Pfoe druk bezig met alles inpakken voor die kleine. Terwijl WIJ notabene een weekendje weg gaan, maar we zijn alleen maar bezig met HAAR spullen
Nou, ik ben er vandoor, ik ben er morgen weer! (dat is lang geleden.... wel 35 uur ZONDER het forum ) Fijn weekend allemaal!
Ilse balen van je rug zeg! Heel veel sterkte ermee. EEn fijne dag gewenst verders. Hihi Muriel, zie het al voor me dat straks alles en niks vergeten is voor Hester en dat je voor jullie zelf van alles vergeet
ow woeps.. debby jarig.. vergeten in de agenda te kijken.. Ilse, stelde zoiets gisteren ook al voor.. dan ben je van het hele "gezeur" af.. en als jij je aanbiedt om het bij te houden is dat ook opgelost! Muriel, fijn weekend!
Goedemorgen, Ik had gisteravond al bijgelezen, maar had geen puf meer om te reageren. En vandaag is het dan zover, ja ja...weer een jaartje ouder. Pff...het valt niet mee hoor ouder worden . Ryan heeft vanochtend heel lief uitgeslapen tot 9.30 uur en toen ik hem uit z'n bedje ging halen kreeg ik een big smile speciaal voor mijn verjaardag. Zo lief . Even snel, Melanie...heb gisteren aan je gedacht meis! Was de vader er eigenlijk ook bij of ligt hij nog steeds in het ziekenhuis? Muriel: fijn weekend, geniet lekker met z'n 2-en! Alhoewel dat waarschijnlijk veel slapen wordt .
Muriel, dit lees je vast niet meer voor je weggaat, maar iig: veel plezier! Linda, niet ziek worden hoor, het ging juist zo lekker! Ilse, prima plan, als jij het wilt bijhouden dan helemaal top!
Debby: GEFELICITEERD! Linda: oh jee, alvast beterschap! @ de rest, ben er later weer, René is nu 6 dagen vrij dus ga genieten van mijn gezin en het toch wel mooie weer! Fijn weekend!
ik kom ook ff snel kijken, maar het is rustig hier. debby gefeliciteerd. ben zelf ff druk met fabian zijn verjaardag alles te regelen.taart is besteld,kadootje in huis.kinderfeestje geregeld. rayan heeft van 10 tot 10 geslapen,hij doet het echt goed op zijn eigen kamertje. ben weer weg ben alweer aan het koken.
Lieve Debby, van harte gefeliciteerd met jouw verjaardag. Ik hoop dat je een hele gezellige en feestelijke dag hebt. Geniet ervan! Meer dan 200 balonnen?!
Jee, wat is het hier ongekend rustig vandaag. Wij hebben net mijn schoonouders uitgezwaaid - die zijn de hele dag op visite geweest. Nynke is weer lekker verwend: mijn schoonmoeder had zelf kleertjes voor haar gemaakt. Zoooo leuk: een gebreid truitje en een spijkerbroekje met aan de onderkant een golfpatroontje i.p.v. een rechte zoom en ook nog eens op een leuke manier gestikt. Nuja, moeilijk uit te leggen, maar erg leuk dus. Ik had gisteravond een sinaasappel-mandarijntaart voor de visite (en natuurlijk ook voor onszelf ) gemaakt en die was erg goed gelukt, al zeg ik het zelf.
Gwen, hoe was jouw dag in Deventer? Spannend hoor, alvast naar een nieuwe woning kijken. Hebben jullie al wat leuks op het oog? Hopelijk heeft Mika genoten bij zijn oma en opa. Die zijn natuurlijk supertrots op hun kleinzoon.