Ow Dafje nu snap ik je. Die smalle flessen hebben idd wel een dop met van de balletjes erin maar de brede heeft een andere.
Hier ook het laatste flesje erin, ligt lekker op bed nu Quinn heeft echt tot het laatste moment een TOP dag gehad! Ga even de flesjes schoonmaken en klaar zetten en duik ik lekker mn bedje in. Tot morgen uhh straks ergens
Goede moggel Wij zijn alweer/nogsteeds super trots op ons ventje 12 uur laatste fles en kwam pas weer om 5 uur! joepieeeee Nu slaapt hij nog maar denk dat hij ieder moment zich kan melden Ga er steeds meer in geloven dat mijn kind echt baad bij heeft gehad met de osteopaat! ben echt in juig stemming!
Goeiemoggel, De eerste was zit er al weer in Hier weer een topnacht achter de rug. Half 12 de laatste fles en daarstraks om half 8 weer de eerste. Deniz ligt nu wakker in zijn bedje een beetje rond te kijken. Normaal kruip ik terug mijn bedje in maar de laatste paar dagen kan ik moeilijk in slaap komen dus ik denk dat ik er s'ochtends gewoon te laat uitkom. Nou, ik ga me eens aankleden. Strakjes rond 10 uur lekker Deniz in badje doen. Ibrahim is lekker vrij vandaag
Goedmoggel, ook hier een goede nacht 23.30 uur laatste fles, mevrouw melde zich vervolgens om 04.30 uur en kwam vanmorgen pas weer om 09.00 uur ! Nu ligt ze vrolijke geluidjes te maken in de box...tussen het knorren door
Ja, het is wel erg rustig he, terwijl nu juist alle dames tijd zat zouden moeten hebben, omdat er allemaal hubbies aan het werk zijn gezet qua flesjes en poepluiers (hier wel in ieder geval, haha)
Mijn schoonbroer heeft vanmorgen zn 2 kinderen hier gedropt. 3 en 1,5. Respect voor de dames met 3 kinderen, en vooral voor jou Tari, die van jou zijn ook in deze leeftijd.
Nou is er niet echt drukker opgeworden. Hier net boodschappen gedaan, en een poging gedaan om een spijkerbroek te kopen, nou ben jankend de winkel uitgelopen, niks wat me paste. Loop ik gewoon nog steeds in mn zwangerschapsbroeken :'(
Ik ben sinds een uurtje mn bed uit, kreeg gisteren van de therapeute bedrust voorgeschreven Dus heb daar tot een uur of half 3 gehoor aan gegeven, toen was ik t zat Heb een beetje gelezen in bed, Angelina gevoed, toen weer wat gelezen, wat geslapen, weer gevoed, nog wat geslapen, weer gevoed etc.. Het heeft wel geholpen, want ik had ontzettend koppijn en die is nu zo goed als weg. Nu met dochterlief naar beneden, die harstochtelijk lag te huilen. Maar heb een remedie gevonden, muziek! In dit geval een gospel-cd, ze heeft goeie smaak Gisteravond en vandaag ook weer gekolfd, na 3 keer 1 zo'n 100ml bij elkaar...en een lamme hand Aan de dames die kolven, hoeveel halen jullie gemiddeld per keer? In hoeveel tijd? En met 1 of 2 borsten? Fijn weekend meiden!
Ben vandaag idd even de hort op geweest, maar baalde van alle drukte. Verder heb ik een beetje keelpijn en voel me katterig. Ben bang dat de eerste hele-gezin-verkoudheid een feit is Vincent drinkt vandaag heel onregelmatig, dat is best lastig. JP is nu lekker Grieks halen om ons een beetje op te beuren. Straks lekker met deken op de bank film kijken. Ilse, ik ben gisteren (weer) begonnen met kolven. 2 boobs elektrisch. Gisteren 140 ml en vandaag slechts 40 (maar Vincent had ook 3 kwartier ervoor nog uitbundig gedronken). Ik kolf hooguit 10 minuten per keer.
Hey meiden, hier een zwaar teleurgestelde mama.......... Bij thuiskomst om een uur of 17.00 lag er een brief van mijn werkgever in de bus dat ze mijn jaarcontract niet verlengen en dat ik zelfs na mijn verlof niet terug hoef te komen voor de resterende maand.... Ben echt des ! Dat doe je toch niet op zo'n manier ! Had het ook echt niet zien aankomen trouwens, want er werd helemaal niet moeilijk gedaan toen ik had gevraagd of ik 3 dagen per week wilde gaan werken, zelfs de specifieke dagen waren al afgesproken ! Tussentijds heb ik ook nog een beoordelingsgesprek gehad en hebben ze aangegeven zeer tevreden te zijn.... Echt waar, snap er helemaal niets van en baal echt als een stekker! Op 1 inkomen kunnen wij dus echt niet rondkomen.... Ik heb het dus de komende 2,5 maand heeeel druk met het zoeken naar een andere baan en ben bijna genoodzaakt om hier in de omgeving iets te vinden omdat ik geen auto heb...
Jemig Jen! Wat een stelletje klootzakken mag niet vloeken maar doe het lekker toch! Kan me voorstellen dat je bloedlink bent Gaat je lekker genieten van je verlof moet je op snelle prong nog even een baan gaan zoeken Meis dikke knufff
Jemig Jen wat een k*tmanier! Daar wordt je inderdaad niet vrolijk van! pff... raas maar even lekker uit hoor! Allemaal goede nachten hier lees ik Hier ook weer gelukkig. En wat voor 1! Laatste fles om 22:30 en mevrouw kwam pas weer om half 8! We weten iig weer ff dat het niet vanzelfsprekend is dat er doorgeslapen wordt Dan is dit weer dubbel en dwars genieten.
Hallo, Daar was ik ook weer even. Ryan heeft vanmiddag eindelijk liggen slapen, maar is na zijn voeding van 17.30 uur weer helemaal van slag...pff...ik word er echt gek van! Arnoud is nu even met hem boven, zodat ik even rustig tijd voor mezelf heb...kan echt wel janken en voel me op dit soort momenten zo'n slechte moeder dat ik mijn eigen kind even niet wil/kan zien! Ik ben erg benieuwd wat de ha maandag zegt. Op zich willen we het graag proberen met die nieuwe medicijnen, maar als dast niet gaat werken en Arnoud straks weer aan het werk moet, dan word ik waarschijnlijk weer gillend gek. Nou ja...eerst maar even een paar dagen de medicijnen hun werk laten doen. Dees: wow, wat heerlijk zeg dat Quinn gisteren een supergoede dag had! Ik hoop voor jullie dat deze stijgende lijn doorzet (en stiekem hoop ik dat de osteopaat a.s. vrijdag ook iets voor Ryan kan betekenen). Melina: lees dat jij die Zwitsal goedemorgendoekjes gebruikt. Zijn deze handig? Esther: even een knuffel voor jou! Schrijf het hier gewoon lekker van je af (doe ik ook ) Jen: wat belachelijk zeg! Maar ik neem aan dat je wel recht hebt op een WW-uitkering? Hopelijk heb je snel weer iets anders gevonden! Knuffel voor jou! Hier verder weinig nieuws...zit er weer ff doorheen (zoals wel vaker). Ik hoop zo dat we binnenkort toch eindelijk weer op de goede weg zitten met Ryan. Probeer tegen iedereen positief te blijven, maar om dat zelf ook te blijven valt niet altijd mee....pfff...ik hoop zo dat het straks goed gaat. Ik ga natuurlijk in februari weer werken en nu heeft mijn schoonmoeder (heel lief!) aangeboden om als het dan nog niet goed gaat met Ryan om dan 3 dagen op hem te gaan oppassen, zodat hij pas later in het jaar naar de creche moet. Want ze zeggen dat de kindjes over reflux groeien als ze kunnen zitten. Maar ik hoop natuurlijk dat het eerder beter gaat! Maar mocht dat niet het geval zijn, dan hoeft hij dus nog niet per se naar de creche. Moet dan alleen weer bij de creche informeren in verband met zijn plaats zeg maar. Niet dat ik die straks weer kwijt ben...nou ja, zorgen voor later... Verder alles goed met iedereen?
Over kerstwensen gesproken...ik kreeg een blanco kerstkaartje (althans geen afzender) en het was gestempeld in Zwolle. Toevallig één van jullie een kerstkaart gestuurd en niets in de kaart geschreven?