November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. haha ella enchanted is leuk!

2. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik zat me juist te ergeren aan het feit dat ze nepzingt.

3. haha.. ja dat wel.. maar het verhaal is wel superfout en daarom ook weer grappig.. de hele film is superfout haha.. en fout is goed :)

nu maar even verder met jurassic park dan.. die heb ik toch al minstens 20 keer gezien :)

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ow barb, ik woon niet in mechelen maar als je via eindhoven komt...en je komt voor een uur of 16 mag je wel hier even aanwaaien

5. waar ligt mechelen?

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Hmmm toch maar niet slepen denk ik. Dressoir is een beetje zwaar. Dan breek ik straks mijn rug nog.

7. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    voor zover ik weet ligt dat ik Belgie

8. niet in je eentje doen nee Stasia.. misschien wil Deniz je wel een handje helpen :)

9. ok belgie is ver weg... hier vandaan althans 3/4 uur rijden

10. Jeroen is nog steeds niet thuis.. die houdt het wel uit bij de japanner.. hij opperde al om een stoel mee te nemen.. want hij was bang dat hij op de grond moest zitten in kleermakerszit.. dat kan hij niet lang.. zijn knieen zijn zielig :) Maar blijkbaar is het erg gezellig daar :)

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik denk dat ze bij de Jap wel stoelen hebben hoor.

12. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja ik denk dat ik Deniz maar even wakker maak zodat hij me kan helpen slepen.

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Eva doet hier meestal de afwas en zij maakt ook dr eigen bed op.
    Ik vind jullie babies wel erg lui en makkelijk als ze niks in het huishouden doen hoor.

En ja hoovr de v blijft weer hangen.

14. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ja moet hem maar eens beter gaan opvoeden.

15. Fenna sopt d'r box :) En d'r bed en de muren en de klamboe.. En soms ook de bank...

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik zeg: de wc met de tandenborstel poetsen. Ze hebben toch geen tanden en gebruiken die borstel toch niet.

17. haha :)

18. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Zo weer terug.

Ik ben toch blij dat ik heen ben gegaan. Mijn nichtje kon het erg waarderen zag ik aan haar. Mijn tante die ik al een hele tijd niet meer had gesproken, begon spontaan te huilen toen ze me zag en omhelsde me stevig als of ze een dochter lang niet gezien had. Pff ik toen ook huilen. :cry: Maar dat luchtte wel even op en kwam zelfs opgelucht thuis. Heel stom.
    Morgen nog de begravenis. :cry:

Daphne het is wel een jenaplan school maar doordat er niet alleen kindern uit het dorp daar zitten is het minder kliekjes. Tevens is er altijd een juf aanwezig en zitten de klassen verspreid met ongeveer 16 kinderen. Hebben ze een tuintje een kip die daar rond loopt. Hoe vreemd het ook klinkt voor een jenaplan maar er is, vooral sociaal/emotioneel meer begeleiding. Daar heeft hij heel erg behoefte aan.

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik denk dat ik Deniz morgen maar een emmer sop geef en dan mag hijde ramen zemen. Is ook wel weer een keer nodig.

20. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Indigo, de eerste werkdagen zijn weer een feit. Maar net wat Esther zegt, mag of kan je haar dan niet live voeden heb ik ook moeten doen toen ik weer aan het werk ging, Zefanja weigerde de fles. Estrella overigens ook. Dus dat gaat lachen worden.

Deel Deze Pagina