November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    ik zet jouw afvsprvaken erv wel in dan

2. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Muriel: Sicilie, da's leuk

Rachel: da's balen dat je pc gehackt is

Tari: nog gefeliciteerd met Estrélla haar 4 maanden

Ruby: da's balen van je zus :( wel goed dat je eventueel draagmoeder wil zijn, toppie!

oooo, hebben ze die dan?
    Remco is helemaal Feyenoord fan, ik zal eens kijken of ik ze misschien on-line kan bestellen

Gwen: De groeten aan Natasja

Dafje: mooie coupe

Oei dan moet ik mijn best nog gaan doen .....

Sandra: beterschap met Tim
    '
    Morrighan: Oei dat klinkt niet goed dat gehoest allemaal, ik hoop dat het meevalt

Tari: heel veel sterkte

Maria en Peetje: leuk dat Martijn en Eva op dezelfde dag gedoopt worden.

Indigo: dikke knuffel voor jou.

Serafijntje: das ook wat dat ze het te druk hebben bij het CB :S

Linda: goed dat je blijft SBen. Goed bezig! en solliciteer ze he ;)

Dafje en Roelie: beterschap voor de beebs

Met Reese vandaag bij het CB geweest voor zijn voorlopig laatste prikjes.
    Ook meteen afscheid genomen omdat ik de volgende keer naar dat andere CB moet bij mijn nieuwe huis.
    Ik hoop dat ze daar ook zo makkelijk zijn.
    Reese was 64 cm en 7540 gram.

Na het CB wachtte me een zware taak.... Ik ben naar de zaak gereden (Remco was daar ook) en daar hebben we verteld dat er weer een kleintje aankomt. Ik vond het zo lullig omdat ik pas net een maand daar werk, maar gelukkig reageerden ze heel positief... weer een last minder.
    Remco is helemaal überhappy nu, want hij hoeft zijn mond niet meer te houden :)

3. kan me voorstellen dat dat lastig was om te vertellen blondie, wel ontzettend fijn dat ze het zo goed oppikken!

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hahahaha WIE heeft Indigo losgelaten? :confused:

5. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Die zal wel RSI hebben nu ;)

Indigo, laat je gewoon je afspraken door iemand anders erin zetten, dan kan niemand de link zien.

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ach gossie, Yindi ook zo lekker uitgeput van het KDV? Hester valt dan ook altijd als een blok in slaap!
    Zo veel indrukken en drukte om zich heen, daar moeten ze echt nog aan wennen!

Oh, ik lees nu pas je berichtje over 'live' voeden. Ik kan me voorstellen dat het niet handig is om inderdaad steeds naar het KDV te moeten om te voeden.
    Wat je zelf al zegt.. je moet dan steeds switchen van rol, dat is niet prettig. Tijdens het kolven kun je bij wijze van spreken nog wat artikelen lezen of teksten corrigeren of wat dan ook, dan gaat t werk nog een beetje door (ook in je hoofd meer, dan wanner je tussen de kindjes zit).

7. Roelie hoe is jouw haar trouwens geworden?

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Linda: Wat GOED zeg, dat je zo lekker bezig bent met SB, sporten EN solliciteren. Echt helemaal top :thumup: van je!
    Ik kan me voorstellen dat het je ook weer nieuwe energie geeft, al die nieuwe activiteiten.
    Ik hoop dat je deze goeie trend nog lekker lang gaat voortzetten, geweldig!

9. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Morrighan: is er al nieuws over de hoest van Cailan? Is hij gecontroleerd?

10. Hyves agenda
    Wel openbaar: Daphne, Maria, Muriel, Esther, Stasia, Roelie, Serafijntje
    Niet openbaar:

Er zijn nog een aantal meiden die nog de poll mogen invullen. Dan kunnen we eindelijk een besluit maken. Kom op meiden! Ff denken wie er nog moet invullen..

Dees, Blondie, Indigo, Melanie, Debby, Ilse, Sandra, Jen, Ruby, Lenthe (als ze online komt in de tussentijd, heeft zij eigenlijk hyves?), Listy (als ze weer online komt), ehm ehm ehm... mis ik nog iemand? :oops:

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Blondie: pfffff..... Reese ook al zo'n BEER van een kerel, haha, Hester kan er bijna anderhalf keer in :)

En spannend dat jullie het blijde nieuws hebben verteld, gelukkig reageerden ze positief. Je proeftijd is voorbij? ;)
    Ik kan me voorstellen dat het wel veel leuker is nu, dat jullie er ook lekker over kunnen praten/vertellen op het werk.

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    @Dafje: yep, Lenthe heeft Hyves.

13. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Hyves agenda
    Wel openbaar: Daphne, Maria, Muriel, Esther, Stasia, Roelie, Serafijntje
    Niet openbaar:Blondie

Het liefst niet openbaar (reden bekend ;) ) maar kan het wel begrijpen als ie wel openbaar gaat (bv voor Serafijntje)

14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Voor Remco wel, maar ik had niet zo zeer de behoefte om het te vertellen.
    Als ik nu aan het werk ben, ben ik gewoon Linda (of Blondie want zo noemen de meesten me) en als ze weer weten dat ik weer zwanger ben, dan ben ik weer zwangere Linda....
    Snappen jullie het een beetje.....
    Dat ze dan weer iedere keer gaan vragen hoe het gaat en zo (ik heb daar nooit zo'n behoefte aan :( )

15. maar we kunnen toch altijd iets bedenken voor je blondie? we kunnen voor jou de afspraken erop zetten.

16. misschien wil je de quotes nog even weghalen blondie?

17. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    done ;)

18. Ow wou gaan vragen hoe het met je gaat.. maar lees ook net dat je daar geen zin in hebt :)

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Over de poll, ach maakt mij niet zo uit, en zo te zien is de meeste stemmen voor hihi

Je mist Jen nog Dafje in je lijstje

20. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    haha, van jullie wel :D
    Maar waar ik moet laden lopen honderden chauffeurs rond, dat vind ik wel een beetje te veel van het goede :(

Maar het gaat goed, weinig last alleen 'savonds tegen het avond eten wat last van misselijkheid :rolleyes:

Deel Deze Pagina