(Oh, mijn vorige berichtje schreef ik voordat ik deze nieuwe versie had gezien...) Erg overzichtelijk zo. Wat mij betreft mogen trouwens die eerste golfjes (?) voor de namen wel weg. Vaak staan er nu bij 1 naam wel 2 golfjes (voor en achter de naam) en dat vind ik persoonlijk iets te veel van het goede. Niet bedoeld als negatief commentaar hoor, maar gewoon ter suggestie. Ik vind echt dat je er zo een prachtig geheel van hebt gemaakt .
Jen, wat vervelend dat het weer minder gaat met Esmay. Wat sneu voor haar (en voor jullie) dat ze weer zoveel spuugt. Hopelijk gaat het snel weer beter met haar. Fijn dat jouw nieuwe baan zo goed bevalt.
Heeft iemand nog een tip waar we voor 'minder' geld een nieuwe tripp trapp kunnen kopen? Ik vind hem bij de Prenatal veel te duur. Ik herinner me dat ik hem laats voor 140 euro heb gezien (op een Nederlandse website), maar ik kan het niet meer vinden. Ik bedoel niet die Duitse website waar Maria naar verwees. Ik wil hem graag in Nederland kopen. Een 'echte' winkel of een internetshop maakt me niets uit.
De lijst in de linkerkolom is niet gelukt en ik kom er nu ff niet uit. Dus heb 'm gewoon onder de agenda geplakt.
Ik ben ff aan t spelen Linksbovenin staat nu een knop Babykalender, daarmee kom je op een andere pagina en daar kan ik de lijst dus ook neerzetten, inclusief een klein plaatje van de baby! Ik heb nu als voorbeeld even een paar avatars van hier geplukt, maar heb dus geen idee of julie iets dergelijks leuk vinden en of t wel oke is ivm foto's. Zeg t maar...
Superleuk, Ilse. Goed idee! Ik heb zelf geen foto in mijn avatar, dus ik stuur je er wel eentje per e-mail. Of misschien kun je er een van Nynkes website plukken?
Zo, een drukke dag gehad vandaag. Vanochtend naar mijn ouders gereden en de trouwringen opgehaald (die hebben we bij een juwelier bij mijn ouders besteld), daarna daar bij een buurvrouw van mijn ouders op kraamvisite geweest (heel vreemd en vooral heeel licht om weer zo'n klein baby'tje in je handen te houden). Daarna lekker gegeten en daarna naar huis. En toen nog even naar mijn zwager en schoonzus en nu druk bezig met de ballonnen leeg laten lopen. En aan het bijkomen van de drukke dag. Geen verjaardagsvisite gehad, iedereen komt de 22e. Maar voelde me wel echt jarig vandaag . Bedankt voor al jullie lieve felicitaties!
Zo, Angelina slaapt dus kunnen wij er ook zo in. Latertje vandaag, maar ze had bijna de hele tijd op de beurs liggen slapen, 3 uur aan een stuk. Was best handig, lekker rustig in elk geval. Maarja, daardoor was ze vanavond niet te genieten hihi. Dus we waren blij toen ze rond half 8 eindelijk in slaap viel, maar d'r tegen half 10 toch maar even wakker gemaakt voor de voeding, aangezien ze in de wagen in de huiskamer lag
Oja, de website stop ik nu ff mee, eerst ff de rest van de meningen afwachten. Wellicht zijn er meiden die het niet goed vinden zo of de foto'tjes niet erbij willen ofzo, dus ik wacht ff tot de meningen geteld zijn, anders is t zonde van t werk. (Maar wel weer een goeie oefening voor me zo). Slaaplekker allemaal!
Oh ja, nog even over de trouwringen, wel apart, maar ik moet de ring even een weekje dragen om te kijken of hij toch niet groter moet...de juwelier twijfelde toch even (en ik ook), dus even proberen. En daarna weer wegbrengen sowieso om de ring weer even mooi mat te maken voor de bruiloft en eventueel groter te maken. Roelie: wat heerlijk dat René lekker vrij is, lekker genieten van jullie gezinnetje meis! Hoe gaat het trouwens met je pols? Moet je nog terug voor controle? Ruby: wat heerlijk dat Rayan zo goed slaapt! En wat voor feestje heb je voor Fabian georganiseerd? Serafijntje: klinkt lekker een sinaasappel-mandarijn-taart. Wat lief van je moeder dat ze zelf kleren heeft gemaakt voor Nynke! Gwen: inderdaad...hoe was het in Deventer? Al leuke huizen gezien? Dees: helemaal vergeten! Gefeliciteerd met Quinn z'n 4-maanden verjaardag . Ilse: vervelend meis dat je weer last van je rug hebt! Hopelijk gaat het snel beter en zo niet, ga je dan weer naar de therapeut? Jennie: oh meis, ik hoop echt dat het snel geod gaat met Esmay! Wel fijn om te lezen dat het goed gaat op je werk en dat het goed bevalt! Ilse: WOWWWWW, wat ziet de agenda er mooi uit! Echt super, en die foto's is ook leuk bij de babyverjaardagen!! Maar betekent dit dat de Hyves agenda weer leeg gehaald moet worden?[/i]
Alleen van mij hoeven de verjaardagen niet per se vet, die mogen van mij wel gewoon normaal zeg maar.
Over het wel of niet hyven bemoei ik me verder niet mee hoor Ik las alleen dat er een paar meiden waren met bezwaar tegen de hyves agenda en ik denk dat het dan gewoon praktischer is om iets te maken wat helemaal los staat van alle andere sites. Maar ik zeg er wel bij, niemand moet zich verplicht voelen om dit mooi te vinden hoor, ik vind t leuk om te doen maar tis geen must, als deze website niet gebruikt gaat worden vind ik jullie nog steeds lief hoor
Ga ik ook, maar zat nog ff bakkie thee te drinken Die is nu op, dus nu ga ik afsluiten Tja, ik zal ook nooit ontkennen dat ik een computernerd ben hoor, ben gewoon verslaafd
NOu ja...ik ga ook maar lekker richting bed, dan kan ik gewoon daar verder mijn verjaardag verder vieren . Truste iedereen en tot morgen!