Sammie, fijn dat je zo van het skieën hebt genoten. Hoe is het nu met Timo eigenlijk? Rot voor hem dat hij zo ziek is. Esther, pfff je hebt dus weinig slaap gehad na een drukke dag werken. Wat leuk dat je ook babymassage doet. Geniet Vincent ervan? De arme kleine man, heeft hij zo'n last van het doorkomend tandje? Voel je daar trouwens zelf iets van met voeden? Heeeeee, jullie gaan een weekendje naar Limburg! Mechelen is hier nog geen half uur vandaan. Komen jullie gezellig een 'bakkie doen'? Ik zal je voor de zekerheid ook een sms sturen, want dit lees je waarschijnlijk niet meer. Hoe dan ook....in ieder geval een heeeeeeeel fijn weekend voor jullie samen!
Ruby, een crowded house bij jou begrijp ik. Gezellig, maar ook wel belastend misschien. Wat verschrikkelijk voor je zus dat de ivf niet gelukt is. Lief van je dat je serieus overweegt draagmoeder te zijn voor hen. Dat is nogal wat. Ik heb er in het verleden ook wel eens over nagedacht voor mijn zusje, maar ben eerlijk gezegd blij dat het er niet van gekomen is. Lijkt me heftig hoor. Maria, wat is dat toch met die kerels? Willen stappen en dan maar verwachten dat jij op de kleine past. Ik zou daar toch ook wel moeite mee hebben hoor. Pffff, die schoonmoeder van jou Lijkt me wel heel moeilijk om mee om te gaan.
Debby, fijn dat de clysma niet meer nodig was voor je kleine man! Ik kan helaas niet op je feestje komen, Erik is de 21e jarig dus zitten dan zelf met visite waarschijnlijk. Ilse, goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd en de baan toch hebt afgezegd. Ik kan me best wel wat voorstellen bij je argumenten. Ben blij om te lezen dat je een gat in de nacht met Willem hebt gepraat, hij wil blijkbaar wel graag. Heb je trouwens mijn email nog ontvangen?
Stiekel, heb je geen mogelijkheid om Arend in behandeling te laten gaan bij een spel-/dramatherapeut? Daar is hij niet te jong voor, sterker nog....deze behandelingsvormen hebben de mogelijkheid mooi aan te sluiten bij zijn emotionele en cognitieve vermogens, zijn leeftijdsniveau. Veel beterschap voor Tim. Wat een lekkere 'beer' zeg qua gewicht! Ik vond Yindi al zo groot en zwaar (zit ook bij de grootste/zwaarste kindjes), maar zij is dan toch nog een popje vergeleken bij jouw manneke
Gwen, staat jullie huis nu al te koop? Zal wel snel gaan schat ik zo in. En wat hebben jullie zelf voor iets op het oog? Rachel, enorm balen zeg dat jullie pc gehackt is. Pfff, sta zelf denk ik te weinig stil bij het feit dat dit kan gebeuren --- Serafijntje, ik herken sterk wat je schrijft over je reden om niet aan hyves te beginnen. Ook ik ben erg gevoelig voor het achter de pc zitten, kan zomaar ineens uuuuuuuren kwijt zijn met rondsurfen of op het forum lezen en reageren etc. En dat vind ik zonde van mijn tijd, sterker nog.. ik heb vaak andere dingen te doen die dan in het gedrang komen. Dus met andere woorden, alle respect voor jouw keuze hoor, ik begrijp het heel goed!
Dafje, wat een leuk kapsel, staat je erg goed! HOERA voor Fenna haar eerste rol!! En die rijstpap, Erik is hier ook een groot fan
Linda, wat een positieve berichten allemaal! Leuk joh dat je nu twee serieuze sollicitaties op het programma hebt staan. Ik hoop voor je dat het iets wordt. Dank je wel lieverd voor je mooie en lieve woorden over het moederschap zoals wij dat vorm geven! Je bent een schat!
Morrighan, ben je nu al met Cailan naar de huisarts gegaan? Lijkt me inderdaad goed dat ze er effe goed naar kijken hoor, niet alleen naar Cailan maar ook naar jou natuurlijk. Veel sterkte ermee.
Wat de agenda betreft...ik vind het prima als deze ook op hyves komt te staan. Ik had nu toch vaak de ervaring dat mijn afspraken nadat ik ze erin gezet had, de keer daarop weer weg waren omdat niet de meest recente lijst werd overgenomen door anderen. Niet echt zo handig Misschien wel handig om die af te schermen voor andere gebruikers dan puur alleen ons clubje, anders wordt de link tussen mij en mijn anonieme-zelfje hier (omdat de naam dan bekend is) nogal erg toegankelijk en dat is nu juist iets wat ik wilde voorkomen. Kan ik anders hier ook wel met naam en toenaam gaan schrijven 8) Wie o wie kan mij effe uitleggen hoe het hier nu mee staat?
Hyves agenda Wel openbaar: Daphne, Maria, Muriel, Esther, Stasia, Roelie, Serafijntje Niet openbaar: gevonden!
Wat het live-voeden betreft...die mogelijkheid heb ik op het kdv zeker en voor mijn werkgever maakt het niks uit of ik kolf of live ga voeden. Ik heb er zelf vooralsnog voor gekozen te kolven, hoe onnatuurlijk dat ook voelt en hoe moeilijk ook op de donderdag als mijn meisje in principe zo dicht bij is. Maar de ervaring leert nu al dat het een hels karwei is om momenten te vinden om te kolven, laat staan om haar zelf te gaan voeden. Yindi heeft geen vaste tijden waarop ze drinkt en ik zou het heel sneu vinden als ze honger heeft en dan vervolgens lang moet gaan wachten tot haar mama eindelijk uit de les weg kan of zo. Daarnaast vind ik het al moeilijk zat om 1x per dag afscheid te moeten nemen van haar. Meerdere keren op een dag trek ik echt niet Sowieso is het switchen tussen werkmodus en mamamodus (tijdens het kolven) al best pittig vind ik. En dan drinkt Yindi ook nog eens veel langer aan de borst dan ik kwijt ben met kolven, dus dan zou ik toch maar 1x kunnen gaan voeden op de hele dag en dan ben ik mijn tijd al kwijt waar ik recht op heb. Dan kom ik in de knoei met voldoende melk kolven voor de opvangdagjes. Dus nee, dat live-voeden klinkt mooier dan het is helaas
idee was om als je hyves had en je wilt niet dat mensen weten wie je ben dat je dan je profiel af kunt schermen voor niet-vrienden... en je kan sowieso je andere naam blijven gebruiken, en anders laat je je agendapunten door iemand anders erin zetten, dat kan natuurlijk ook
Gisteren sprak ik een collega die begin april met zwangerschapsverlof gaat en ik betrapte mezelf er op dat ik voor het eerst sinds de bevalling een beetje weemoedig naar haar buik keek en besefte dat het toch wel een heel bijzondere ervaring is geweest zwanger te zijn, hoe pijnlijk en lastig ook daarnaast. Als het aan mij ligt en het is me gegund komt er in de toekomst zeker nog een tweede (en misschien zelfs derde) kindje bij ook al riep ik de eerste weken dat ik nooit meer zwanger wilde zijn, nooit meer wilde bevallen
Bleh Quinn is echt niet lekker, denk ik Hij heeft een behoorlijke fles laten staan, en er is weer behoorlijk wat uitgekomen qua voeding. Waarom moet hij nou precies nu verkouden worden want zo kan ik er geen peil op trekken eigelijk hoe het nou komt
Mijn hyves is al afgeschermd voor anderen dan mijn vrienden, maar ik zou het ook niet fijn vinden als zij direct de link kunnen leggen tussen mij en mijn profiel op zw pagina Ik wil liefst echt anoniem blijven en kunnen schrijven zonder dat ik het gevoel heb dat anderen mijn gangen na kunnen lezen, snappie? Hoe kan ik dat doen?
ondertussen aan de telefoon gezeten met mijn jongste zusje en nu is Yindi wakker, ga dus voeden.... tot later, dan lees ik bij wat er ondertussen alweer allemaal gepost is.