November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw en Ruby mis je ook nog

2. whaha wordt ik net gebeld door een kind dat vorig jaar bij mij in de klas zat.. of ik een kopje koffie bij hun wil komen drinken. Dus ik vraag weet mama dat je belt. "ja, die heeft het nummer ingetypt" en ze ratelt verder: "weet je welke kleur deur wij hebben en op welk nummer ik woon en ik woon in die straat" Dus ik zeg, nou ik heb het een beetje druk om langs te komen. Maar ze luistert niet naar me en praat er lekker overheen. Dus ik vraag: "mag ik je mama even aan de telefoon?" "ja hoor dan moet ik even naar beneden lopen" ? Loopt ze naar haar moeder en zegt: "mama, juf daphne wil een kopje koffie komen drinken" Dus ik krijg moeders aan de lijn en ze zegt, oh dat mag altijd hoor.. maar ik legde uit dat ze waarschijnlijk niet wist dat haar koters mij hadden gebeld, en inderdaad, dat wist ze niet, ze hadden haar mobiel gepakt, waar mijn nummer nog instond van het schoolreisje van vorig jaar. :) Kids :)

3. idd..

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Hihihi Dafje geweldig!

5. Oh Blondie, dat is niet zo lekker tijdens het avondeten.. zit je niet er tegenaan te hikken dan als het bijna avond wordt?

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    blondie, fijn dat het goed gaat!
    Balen dat je in de avond misselijk word van word, hopelijk ben je daar snel vanaf!

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Hyves agenda
    Wel openbaar: Daphne, Maria, Muriel, Esther, Stasia, Roelie, Serafijntje
    Niet openbaar:Blondie, Peetje

Liefst niet openbaar, ik ben hier redelijk anoniem, niemand weet dat ik op dit forum zit. Ik wil dit graag zo houden. ik heb leerlingen op de middelbare school die komen overal al achter. Ik wil het graag prive houden.

8. oeps was jou vergeten :oops:

9. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    geeft niks hoor Daphne, ik kan me ook zo 1,2,3 niet iedereen vor de geest halen die hier zit

10. zou ik lotte al ingehaald hebben?

11. Niet meer actief

:) zou je bijna denken he?

12. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    whahaha ja eigelijk wel!
    Wel super dat je daar even uuhhhh de tijd voor hebt genomen hoor!

13. Niet meer actief

het gaat mij er niet om dat iemand anders mijn afspraken erin zet, het gaat erom dat mijn naam hier en mijn echte naam - die link - ineens duidelijk wordt voor iedereen omdat ik de naam van mijn dochter wel gewoon schrijf. Snap je wat ik bedoel?

Als een vriend(in) van mij naar het hyvestopic van ons gaat en de agenda ziet, heeft die gelijk in de gaten dat ik hier schrijf onder de naam indigo en dan ben ik niet meer anoniem.

Dus ofwel moet ik mijn afspraken daar anders gaan vermelden, dus niet mijn zw-naam gebruiken maar gewoon mijn eigen naam, ofwel moet ik geen afspraken vermelden.

Wil iemand van de dames die de hyves beheert nu in ieder geval de naam indigo daar vervangen door mijn eigen naam? Bedankt alvast.

14. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    ik doe iets verkeerd, ik ben niet efficiënt denk ik. Ik doe de hele dag niets anders dan opruimen en toch lijkt het continu een rotzooi. hebben jullie dat ook?

15. Niet meer actief

:) hihihi, ik ben ONTSNAPT :)

16. hee protest boven.. er wil er een een tussentijdse pauze van het slapen..

17. Niet meer actief

psies!

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ja dat herken ik wel, als zegt Piet meer dat het mijn gevoel is dan het werkelijk zo is.

19. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Whahahahah ik krijg gelijk Bokito beelden voor me, (niet negatief bedoeld hoo)

20. Toch niet.. speentje en de oogjes gingen weer in slaapstand :)

Deel Deze Pagina