En je hoeft het niet goed te maken hoor, is erg begrijpelijk dat je geen puf hebt nu!Doe rustig aan meid!
Ja hoor, maar moet je alleen niet raar staat te kijken dat er mensen op je hoofd gaan typen! omdat je toetsenbord in je hoofd staat gedrukt
ja zo voelt het echt. Heftig hoor. Mijn moeder was ook mee, voor mijn nichtje. Maar het weerzien met mijn tante bleef ook heel erg emotioneel, ze bleef zeggen hoe dapper ze het vond dat ik er was en dat ze ook trots op me was. Het is niet makkelijk als je zelf ook zo'n lief kleintje thuis hebt liggen bij opa. Maar een ding weet ik inmiddels het is niet gewoon het is een WONDER!
he get moet mn spullen bij elkaar pakken, moet zo een naar mn werk gaan! Meiden ik ga afsluiten! Tot vanavond denk ik anders tot morgen toedels
de hyvesrel, ja van mij mag de agenda daar gewoon blijven, openbaar. Ook met mijn werk is het misschien lastig. Maar helaas ook ik ben mens dus doe ook gewoon mee aan hyves. Dus ik ben voor! Staat niets op wat ze niet mogen weten ook hier niet.
Melanie, het is ook zeker een wonder! Dat besef ik iedere keer weer als ik naar Fenna kijk. Zoiets moois is niet zomaar onstaan/geboren
Nee maar dan heb ik geen zin meer om eten te maken en als ik dan nog boodschappen moet doen weet ik al helemaal niet wat ik mee moet nemen
Hyves agenda Wel openbaar: Daphne, Maria, Muriel, Esther, Stasia, Roelie, Serafijntje, Melanie, Dees Niet openbaar: Blondie, Peetje Indigo Even voor de zekerheid....m.b.t. de agenda-opHyves-problematiek... Wanneer iemand gewoon vanuit Hyves op onze Hyves-pagina met afspraken komt... is er geen enkele link naar dit forum. Dus vanuit Hyves komt niemand naar het forum. Het gaat alleen om ANDERSOM: iemand vanaf dit forum, die op de link klinkt onder onze naam naar de agenda, kan van daaruit verder klikken naar de profielen die daaraan vast zitten. Maar als die profielen dan beveiligd zijn, kan die persoon alleen de namen + profielfoto zien en meer niet.
Precies Daphne, maar met 3 kids wil je daar nog wel eens aan voorbij gaan, vanwege de drukte. Ja misschien raar maar dit drukt me wel heel erg met de neus op de feiten. Je hoopt allemaal dat de zwangerschap en bevalling goed gaat en dat je kindje gezond is. Als dat dan ook zo blijkt, wil men nog wel eens vergeten dat als het kindje is geboren er nog meer gevaren op de loer liggen, maar dat beseffen we ons vaak niet. En helaas dat blijkt dus wel. Milan was een gezonde baby, 56 cm maar over de 5 kilo, Dus lekker stevig en rond. Misschien maar goed ook dat we er niet te veel bij stil staan, maar soms is het wel eens nodig, om te zien wat we nu eigenlijk hebben en hoe mooi dat wel niet is. Want niet iedereen mag dit mee maken. Eh snappen jullie het nog, tja net wat ik al zei een emotionele dag.
Tuurlijk snappen we het.. je schrijft het heel duidelijk op hoor! Ja, dat ervaar ik ook zo, en inderdaad er zijn dagen waarop (zelfs met 1 kleintje) dat je zoiets hebt van het is vanzelfsprekend, terwijl je zo gezegend bent met je kind(eren)! Het is echt goed om je te beseffen dat je kinderen geweldig zijn en van ze te genieten!
brrrrrr begin er maar niet over We hadden een hypotheek geregeld, maar op het laatste moment konden we ergens anders een hypotheek krijgen die 100 euro per maand goedkoper is. Doen dus... Een hoop gezeik gehad met die oude hypotheekman (om de werkgeversverklaringen en taxatie te krijgen) En nu belde die nieuwe hypotheekman vandaag dat Remco's verklaring niet helemaal ingevuld was (er was niet aangekruisd of de proeftijd verstreken was, duh, hij heeft een vast contract) Nu moeten we dus een nieuwe regelen en die jongen bij ons op de zaak die dat regeld is not amused.... en de overdracht is al over een week vette stress dus