al bij het zwanger topic geschreven maar vanwege omstandighedenben ik daar nie echt meer aan toe gekomen..

ik heet overigens Miranda in het dagelijkse leven, en was al een mamma van Evert (nu inmiddels 7 jaar) en Ghislaine*

liefss

10. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Welkom Miranda of moet ik welkom terug zeggen ;) Natuurlijk mag je gezellig met ons meekletsen.

11. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Miranda: natuurlijk ben je van harte welkom! En gefeliciteerd met de geboorte van Daylian! Gewoon lekker meekletsen hoor!

12. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Hoi lieve meiden,

Zoals ik al eerder heb gezegd blijf ik lekker gezellig bij jullie. Kan jullie alleen niet met baby advies helpen maar jullie wel steunen. Het was een mooie tijd met jullie ( en terwijl ik dit schrijf komen de tranen rijkenlijk vanzelf) ik had nooit verwacht dat de band zo hecht zou worden. Hoe eigenlijk wilt vreemde mensen bij elkaar zo hecht kunnen worden. En als er eentje is die dat heeft gevoeld ben ik het wel. Jullie steun, de lieve woorden, de kaartjes het bloemetje. Ik heb er gewoon geen woorden voor. Stuk voor stuk zijn jullie belangrijk in mijn leven en dat van mijn man geworden. Het forum is een stuk verwerking en dat is goed. Ik hoop dat we nog heel lang een hecht clubje kunnen en mogen zijn en dat er ooit de dag aan breekt dat ik bij jullie terecht kan met vragen over voeden, krampjes enz.

Tranen die echt zijn
    Tranen van emoties
    Tranen van een bijzondere tijd delen
    Tranen van geluk

Allemaal vrouwen bij elkaar
    lief en leed met elkaar delen
    Blij en verdrietig zijn voor elkaar
    En elkaar er door heen slepen.

Meiden ............. (ik weet het even verder niet meer) :cry: :cry: :cry:

Heel veel liefs Linda

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Linda...ik krijg tranen in mijn ogen van jouw mooie berichtje! Ik ben zo blij dat je bij ons wilt blijven en ons wilt steunen in alle mooie tijden! Ik kan het me voorstellen dat het voor jou heel moeilijk is, zeker ook om nu over te stappen en met ons mee te gaan!

Ik ben supertrots op Patrick en jou, over hoe jullie ermee omgaan! En je kunt altijd ook bij ons terecht als je het moeilijk hebt of even een luisterend oor nodig hebt! Want net wat je schrijft: we zijn een hechte groep en hopelijk blijven we dat ook! En hopelijk mag jij ook ooit bij ons vragen over voeden, krampjes en andere dingen! Ik weet zeker dat je in ieder geval een geweldige moeder zult zijn!

Liefs,
    Debby

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Trouwens...zie net dat ons oude topic officieel gesloten is :cry:. Het blijft toch vreemd en moeilijk en emotioneel...

15. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    ik denk dat ik nu iets mis, is Remco nou de vader van Reese? Of is dit je nieuwe vriend of ik snap hem ff niet..

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Remco is haar nieuwe vriend. Niet de biologische vader dus. Die is out of the picture.

17. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    lieff!

18. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Mooi geschreven en ik hoop je ook zo gauw mogelijk met al je babyvragen te kunnen helpen en met je proces daarnaar toe. Het is je zooo gegund!

19. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Ok ja dat laatste wist ik, oh wacht even Remco is die jongen van de eerste date waar ze evt bij mocht wonen :) heb toch nog wat onthouden tijdens de zwangerschap...

20. missym

missym VIP lid

14 mei 2006
    7.750
    12
    38
    Even over een evt. meeting, wie heeft er zin om wat af te spreken? En zullen we dan een lijstje maken! ben nu wel heel benieuwd naar jullie en baal er van dat ik de vorige 2keertjes niet kon, heb nu weer alle energie en mezelf terug gevonden dus nu wil ik wel

Volgens mij was dit het ong:

llse
    Serafijntje
    Melina

? Voeg je naam even toe dan kunnen we een lijstje maken, en misschien een datum? De week van 10 december? Of later?

Deel Deze Pagina