Even voor de zekerheid....m.b.t. de agenda-opHyves-problematiek... Wanneer iemand gewoon vanuit Hyves op onze Hyves-pagina met afspraken komt... is er geen enkele link naar dit forum. Dus vanuit Hyves komt niemand naar het forum. Het gaat alleen om ANDERSOM: iemand vanaf dit forum, die op de link klinkt onder onze naam naar de agenda, kan van daaruit verder klikken naar de profielen die daaraan vast zitten. Maar als die profielen dan beveiligd zijn, kan die persoon alleen de namen + profielfoto zien en meer niet.
Volgens mij moet je dan toch maar gaan koken Dees Hier regent het niet, maar het is wel erg grauw buiten. Bah! Peet, als Jons commentaar heeft over het huishouden doet hij het toch lekker zelf?
hier miezerd het al sinds ik terugben van de suup.. Ik heb ook steeds het idee dat het een zooi is.. maar dat valt uiteindelijk ook wel mee... alleen sommige dingen hebben hier nog geen plekje en dat worden dan stapeltjes op de eettafel. Nou is die heeeeeel groot, dus is dat geen probleem voor wat betreft het eten. Je kan er niet eens bij als we zitten te eten maar toch.. ze liggen er wel en ik heb nog steeds niet bedacht wat ik met die spullen ga doen.. en dat vind ik storend.. Ik heb hier vandaag gestofzuigd beneden en boven en de was opgevouwen en opgeruimd en was gedraaid en opgehangen. Moet eigenlijk nog strijken vind ik.. dan is alles weer aan kant.. maar heb nog ff geen zin.. en eigenlijk moet het bed ook worden verschoond.. dat laat steeds op zich wachten.. dat ga ik zo toch eerst maar es doen dan..
ohw zie dat Quinn zijn cb afspraak er nog instaat, die gaat niet door, heb het verplaatst, weet alleen zo snel even niet naar wanneer. Maandag gaat Quinn namelijk weer naar babymassage
Hips eigelijk wel he, nou dan moet ik binnen een kwartier zin hebben anders ........... loop ik straks gewoon appie binnen en haal ik wel brood ofzo
Ken dat stapeltjes-fenomeen Dafje, hier ook het geval Al aan het huishouden bezig meid? oei, Yindi is het er niet mee eens dat ik haar in bed heb gelegd. Even afwachten of het even sputteren en dan slapen is of dat er nu gewoon niks van slapen komt ondanks de moeheid (ze heeft gewoon helemaal rode oogjes). Vrijdag is mijn studiedag, nog geen REET 8) van gekomen vandaag
Over slapen gesproken, hebben jullie ook de mail gehad van Pampers over slapen, ik vond het heel boeiend en herkenbaar ook.
Herkenbaar Indigo, Nynke doet dat ook regelmatig. Ze wil dan gaan zitten. En als er iets in de buurt is waaraan ze zich kan optrekken (de babygym of mama's trui), dan grijpt ze zich daar aan vast en trekt zichzelf met alle geweld omhoog. Het lukt haar op deze manier nog niet om helemaal te gaan zitten, maar ik sta er soms wel van te kijken hoe ver ze al komt. Ze heeft nu al beter ontwikkelde buikspieren dan haar mama. Of zou dat nu juist de hint zijn? Als ze zich optrekt aan mijn duimen, lukt het haar overigens wel om op eigen kracht helemaal omhoog te komen. Dat voelt voor haar toch steviger aan dan de babygym (die beweegt) of mijn trui (die rekt mee ). Ze kan dan niet uit zichzelf blijven zitten hoor, dan valt ze opzij. Maargoed, ik wijk helemaal af. Ik wilde je eigenlijk schrijven dat Yindi wellicht wil aangeven dat ze wil zitten. (Ik ben er gelijk weer vandoor want het is hier flesjestijd!)
? waar is mijn tekst nu gebleven? Ik schreef dus.... Bedankt voor de uitleg Muriel. Dat maakt het risico al een stuk minder inderdaad, maar het wordt toch nog steeds iets te makkelijk vind ik voor speurders om mij te achterhalen op die manier. Feitelijk zou ik hier ook niet over Yindi moeten schrijven en mijn mannetjes naam gebruiken, want 1+1=2 natuurlijk Maar als je het dan zo stelt, dan ben ik inderdaad niet voor inzichtelijkheid via hyves en zou ik een dergelijke pagina liefst op een andere manier koppelen (als dit uberhaupt kan. Ilse? jij een ideetje?)
Wat leuk en herkenbaar Serafijntje! Als ik Yindi in mijn armen heb ligt ze ook geen moment stil, dan gaat ze ook steeds zitten, voorover buigen (volgens mij probeert ze met haar neus haar tenen aan te raken ). Soms gaat dit ook gepaard met geluid: mmphfhffpfhf (ingespannen adem inhouden, kiezen op elkaar en spieren aanspannen) Als ze op haar buik ligt trekt ze trouwens haar rechterbeentje helemaal op en maakt ze met beide beentjes duwbewegingen. Een eerste aanzet naar straks het kruipen Lief om te zien! Edit: had de naam van moeder en dochter met elkaar verwisseld
Inderdaad Dees, ongelofelijk zo snel als ze zich allemaal ontwikkelen. Voor je het weet zitten we aan de verjaardagstaart
Ja erg he, van mij hoeft het nog niet zo snel hoor! Daarom probeer ik ook echt van ieder moment te genieten, voor je het weet zijn ze 18 jaar en gaan ze de deur uit! Wow alarm