November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hahha Daphne, Arnoud is even zijn tweede jeugd aan het herbeleven hier :)

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik kan me voorstellen da het moeilijk is om je kindje weg te moeten brengen. Ik zou het er ook heel moeilijk mee hebben. Ik heb gewoon het geluk dat papa overdag lekker thuis is en we Deniz dus nergens naar toe hoeven te brengen.

Hmm toch eens op die sites kijken. Ik word met periodes ook gek gebeld door die stomme verkopers.

3. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik doe volgende maand ook niet meer mee met baby van de maand, ben het helemaal eens met serafijntje.
    Sommige fotos's zijn echt 'lelijk' en die hebben ziljoen stemmen :(

4. Ja stom.. dat had ik ook al eerder... daarom probeer ik het al niet eens meer..

5. Niet meer actief

:cry: moet gewoon huilen door jullie lieve woorden :cry:
    Bah, ben echt even van slag vandaag.

Ik ga nu eerst even douchen. Heb ondertussen wel alles gelezen (had gedeelte al heeeeeel vroeg vanochtend bijgelezen) en doe straks een poging op iedereen te reageren, tenzij Erik ineens thuis komt en ik alleen maar lekker in zijn armen wil uithuilen :oops:
    In dat geval horen jullie morgen van me.

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik heb maar 1 keer mee gedaan maar idd voor mij ook niet meer hoor.

7. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik ga eens het dressoir uitruimen.

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Nynke is ook nog maar 1x gevaccineerd. We zijn uberhapt nog maar 2x op het cb geweest. De reden: ze hebben het te druk. :(

9. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    En degene met zoveel stemmen voor haar buikfoto heeft ook een oproep geplaatst. En tja, als je dan meekletst in een maand waar ziljoen mama's meekletsen, dan heb je zo een ziljoen stemmen te pakken. ;)

10. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Pfoe Melanie, als ik in jouw schoenen stond zou ik ook nerveus zijn, hoor. Veel sterkte morgen. Ik denk aan je!

Fijn dat jullie een goed gevoel hebben over die andere school. Hopelijk zal Angelus zich er snel thuis voelen.

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Oh Debby, dat was dus een emotionele dag voor jou vandaag. Het is natuurlijk ook een enorme mijlpaal om Ryan voor het eerst een hele dag naar het kdv te brengen. Doe vanavond maar lekker rustig aan.

12. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hee Maria, kun je weer normaal typen zonder dat de v blijft hangen? :)

Laten we hier maar met z'n allen duimen dat jouw schoonmoder niet wordt aangenomen. En anders zit er nog maar 1 ding op: verhuizen! :rolleyes:

13. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Indigo, als het KDV zo dichtbij is, kun je dan niet tussendoor proberen om live te voeden? Het kolfrecht geldt ook voor live voeden als dat mogeljk is.

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hallo meiden
    Quinn heeft weer een aantal meiden toegevoegd op zijn Hyves, gezellig!

Gwen ik heb in een deuk gelegen om jou reactie op de foto!

hier een avondje werken achter de rug was lekker rustig, ook wel eens lekker!

Jullie hebben jullie handen geen rust gegunt zeg, sjee kleptantes!

Deb: Dikke knuf meis! Gelukkig heeft Ryan het naar zijn zin gehad
    Van dat slapen herken ik wel, op het kdv van Quinn hebben ze ook regelmatig gekeken of hij het wel dee, omdat het een lekkere slaper is.

Indigo: Dikke knufff meis!

Baby vd maand: Ik kap er ook mee, gaat gewoon niet eerlijk, jammer idd

Rijstenpap: Jummieeeee, ik wor weer op ideeen gebracht :D

Sorry meiden dit is wat was blijven hangen,
    Ik ga zo er eentje uit bed halen, smeren met Luuf, hij is nog steeds benauwd, ons kleine varkentje.

15. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Lieve Indigo, ik zag dat je al een paar pep-talks hebt gehad en daar kan ik mij alleen maar bij aansluiten. Ik kan me jouw gevoel heel goed voorstellen. Het is heel begrijpelijk dat je wat van slag bent. Het is ook niet niets om jullie meisje in 'vreemde' handen achter te moeten laten. Waarschijnlijk gaat het iedere keer een stukje beter. Het is zowel voor jullie als voor Yindi natuurlijk wennen aan de nieuwe situatie. Laat je zo maar lekker troosten door Erik. Veel sterkte meid - en beterschap!

16. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    :( iedereen foetsie?

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik moet echt gaan slapen. Ik las dus dat Dees een varken had dat Luuf heette...
    Maar dat staat er helemaal niet ..

Serafijntje, ik denk dat we dan inderdaad moeten verhuizen ;)

18. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo dressoir is leeg :D Jeetje wat kwam daar veel zooi uit :confused: Heb gelijk dingen weggegooid die ik toch niet meer gebruik dus gelijk een vuilniszak vol.

Nu even tijd voor een sigaretje.

Dadelijk ga ik slepen :)

19. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ff bijlezen vanaf pagina 1325

20. haha.. varkentje dat luuf heet :)

Hier ook een varkentje, begon vanmorgen nog bescheiden, maar vanavond is het toch echt een knorrie... Weet iemand wat je hieraan kan doen.. want ze is niet echt snotterig ofzo.. maar er zit dus slijm in d'r keeltje...

Deel Deze Pagina