November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik vind Jenaplan helemaal geweldig! Ik wil ook graag op een jenaplan gaan werken. Als ik de kans krijg ben ik hier ook weg en ga ik naar een jenaplanschool.

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Wat is dat een jenaplan school? Ik ken wel montesori.

3. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    debby, meid dikke knuff. Maar logisch toch dat je even lekker huilt. Is toch weer een fase van loslaten.

4. ow jurassic park blijft spannend.. stom.. want ik heb hem al zovaak gezien..

5. Melanie, dat is lastig ja.. en ze blijft dus nog steeds weigeren? Heb je straks mogelijkheid om haar live te voeden?

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Vind het wel een grappig woord. Live voeden :)

7. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
  8. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Bij Zefanja had ik dat wel, dus hoop nu ook.
    Ik had toen mazzel dat ik een planner had die een paar weken later vader was geworden en dat kindje weigerde ook de fles, dus die begreep het maar al te goed.
    Dus eigenlijk hebben ze gewoon geen keus.

9. klinkt op zich heel logisch allemaal.. wat is er dan zo anders dan op een andere jenaplan? Dat staat namelijk niet heel duidelijk op de website.. wat ik lees is vrij jenaplan allemaal

10. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ggrrrrr heel verhaal getypt valt er even mn inet verbinding weg ggrrrrr

11. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik snap nu wel een beetje wat jenaplan inhoudt. Lijkt me ook wel wat.

12. als hier een jenaplan in de buurt was zou ik mijn kinderen daar ook heen willen doen, maar helaas

13. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Oke opnieuw!

Varkentje Luuf, hihihi geweldig! Ja die naam kan Quinn wel gebruiken nu.
    Maar hij ligt nu lekker in bedje, neusje is gesprayt en hij is lekker in gesmeerd.
    Dit is zijn eerste verkoudheid, en vind het best wel zielig eigelijk, maar geloof dat hij er weinig last van heeft, alleen bij zijn fles neemt hij vaker een adempauze.

Hij heeft nu zijn 2de fles normale voeding gehad, en direct daarna enorm de hik gehad, met kokhalzen tot spugen. Vind het nu alleen moeilijk te beoordelen ivm zijn verkoudheid.

Quinn doet hier de was aanvullen telt dat ook qua huishouding?
    Ook lebberd hij de spuuglappen en zijn slabber helemaal onder, zou ze eigelijk wel als een vaatdoek kunnen gebruiken hihi

Jenaplan ken ik ook niet, zo even de link lezen, ben er wel benieuwd naar!

Stasia, ben erg benieuwd hoe het word met het laminaat, foto van voor en na?

14. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    het is ook jenaplan daphne. Alleen volgens mij zit er wel verschil tussen jena of montesori.
    Ik vond het ook erg positierf klinken en het was ook onze eerste keus, maar ja dan die twijfel.
    dus nu weer een gesprek gehad en ik hoop gewoon dat we er goed aan doen.

Bij komend voordeel het is dichterbij dan die andere school, ze blijven daar over waardoor ze om 14.15 uur al klaar zijn met school, je hoeft dus minder vaak op en neer. Met nog 2 kleintjes best prettig, toch?

15. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ow kan ik wel doen ja. Zal morgen wel ff een fotootje maken. Tis alleen al wel een grote teringzooi maar daar moeten jullie maar doorheen kijken.

16. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    hmm volgens mij word het bedtijd voor me, zitten heel wat type fouten in mijn tekst.

Denk dat we er ook wel een paar keer uitmogen,
    Zefanja krijgt onder zijn laatste 2 kiezen, arm kind.
    Estrella ligt al vanaf 19.30 uur in bed. en angelus spookt al een paar nachten.

17. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Fijn he dat alles tegelijk komt.

18. Ja jenaplan en montessori is inderdaad anders. Ik zag het al dat continurooster.. lekker hoor! Scheelt inderdaad!

19. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ik ga er mee stoppen. Morgen weer vroeg dag en veel te doen. Truste.

20. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Is best intressant dat Jenaplan, in Den Haag is er maar een school wat ik tot nu toe kan vinden.
    Alleen zo enorm jammer dat het in een enorm verkeerde buurt staat. Maar gelukkig hebben we nog ff

Deel Deze Pagina