November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haha ik zit met een slapende Fenna op schoot en een ronkende Jeroen naast me, arme man vind zich zielig, hij is verkouden... snotter. Ach toch :)

2. Fenna heeft haar nieuwe mobiel boven de box ontdekt :) check de website voor een filmpje :D

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat een leuk filmpje zeg! Heerlijk dat Fenna het zo goed doet!

4. Ondanks alles is het een gezellig kind hihi :)

5. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    dafje, de tosties zijn heeeerlijk ;)

6. Niet meer actief

Wat voor kolf gebruik je Esther?

7. Niet meer actief

Hmm tosti, krijg spontaan ook trek in tosti. Oh wacht, we hebben nog banketstaaf, das ook lekker natuurlijk ;)

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hee Ilse, ik zag in de agenda dat je een terugkomdag hebt van Samen Bevallen, maar je bent vergeten om er een datum bij te zetten. :)

9. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    De Medela Pump In Style. Een rib uit mn lijf, maar erg prettig. Een betaalbaarder alternatief is de Medela Mini Electric. Ook 2 boobs elektrisch, maar maakt meer geluid bij het kolven.

http://medela.nl/BENELUX/nl/breastfeedi ... p?navid=15

Pfff volgens mij heeft Vincent een regeldag...Ik zit meer met mijn boobs eruit dan erin. En omdat ik toevallig minder heb gekolft dan voorheen, slaat de onzekerheid meteen weer toe. Nu ja, hij produceert goeie plasluiers dus het zal wel goed zitten.

10. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Wat een rotstreek van je werkgever, Jennie! Succes met het vinden van een nieuwe baan bij een leuke en nette werkgever!

Wilde nog even zeggen dat ik zo blij ben met jullie hier! Fijn om een plekkie te hebben waar altijd wel een luisterend oor (eigenlijk dus een lezend oog) te vinden is (((knuffel voor jullie)))

Leuk filmpje van Fenna! Vanaf wanneer had Fenna het naar haar zin in de box met kijken enzo? Vincent ligt nog het liefst in zijn wiegje of op schoot. In de box en wipper wordt hij vrij snel onrustig en huilerig :(

11. Barbabintje

Barbabintje Fanatiek lid

28 mrt 2007
    2.397
    0
    0
    Ga zo lekker naar bedje toe....lekker lezen in Oei, Ik Groei. Ik twijfelde of ik het boek zou aanschaffen, maar ik las hier dat er iemand was die er al profijt van heeft gehad (wie o wie ook alweer?!).

12. Ikke! Oei, ik groei whoehoe! Sinds dat eerste sprongetje een week geleden weet ik wat sprongetjes zijn hihi. En dat is ook de tijd vanaf wanneer Fenna aan het rondkijken en lachen is :) Leuk hoor! Moest er even doorheen, maar nu is het genieten.. hopen dat het volgende sprongetje iets minder dramatisch is..

13. Maria, eet smakelijk. Dan zijn ze mooi op tijd gearriveerd! Veel plezier ermee! Zal es kijken of ik ook wat binnen heb.. heb niet eens gekeken :)

14. Esther lijkt me logisch dat je minder kolft wanneer er meer uit je borsten wordt gedronken toch? Ik bedoel ze worden meer leeg gedronken dan anders, dus komt er met kolven ook minder uit. Dus.. maak je niet te druk. En inderdaad voldoende plasluiers zeggen genoeg! Gewoon die plasluiers in de gaten houden en dan komt het goed meis!

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Haha Esther, grappig dat je Oei ik groei precies nu gaat lezen, want dan zul je zien dat Vincent inderdaad net in zijn 5-weken-crisis is beland, hihi.

Sterkte alvast ;)

Mijn schoonzus heeft ons trouwens haar exemplaar gegeven, omdat zij het een rotboek vond, omdat je zo gedwongen wordt in 'regelperiodes' en je dan meteen gaat twijfelen of het nog wel goed gaat, als je eigen kind lekker om die periodes heen zichzelf regelt (en dus niet voldoet aan de gangbare periodes).
    Kan ik me op zich wel iets bij voorstellen, maar ik moet zeggen dat ik het wel grappig (en soms handig) vind om het te lezen.

Beterschap aan jullie (allemaal) thuis, laat al die verkoudheden maar snel over zijn.

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Jemig Jen, dat is toch wel verschrikkelijk onbeschoft van jouw werkgever :confused:
    Hoe kan dat nou ineens?
    Als je een goede beoordeling hebt gehad en plotseling weg mag blijven > wat is er gebeurd?!
    Ik zou maar gauw op hoge poten een gesprek aanvragen, zodat ze zich nog even in alle bochten mogen mieren en wringen om met een goed verhaal te komen.
    Dat flik je toch niet? Per brief iemand opzeggen die met verlof thuis zit? Ongelooflijk schandalig.
    Sterkte ermee xx

17. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Jennie zit je toevalling bij een vakbond? Ik zou dit natuurlijk niet pikken.
    Je baas heeft geen recht om je tijdens je verlof zomaar op straat te zetten. Zker niet met een vast contract. Gaf hij een reden op?
    Ik zou even navragen of je hier wat uit kunt slepen.

Ikzelf ben wel lid van de vakbond om dit in geval van dit soort geintjes in ieder geval een soort van hulp kan krijgen.

Pfff wat een dag gisteren.
    Zoals ik al zei, dropte mijn schoonbroer zijn kids bij me rond 10 uur. Erg leuk. Maar niet met een baby van 4 weken. En mijn schoonbroer had niks meegegeven en zoveel speelgoed heeft Eva nou ook weer niet. Dus die kinderen waren best druk.
    UIteindelijk mijn vader gebeld zodat hij Eva bezig kon houden en ik die kids.
    Nou, Rob was zijn auto op gaan halen in Delft en die bleef daar nog even dus die was er ook niet.Om 2 uur zouden we op kraamvisite gaan maar ik ben maar alleen gegaan.
    Belt Rob me op dat hij ergens naast de snelweg stil staat met een lege accu. En of ik even startkabels wil komen brengen.
    Nou, eerst mn vader gebeld om Eva daar af te geven maar die was naar de stad. Dus Eva in de auto en met Eva voor het eerst de snelweg op.
    Toen was ik terug en wilde ik eigenlijk nog naar Blondies kraamfeest gaan, maar het was al 16.30 en Eva moest nog eten.
    'S avonds was mijn beste vriendin jarig (ofja dat vierde ze) maar dat heb ik maar even afgebeeld.

Hmmm en mijn schoonbroer moet niet denken dat hij elke week zn kids kan droppen. Ik dacht dat hij moest werken maar hij was dus gewoon even gaan trainen bij de sportschool en zijn vriendin (mijn schoonzus) had cursus. Ze willen ineens niet meer dat mijn schoonmoeder oppast dus hebben ze ons gebeld. Nou sorry liefjes, maar dit was voor ons ook eenmalig.

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hier ook weer een topnacht trouwens > om half 9 kreeg H haar laatste flesje, ze kwam toen om 4 uur weer en nu hoor ik wat gepruttel, dus ze zal zo wel weer haar vrolijke zelf worden ;)
    Zo slapen we best onze uurtjes hoor!

19. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Mij is Oei ik groei ook ten sterkste afgeraden, om de reden die Muriel beschreef.
    Je gaat je er misschien teveel op vast pinnen.

Deel Deze Pagina