Even een (rare) vraag, hoe kan ik de tegeltjes in het toilet het beste schoonmaken? Als ik het met een doekje doe, krijg ik altijd van die strepen...grrr
hihihi nee IKKE dan kun je er ook niks uit krijgen neem anders toch morgen contact op met je ha om te laten luisteren (wil me er niet mee bemoeien hoor) maar begin februari heeft Tim dus de 1e luchtweg infectie gehad 10 dagen een antibioticakuur gehad, daarna laten luisteren was toen schoon. maar nu dus toch weer 1 dus ja ze hebben zo wat te pakken hoor
Ach ja...dat is waar Dees. Ga straks maar even goed boenen . En inderdaad Dees, anders even langs de ha om de longen van Quinn te laten beluisteren...beter het zekere voor het onzekere (dat ben ik met Sandra eens!)
Ja, weet je wat het is met die antikalk, op dat moment lijkt het heel mooi en 5 min. later is het weer lelijk. en het stinkt ook vind ik.
Muscle Dees? Is dat niet alleen voor de oven? Trouwens...de novembermama's pagina op Hyves is foetsie?
Mogge (nog nét) (onee, net niet meer..hihi) Gwen, spannend joh, kijken voor een huis. Ik kan me nog wel herinneren hoe vermoeiend dat was toen wij gingen kijken, hebben 8 huizen gezien, maar bij huis nr 2 was het eigenlijk al 'raak' en daar wonen we nu Roelie, beterschap, het zit je niet mee he! Balen! Debby, succes met de tegeltjes
Angelina was geloof ik echt een beetje van slag van gisteren. D'r late voeding was zo'n beetje een uur later dan normaal en ja hoor, vanmorgen was ze anderhalf uur vroeger dan normaal...fijn *not* Maar na de voeding sliep ze nog 3 uurtjes verder, dus ik zelf ook
Ruby: Ik las dat Rayan op 1 april zijn heb-b moet halen. Krijgt hij die niet tegelijk met zijn andere prikjes? Deniz kreeg de cocktail van DKTP-Hib-Heb-B. Gwen: Jeetje wat een drukke dag hebben jullie achter de rug. Pff kan me goed voorstellen dat je daar enorm moe van wordt. Hopelijk is jullie huisje snel verkocht en kunnen jullie een mooi ander huis gaan kopen. Debby: de foto's volgen idd nog. Heerlijk he? Een keertje lekker uitslapen. Roelie meid wordt je ooit nog een keer de oude? Beterschap.