Bleh ik zou eigelijk eten moeten maken voor vanavond, aangezien ik moet werken Maar heb er eigelijk gewoon geen zin in. Dilemma, zal ik wel, of zal ik niet maar wat ga ik dan eten vanavond
oohnee Jons weet altijd fijntjes op te merken 'dat het huis weer een zooi is' hoewel meneer sinds ik thuis ben nooit meer hoeft te; stofzuigen, wassen, wasopruimen, poetsen, koken etc etc. Het enige wat hij nog wel eens moet doen tegenwoordig is de vaatwasser uitruimen.
Hyves agenda Wel openbaar: Daphne, Maria, Muriel, Esther, Stasia, Roelie, Serafijntje Niet openbaar:Blondie, Peetje Indigo, Bij nader inzien toch niet handig, ook niet als ik daar wel onder mijn eigen naam post, want dan is van hieruit de link weer snel gelegd met mij. Balen! Komt misschien als gezeur over, maar wil echt liever niet door studenten en cliënten gevonden worden hier. Euh, beheerders? Willen jullie mijn afspraken uit de agenda verwijderen dan?
Uhh Peetje misschien op 1 plek beginngen en eindigen met opruimen en zo iedere keer weer een stapje verder, en Jons zijn eigen zooi laten opruimen.
Blondie, goed dat jullie het nu verteld hebben...was natuurlijk wel even spannend. Fijn dat je er nu niet meer geheimzinnig over hoeft te doen. En verder bepaal je denk ik zelf hoeveel je erover kwijt wilt of niet. Ik denk dat die mannen maar één keer zullen vragen als ze de eerste keer op weerstand stuiten
Yeps Op dinsdag en woensdag werk ik overdag OP maandagavond werk ik vast en dan om en om het weekend en de donderdag en vrijdag Ik werk in de avonden op een Steunpunt voor gehandicapten, veel meervoudig gehandicapt
Balen van die misselijkheid s'avonds Blondie. Mijn maag draait al om bij de gedachte aan de heftige misselijkheid waar ik die eerste 4 maanden mee te maken had in de zwangerschap Veel sterkte ermee! Hoe staat het er nu eigenlijk voor met de verhuizing?
Nee valt best mee eigelijk, had het nu zwaarder verwacht ivm Quinn, maar tot nu toe is het allemaal wel te doen. Al is dit mn eerste week pas full time
Uhhh dat ik geen eten heb op mn werk en dat ik eigelijk onderweg even wat moet halen, iets makkelijks want ik heb alleen een tron op me werk. Moet ook weer niet te lang duren want heb maar even de tijd om te eten
Yindi probeert nu in de box om dubbel te klappen vanuit ruglig brengt ze beentjes en hoofdje omhoog. Nu ik erover nadenk...... zou het een hint zijn voor haar mama dat ze eens moet beginnen met buikspieroefeningen?
en wat ik ook wel lekker vind is als ik 's avond werk heb ik overdag lekker de tijd en kan ik rustig aan doen, en langer slapen
Herken het wel, al zit het meer in mijn hoofd dan dat het daadwerkelijk een rotzooi is. Mijn standaard van wat ik acceptabel vind aan rotzooi is nu gewoon anders. Ik ben poetseriger dan voorheen, zeg maar.
dan zou ik om half 5 al thuis moeten eten, ben net een beetje gewend om later te eten. Onderweg kom ik niks tegen.