Blondie, jij was al weer vroeg uit de veren vandaag. Als je dit leest, heb je een lange werkdag achter de rug. Morgen maar lekker relaxen.
Linda, wat vervelend dat je je niet lekker voelt. Hopelijk zet het niet door. Heb je wel met een lekker gevoel kunnen sporten? En nog handige tips gehad van de voedingsdeskundige? Bij mij moeten er ook nog heel wat kilo's af, dus als je waardevolle adviezen hebt gekregen van hem/haar, dan hoor ik die graag.
Muriel, als je dit leest ben je alweer terug van een weekendje weg. Hopelijk hebben jullie lekker genoten. 35 uur zonder het forum is niet niets, maar gelukkig is er vandaag niet zo veel geschreven, dus dat scheelt. Heeft Hester genoten van haar logeerpartijtje bij oma en opa?
Ilse, het zit je ook niet mee zeg. Wat vervelend dat je de laatste dagen weer zo'n last hebt van jouw rug en zelfs amper kunt lopen. Is het vandaag op de beurs wel goed gegaan? Lief dat je voorstelt om een website/pagina te maken met onze agenda. Lijkt mij prima, als jij er tenminste echt geen bezwaar tegen hebt dat jij alle gegevens moet in- en uitvoeren. Want dat is natuurlijk wel een hoop extra werk voor jou. Maar op die manier lossen we alle 'problemen' in 1 keer op. Hoe was het op de emigratiebeurs? Hebben jullie er nog veel aan gehad of heb je niet veel nieuwe informatie gekregen? Jullie hebben je natuurlijk al erg goed voorbereid op de emigratie, dus wellicht was er voor jullie niet zoveel nieuws? En hebben jullie er ook nog andere mensen ontmoet die plannen hebben om naar Canada te emigreren?
Roelie, wat lekker dat René nu 6 dagen achter elkaar vrij is. Natuurlijk moet je daar lekker van genieten met het hele gezin. Hoe was het gisteravond? Is de bowling-avond toch nog meegevallen? Je had in elk geval een goede 'smoes' om niet mee te hoeven doen, haha. Hoe gaat het nu met Jens? Gaat het al beter met zijn verkoudheid?
Ruby, wat fijn dat Rayan zo goed slaapt op zijn eigen kamertje. Echt top! Ik heb geen toegang tot de agenda, maar begrijp ik het goed dat Fabian vandaag jarig is? In dat geval: van harte gefeliciteerd! En anders is hij vast binnenkort jarig en ben ik alvast de eerste die jou heeft gefeliciteerd. Wat heb je geregeld voor het kinderfeestje?
Tjee, het is wel eenzaam hier. Heb ik eens een keer tijd, zijn alle novembermama's pleitos. Ik ga maar eens in de lounge kijken...
Eerste opzetje agenda-website: http://november.ilvi.nl/ Agenda is niet up-to-date overigens, dus daar ff niet op letten
Ziet er goed uit Ilse! Mooie en overzichtelijke opmaak. Wat mij betreft helemaal goed zo. (En ik krijg spontaan zin om op vakantie te gaan, hoe zou dat toch komen? ) Is het misschien een leuk idee om ook het geboortelijstje (of in elk geval de geboortedata van de babies) er nog bij te zetten?
Oh, toch nog een suggestie... Omdat je de afspraken nu per maand op een rijtje hebt gezet (goed idee - lekker overzichtelijk!), hoeft bij de beschrijvingen de naam van de maand er niet meer bij. En het wordt nog overzichtelijker als je de datum voorop plaatst i.p.v. de naam. Bijvoorbeeld: Serafijntje~11 maart 11.10 Nynke 2e vaccinaties CB Zou je kunnen veranderen in: 11 ~ Serafijntje: Nynke 2e vaccinaties CB
Hallo daar ben ik weer. Ik zie dat ik 25 pagina's moet doorworstelen. Nou sorry ik pas even een keer daarvoor. Als eerste: Debby gefeliciflapstaart met je verjaardag. Hey ik zie een andere agenda voorbij komen. Toch besloten om het niet via de Hyves te doen? Nou hier ligt de nieuwe vloer erin. Echt heel mooi geworden. We zijn alleen helemaal gesloopt. Ik hou het voor vandaag voor gezien en ga lekker met mijn mannetje tv kijken, chippies erbij hmmmmm. Tot morgen.
Sporten is redelijk gegaan. Ik heb me alleen helemaal kapot gezweet. En omdat ik de leiding gevende had verteld dat ik lichte griep had. Had zij mij aangeraden om rustig aan te doen. Daarna het gesprek met de voedigsdeskundige en ik ga nu een cursus volgen. Die begind de eerste week van april. En dan ga ik eerst 3 weken ontgiften en daarna heb ik een week om op mijn eetpatroon te zitten. Het is ook in team verband en is krijg begeleiding van ongeveer vier maanden. Het is wel een kosten plaatje maar ik heb er veel voor over. Zij denkt dat het ongeveer een jaar tot 1 1/2 jaar gaat duren voordat ik klaar ben. Maar ik ben super gemotiveerd. En aangezien zij altijd in de sportschool aanwezig is kan ik als het niet gaat altijd met haar praten. Alles bij elkaar dus zeer positief. Ik ga weer rtl4 kijken. Leuk dat nieuwe programma
Hey meiden, Ben weer helemaal bijgelezen, maar er is weinig blijven hangen... Naast het wennen aan 4 dagen werken heeft Esmay een hele slechte week gehad. Ze gaat steeds meer spugen, blijft onrustig tijdens en na de fles, vandaag kwam bij de 2e fles de hele voeding er weer uit... Dus hebben we besloten om over te stappen op de hypo allergene voeding, omdat we denken dat ze misschien koemelkallergie heeft. Haar benauwdheid zou hier namelijk ook door veroorzaakt kunnen worden... Tot nu toe (maar zijn pas 2 flesjes) gaat het goed. Ze heeft in ieder geval niet meer gespuugd en is ook een stuk rustiger tijdens en na de fles... Ilse; Super gedaan die website! Dat vind ik persoonlijk wel wat! En wat serafijntje al opperde; de geboortedata van alle kids lijkt me ook wel wat! Mijn baan bevalt echt super! Heb hele leuke collega's en kan sinds donderdagmiddag ook in alle systemen dus ik heb al het een en ander kunnen doen! Ga er echt iedere dag met heel veel plezier naar toe! Esmay doet het ook super op het KDV en bij oma, dus wat dat betreft hebben we absoluut geen klagen!
Geboortedata van de kids was ik ook al van plan, moet nog ff kijken hoe ik dat ga doen. Dat zou dan waarschijnlijk in de linkerkolom onderaan komen, is dat wat? Omdraaien van data/namen ga ik nog ff mee stoeien. Is de opmaak/kleuren enzo goed zo?
Ik vind hem helemaal geweldig zo Ilse! De kleuren, de indeling en de achtergrond...helemaal TOP ! Krijg er meteen een zomerstemming van...
Opmaak en kleuren vind ik helemaal perfect. Houden zo! Ik had inderdaad ook gedacht om geboortedata van de kids in de linker kolom te plaatsen. Net als meetings - zoals je nu ook hebt gedaan. Ziet er echt keurig uit Ilse, mooie opzet.