November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ciao!

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Uitstekend idee Serafijntje!

Volgens mij neigt de agenda dan wel naar briljant :)

Dus dan zijn het lekker 2 losstaande zaken waarvan alleen WIJ als insiders alle ins en outs kennen ;)

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zijn er nu nog mensen tegen:

- een openbare agenda (zodat ook niet hyve-bezitters erop kunnen)
    - maar niet vermeld op deze site, alleen als bookmarks op onze eigen computers?
    - dus 2 totaal los van elkaar staande locaties die niet naar elkaar verwijzen?

4. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Haai meiden!
    Ik kom ff snel om het hoekje gluren, ik heb zo een etentje (en bowlen maar dat kan ik dus niet vanwege mijn ski-duim) met de MR en OR leden van school...heb eigenlijk helemaal geen zin is het erg slecht dat ik veel liever met man en kinders op de bank zou kruipen?
    Nah ja het zal vast wel gezellig worden...

Melanie nogmaals dikke knuf!

En vwb de agenda; wat Serafijntje zegt gewoon de linkjes weghalen hier en dan is alles losgekoppeld en probleem opgelost toch?
    Die novembermama hyve staat ook niet meer tussen je 'publieke hyves' op je eigen profiel zag ik wel dus het is lekker afgeschermd...
    Eigenlijk moeten we misschien eens wat meer leuke dingen met die hyves doen, zonde om 'm alleen maar voor de agenda te gebruiken toch?

Ik ben er vandoor, oant moarn!

xxx

5. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    De niet-hyve bezitters moeten dan dus wel de afspraken doorgeven aan een hyve bezitter zodat deze ze erin kan zetten (toch?)
    Whahahahaha ben BlonT sorry!

6. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zo grappig trouwens, ik kom mijn buurman overal tegen vandaag.
    Hij speelt een van de mannelijke hoofdrollen in de serie Julia's Tango en die gaat maandag weer van start met nieuwe afleveringen.
    Dus nu hangen er overal posters in abri's enzo en ook in Metro moest ik vandaag de advertentie inboeken, grappig was dat.

Ik kwam thuis aanrijden en hij stond buiten. Ik vertelde hem dat ik vandaag niet bepaald om hem heen kon en waarom hij nou verdorie ook nog eens op mn stoep stond. Hij moest wel lachen en zei dat hij ook beetje gek werd van overal z'n eigen foto. :)

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Yepzzz... U R absolutely right...
    maar dat doen we wel voor elkaar toch?
    Zo zijn we dan ook wel weer :)

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Trouwens nog een superroddel verzameld op het werk...

Blijkt namelijk dat mijn collega Ruud, die had meegedaan aan het programma Babyboom... zwanger is (nouja, zijn nieuwe vriendin dan).

Terwijl hij dus juist werd gevolgd bij al zijn IVF pogingen etc. omdat hij en zijn toenmalige vrouw niet zwanger konden raken door zijn teelbalkanker van vroeger.

Maar deze nieuwe vriendin heeft hij blijkbaar dus in 1x ongeveer bezwangerd, want ze zijn al in mei uitgerekend :confused:

Ik wist het helemaal niet, maar ik hoorde van vandaag van een collega.

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    :confused: :confused: dan ben ik wel erg benieuwd of dat een roddel of waarheid is.
    Wel apart dat het dan toch nog snel raak kan zijn ....

10. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    Hey ladies,

Ben ik ook weer ff.. druk dagje gehad op t werk.. maar Natasja kwam langs als een welkome "verrassing"
    Was even gezellig, lekker geklept en heb ein-de-lijk Mika aan een November mama kunnen showen haha..
    Hij was net begonnen weg te dutten, maar er kon nog net een mooie lach af voor Natas :D
    Natas heeft de komende 5(!) weken geen internet.. dus bij deze.. ze mist iedereen hier en hoopt snel weer mee te kunnen kleppen!
    Helaas gaat het nog steeds niet lekker met Sanne en gaat ze maandag weer naar de KA met Sanne.. zo sneu voor haar en haar gezinnetje!
    In ieder geval een dikke kus voor iedereen hier!

Wat betreft die hyves agenda, waarom zo'n probleem en maken we niet net zo'n "webklik" geval als de feb. mama's? da's toch het makkelijkst? Dan kunnen we lekker anoniem blijven én allemaal kijken!

Is er al nieuws van Melanie? Heb zo veel aan haar en haar nichtje gedacht vandaag.. :cry:

11. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ow lees net de berichtjes van Melanie.. knuf voor jou!

geloof en basisscholen.. school denk ik voorlopig nog niet over na aangezien we toch weg gaan hier.. (*slik* sinds vandaag staat er een bord in de tuin*)

We zijn ook niet gelovig.. Patrick wel katholiek opgevoed, maar hij doet er verder niets meer mee.

12. ja nieuws va melanie is 1 of 2 pagina's terug Gwen.

13. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
  14. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Die is wel echt leuk, ik ging spontaan mee lachen :D

Hebben jullie kindjes trouwens ook al zo gelachen?
    Reese begon daar vorige week ineens mee, was echt wel lief :D

15. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ja Mika heeft het schateren ook al ontdekt.. heb zelfs al eens naar de wc moeten rennen :oops:

16. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Dat ik gelukkig nog niet

maar wat niet is kan nog komen he ;)

wat ik trouwens niet gemist heb zijn de nachtelijke uitstapjes naar het toilet... Nu slaapt Reese lekker door en moet mama weer 2x per nacht naar de wc :(

17. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Oei, en bij mijn nieuwe huis hebben we een drempel naar de badkamer toe.
    Ik zie mezelf al een keer gestrekt gaan midden in de nacht met een slaapdronken kop 8)

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nee, is echt waar hoor!

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) :) :) :)
    Pas maar op met je dikke buik straks ja, hihi, slechte timing om daar dan zwanger te zijn met alle nachtelijke uitstapjes ;)

20. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Trouwens wel BALEN...

Hadden we dat mooie appartement geboekt, blijkt het niet meer beschikbaar te zijn :cry:...

Nu hoop ik dat ze morgen nog een alternatief voor ons hebben, maar we zijn aardig over de zeik.. hadden we eindelijk iets gekozen, gaat het misschien niet door :(

Deel Deze Pagina