heb maar een mandje van papieren stroken zitten vlechten en met nep bloemblaadjes weer een bloem gemaakt op een kaart je moet toch wat he
lekker lentegevoel gekweekt bij jezelf die foto's van quinn en zijn papa kan ik niet vinden trouwens.. heb al twee keer gezocht, maar ik kijk er denk ik overheen, of ik kijk verkeerd..
ja was mij trouwens ook opgevallen, maar als je op zijn profiel ben zeg maar de eerste pag zie je kleine foto's in een blok daar staan ze wel en moet je daar even op klikken
Hoi! Ik doe een kleine poging om bij te lezen, maar val bijna in slaap **GAAP**. Melanie: heb wel aan je gedacht vandaag! Van de agenda snap ik nu helemaal niets meer: Zo denk ik er eigenlijk ook over... Het gekke is ook dat "onze" hyves niet meer te vinden is in mijn eigen profiel, maar toen ik begin van de week via 1 van jullie op de agenda (onder jullie banners) klikte, kon ik er wel bij en mijn eigen afspraken erin zitten. Het is heel vreemd, omdat ik ook mag wijzigen in de hyves, is er nergens de mogelijkheid om hem weer toe te voegen! Als iemand weet hoe het moet, houd ik me zeker aanbevolen! Ik ga de amoxi en de laatste fles geven, het gaat gelukkig iets beter met ons blaffertje!
mogguh, ben ook weer ff van de partij.. vandaag huisjes kijken open dagen route, dus ben benieuwd! Mika gaat naar opa en oma, kunnen ze lekker showen haha.. mijn mamsje vroeg al, neem je de wagen wel mee? hahaha zijn er al meer vroege vogels hier? afgezien van blondie die naar alle waarschijnlijkheid alweer weg is.. haha..
Goedemorgen allemaal, Jeetje Muriel ik hoop dat het appartement nog iets wordt. Of ieder geval een hele goede vervanger. Veel plezier samen met Wim in de SPA Gwen spannend hoor dat het verkoopbord in de tuin staat. Lijkt me inderdaad even slikken. En veel plezier vandaag met de huizen jacht Hier niet helemaal lekker. Ik denk dat ik griep krijg. Maar omdat ik straks om 11.00 uur belangrijke afspraak heb met de voedingsdeskundige ga ik toch maar sporten. En daarna lekker op de bank schaatsen van vannacht kijken. Lang leven de dvd-recorder. Iedereen een fijne dag