Ow meiden ik maak me echt even zorgen hier, Een vriendinnetje van mijn nichtje (5jr) heeft kinkhoest gehad! in december en nu heeft mijn nichtje dus al 4 weken een heel raar hoestje (en dus misschien ook kinkhoest) Ik loop ook al zeker 3 weken met dezelfde symptonen! Cailan is dus nog niet ingeën omdat hij vorige keer erg verkouden was, hij wordt in principe volgende week ingeeint.... Bij mijn nichtje is nu dus bloed afgenomen en de uitslag komt eerdaags. Maak me zo'n zorgen omdat Cailan nu dus ook sinds een paar dagen een (nat) hoestje heeft en meer spuugt als eerst.... (nog niet echte k-hoest syptonen)
Straks ga ik maar eens een begin maken met het dressoir uit te ruimen. Morgen komt mijn vader en die gaat ons meehelpen met laminaat te leggen in de woonkamer. Joepie ben ik eindelijk van die gore vloerbedekking af. Morgenochtend samen met Ibrahim even het dressoir naar de voorkant van de kamer verplaatsen. Dan aan de achterkant het laminaat leggen en dn alles weer naar achter en aan de voorkant verder gaan. We moeten het zo maar doen want ik ga niet al mijn meubels van 3 hoog naar beneden slepen en weer terug.
Pff wel een werk Stasia, maar het is het waard Morrighan, dat klinkt niet goed. hoop niet dat Cailan het ook heeft! En inderdaad, is hij dan nog niet ingeent?
Nee hij zou dus volgende week de 1e krijgen. de vorige keer was hij behoorlijk verkouden en hebben we het in overleg met het CB uitgesteld )overigens zijn ze bij die 1e prik nog niet volledig beschermd!)
maar ze horen bij 2 en 3 maanden al prikjes te krijgen. Waarom heeft Cailan die eerst nog niet gehad dan?
ff snel, wel een egoberichtje maar probeer dat straks goed te maken. om 20.00 uur richting mijn nichtje om afscheid te nemen van Milan. Morgen is het dan echt zo ver. Ben er wel een beetje nerveus van, stom maar waar. Tevens naar die andere school geweest en we gaan bijna 100% zeker voor die school. Is veel meer in ons straatje. waarschijnlijk tot later deze avond.
Mijn dorp staat op telegraaf.nl http://www.telegraaf.nl/binnenland/3482 ... om___.html Ik snap het niet, ze kan mijn 2 duitse herders gewoon een nachtje komen lenen hoor
Morrighan, Niels heeft kinkhoest gehad dus ik zou je willen adviseren om zo snel mogelijk naar de huisarts te gaan, ze kunnen het namelijk achterhalen via een bloedtest en in tegenstelling tot de meeste 'hoestjes' is kinkhoest geen virus maar een bacterie en kan hij anti biotica krijgen! Ik zou vanavond nog de huisarts bellen hoor, kinkhoest is toch wel heftig en je hebt reden genoeg om aan te nemen dat Cailan besmet zou kunnen zijn!
Wat Roelie zei dus! Gauw de HA bellen hoor! Tari, sterkte. Roelie, slapjanus Wel typen maar niet bowlen?
Hallo, Sorry, ben wel bijgelezen, maar even geen puf om te reageren...Ik heb Ryan vanochtend naar het kdv gebracht en daarna Arnoud nog even snel gebeld en ja hoor...daar kwamen de tranen. Rijkelijk vloeiden ze en dat alleen omdat ik mijn zoon voor het eerst voor het echie naar het kdv breng . Ik voel me een beetje op vandaag...heb ook lekker mee zitten huilen met jouw berichtje Roelie! En Melanie: heel veel sterkte meis! En als je een luisterend oor nodig hebt...you know where to find me!
bah ik wordt gek van die stomme telefoonverkopers! Nu belde er weer eentje over krediet en leningen en gisteren een over uitvaartverzekeringen.. pff gezeur en gezever!
Oh erg is dat he?! Wij hadden zelfs een telefoonverkoper over een uitvaartverzekering aan de lijn toen ik net uit het ziekenhuis kwam met Ryan! En Arnoud kwam er zowat niet vanaf!
Melanie, heel veel sterkte.. ook al lees je dit ws al niet meer! En goed dat je een keuze hebt gemaakt qua school. Heb je het idee dat Angelus zich daar ook beter op zijn gemak voelt?
Muriel, ben benieuwd hoe het Wim is vergaan. Rachel, gelukkig had je alle fotos er al afgehaald. Ik snap sowieso waarom mensen pc's hacken. Wat is daar nou lol aan. Stasia, ik zou ook met de meubels schuiven hoor. 3 hoog is niet handig. En laminaat is idd beter dan tapijt... En Feyenoord? Wij maken Eva misschien lid van de PSVPhoxyClub. Dat is de kinderclub van PSV. Ikzie dat Martijn en Eva dezelfde dag gedoopt worden. Grappig. Grrrr mijn schoonmoeder stond vannochtend weer zogenaamd onverwacht op de stoep. Ze was weer eens in de buurt. De reden daarvoor vind ik nog wel het ergste. Ze heeft bij het KDV gesolliciteerd dat hier om de hoek ligt. 300 meter afstand ofzo. Dus Eva daar inschrijven zit er niet meer in als zij daar gaat werken. En het ergste is dat ze, als ze wordt aangenomen, hier dus om de haverklap op de stoep zal staan. En ik heb de indruk dat ze probeert 'territorium' te winnen. Ze wil van alles doen als ze hier is. Maar ik probeer haar daar in te remmen. Rob was erg boos dat ze weer ongevraagd langskwam. Maar ik kan haar niet verbieden haar kleindochter te zien. Eva heeft dr geen schuld aan dat Rob 'ruzie' met zn moeder heeft.