gisteravond heel de boel hier gepoetst en veranderd. rayan zijn bedje weer op de babykamer gezet.en wat denken jullie...meneer heeft gewoon weer doorgeslapen. wel wennen dat hij niet meer op mijn kamer slaapt,maar heb eindelijk weer een nacht kunnen slapen.
7 mrt Blondie - Reese CB 3de prikjes 7 mrt tari - begravenis Milan Linda succes vandaag met Reese. hoe gaat het met jou? Alweer bijna 3 mnd zwanger. Jemig gaat snel hoor.
Goeiemorgen meiden, Estrélla heeft lang geslapen van 7.15 uur tot 7.00 uur! Ze is nu zelfs wakker, normaal gesproken lag ze dan al weer te pitte, nadeel dat het niet zo mooi uit komt straks, want mijn vader moet oppassen. Maar ja zien we wel weer. Ruby, lekker dat je zo goed geslapen hebt. Ook druk aan de weer geweest, toch die voorjaarsschoonmaak Verder niet zo veel te melden.
Goedemorgen Nou voor het eerst sinds bijna 3 maanden hier een gebroken nacht Jens brulde om 12 uur (en toen had ik allang in bedje moeten liggen maarja was zo gezellig aan het kletsen op msn) dus ik sliep pas om 1 uur om vervolgens om 3 uur er weer uit te moeten...en om half 4 (en toen kwam René ook net thuis die wist ook niet wat hij zag) , en om 4.45 en 5.10 en daarna nog ff slapen tot 7.00...wow Hij had geen honger maar moest gewoon zo vreselijk hoesten dat hij er van huilen moest...en mama ook Het is zo vreselijk je kindje zo benauwd te zien, dat klote puffen lukt bijna niet, de huisarts die me niet serieus nam, de kinderarts die je eigenlijk gewoon wegstuurt met de mededeling: ga maar puffen en dan zien we wel...ik heb er helemaal geen goed gevoel meer bij... Laat het vandaag allemaal maar ff bezinken ben nu toch te moe om er goed over na te denken en morgen maar eens goed bespreken met René wat we nu moeten want dit kan zo niet met Jens Ik ga me zo aankleden en naar de kapper en verder vooral heel kalm aan doen vandaag! Melanie: heel veel sterkte vandaag meis, ik ben in gedachten bij je! (((knuffel)))
Melina heb je de smurfenzegels al van me ontvangen? Vind het raar dat ze niet zijn aangekomen en ik ben bang dat ze ergens door een postbode gejat zijn
Woensdag een heerlijke dag gehad. 's middags lekker gewinkelt met mijn broer en zijn vriend en 's avonds lekker gegeten. Daarna is Patrick aan de slag gegaan met hun computer en die doet het ook weer helemaal. Gisterenochtend naar de bank geweest voor Free en we moeten nog een keer terug komen omdat nu niet alles ondertekend kan worden. Zucht.... Gisterenmiddag naar een bureau geweest voor werving en selectie. En daar gaan ze me voorstellen voor een hele leuke functie in Hilversum. Als financieel ondersteuner en debiteurenbeheerder. Vanmiddag moet ik ook weer naar een bedrijf dat det aan werving en selectie en die heeft sowieso een functie waarin ik erg geintereseerd ben. En dat is Financieel Analist op project basis. Ik het het fijne er nog van horen maar aan de telefoon klonk het super. Dus druk durk druk en ik merk dat het veel energie kost maar goed ik wil erin investeren en dat geeft me ook kracht
Indigo het is logisch vind ik dat je je van alles in je hoofd haalt als je kind voor het eerst naar het KDV gaat. Gelukkig is alles goed gegaan en ook met je moeder. Het is een kwestie van wennen, en dat is meestal meer voor de moeder dan voor het kind. En een ding... Yindi vind jou zeker de liefste moeder van de hele wereld.! Je bent een geweldige moeder. Die heel veel zorgen om haar heeft.
En even terugkomend op dat laatste van mijn vorige berichtje. Ik vind jullie allemaal stuk voor stuk geweldige moeders met een geweldig hart van goud. Vol met warmte en liefde en zorgen voor je kind of kinderen. Ik zie dit niet altijd zo bij alle mensen. Maar bij jullie spat het er gewoon van af. Wees trots op jezelf!
Met afvallen ga ik gewoon door. Ookal heb ik er nu even schijt aan. Ik eet nog wel van sonja wat ik voor deze week in huis heb gehaald en dan de verplichte week rust en daarna weer beginnen. Ik wet spieren wegen zwaarder en gewicht alleen zegt niets. En dat moet ik voor me houden Ik wens iedereen een fijne dag
Schoolkeuze... Ik maak me er nu al druk om ja. Ik woon in een gewonen wijk. De dichtsbijzijnde school is een montessori school, en daar gaat Eva dus niet naar toe. Montessori is te vrij in mijn ogen en niet geschikt voor ieder kind. Het komt er zwart/wit op neer dat de kinderen op maandag een briefje krijgen met de taken voor die week. En vrijdag moeten die taken af zijn. Het ene kind zal dat netjes elke dag doen. En andere kinderen komen er op vrijdag achter dat ze nog heeel veel moeten inhalen. Dit is heel zwart/wit hoor. Ervarigsgericht Onderwijs is min of meer het zlefde principe. Kind bepaald zijn eigen leerweg. Ik heb gewerkt op een EGO school en ik ben daar na een jaar weggegaan omdat het nks voor mij was. Vond de directie ook (kutwijf, maar dat is weer een ander verhaal) Bij beide onderwijsvormen worden er in principe geen lesmethodes gebruikt. Al worden die steeds vader ingevoerd. Montessori heeft eigen leermethode met bijbehorende materialen. Jenaplan spreekt me ook niet aan omdat het verticale groepen zijn ipv horizontale groepen. Ik ben echt een voorstander van het klassike leerstofjaarklassensysteem. Maar dan een beetje gemoderniseerd. Dus binnen elke groep kan wel op niveau gedifferentieerd worden. Zo werkt mijn huidige school ook. Echter, zo'n school is er niet echt in de buurt. En de school die er wel ligt is een zwarte school. (hoog percentage allochtone leerlingen). En Eva mag best op een gemengde school zitten. Maar dan moet het wel evenredig verdeeld zijn, en niet 20 allochtonen en 3 Nederlandse kinderen ofzo. Kortom, Eva zal waarschijnlijk naar de school gaan waar ik nu werk. (Tenzij we tegen die tijd verhuist zijn).
Morge! Hier vannacht ook weer tig keren een hoestend niezend en huilend kind. Ga straks even langs de apotheek voor iets wat het slijm moet gaan verminderen, want dat rocheltje in d'r keel zit d'r erg dwars. Uiteindelijk kwam ze pas om half 9 dus dat was verder geen probleem, maar ben er zeker 4 keer uit geweest en jeroen 3 keer. Melanie sterkte! Ik denk aan je! Roelie, jeetje dat is ook niet niks. Ik zou het zeker goed in de gaten houden!