November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    hihi goed dat ik het zie Ilse, mijn afspraak met het cb gaat niet door, maar wel baby massage van 10 tot half 12

2. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Zo, mijn ouders zijn net weg. Waren ff langsgekomen want mijn moeder wilde de nieuwe vloer zien.

Ik ga hier even verder met opruimen.

3. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    ... en wanneer krijgen wij de nieuwe vloer te zien, Stasia? ;)

4. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ze waren rayan vergeten,dus krijgt hij ze nu apart.

5. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    hier flink aan de poets.alle kamers zijn gedaan behalve mijn slaapkamer.

pfffff ik stink nu helemaal naar dettol.

6. stasia

stasia Fanatiek lid

19 jan 2007
    3.404
    0
    0
    Ach gosh. Moet hij nog een keer voor die vervelende prikjes. :(

Ja ja ja de foto's komen er aan. Moet natuurlijk wel een opgeruimd huis op de foto hebben staan ;)

7. peetje24

peetje24 Fanatiek lid

3 feb 2007
    3.355
    0
    0
    docente
    Waar ik mee zit is dat leerlingen via mijn hyves ook kunnen zien van welke gemeenschappelijke hyves ik lid ben, ze kunnen dan op de novembermama's klikken en zo de agenda zien. Dat wil ik voorkomen, nu kan dat niet omdat je lid moet zijn om de hyves te kunnen zien.

Dus dat is een beetje mijn bezwaar. Misschien ben ik echt zeikerig hoor, maarja met mijn werk.....leerlingen van die leeftijd zitten ontzettend veel op hyves. Ik heb er geen zin in dat ze al mijn afspraken etc kunnen zien

8. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ilse heeft inmiddels een agenda gemaakt en daar kan je eventuele op- en/of aanmerkingen op aangeven. En alle afspraken aan Ilse doorgeven en zij zet deze dan in de agenda.

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    ff snel een berichtje want ik ga er zo weer vandoor.

Maar ilse mooi site, lief van je hoor!

Mijn afspraak van de 13e mag worden verplaatst naar de 20ste.
    Babykalender met foto erg leuk, maar Estrella schrijf je met met een streepje op de e, dus Estrélla. (kleinigheidje maar toch)

Tot laters!

10. Ik vind het puntje al wel schelen Ilse! Tnx voor het meedenken..
    Ik vind hem prima hoor. Wat mij betreft mag je alle data in gaan voeren. Iig voor wat er op de hyves staat, want dat klopt volgens mij best aardig. Ik vind het echt top van je dat je dit doet hoor!

Oja. een je mag gewoon Daphne schrijven hoor ;)

We krijgen zo kraamvisite.... volgens mij is dit de laatste :)

11. Niet meer actief

Hoi!
    wip even snel binnen tussen alle bedrijven door. Er staat een grote wasmand strijkgoed op me te wachten :rolleyes: en die wil ik nog snel even doen voor ik mijn kleine meisje weer voed.
    Heb wel alles gelezen maar sla het uitgebreid reageren even over.
    Gisteren een (onverwachte) ieniemini-meet gehad met Esther en Vincent op het Vrijthof in Maastricht. Hebben gelijktijdig onze lieve beebs gevoed op het terras, superstoer 8)
    Lijkt wel of Yindi sinds een paar daagjes gewoon anders in haar velletje zit of zo, kan er niet de vinger op leggen. Maar sinds ik weer werk slaapt ze overdag ineens de uurtjes die ze volgens de boekjes ook zou moeten slapen, ipv hooguit anderhalf uur. Eerst dacht ik nog dat ze op het kdv gelogen hadden over de hoeveelheid slaap, :oops: , weten jullie nog? Maar warempel, ook hier slaapt ze nu dus ineens wel. Geweldig hoor! Iemand een idee waar dat aan kan liggen? Ook spugen is een stuk minder geworden gelukkig. Vreemd hoor.....

Nog even snel:
    Tari, je moet vast en zeker bijkomen van de heftig emotionele dag gisteren. Dikke knuffel voor je!
    Muriel, al terug van het weekendje? Fijn gehad? Wat je schrijft over de audit is herkenbaar, over twee weken bij ons op het werk ook en was zelf al driftig op zoek naar een document dat ik nergens meer vond :confused:
    Blondie, wat een stress met die hypotheek. Hoop dat het allemaal goed geregeld kan worden voor die tijd.
    Ilse, sterkte met je rug meid! Wat leuk zeg, zo'n beurs. Wel balen zeg dat er nu blijkbaar ineens een kortere procedure mogelijk zou zijn geweest :rolleyes:
    Debby, nog van harte gefeliciteerd meid. Hoop dat je een leuke dag hebt gehad. En wat speciaal joh dat je je trouwring al een week mag dragen :D
    Serafijntje, Nynke is weer goed verwend dus, klinkt inderdaad wel als hele leuke kleertjes!
    Linda, goed bezig meid! Jee, je gaat het echt drastisch aanpakken met die cursus zeg. Wel goed om te lezen dat je er zelf gemotiveerd voor bent, dat is het belangrijkst.
    Jen, fijn dat de nieuwe voeding zo goed aan lijkt te slaan bij Esmay!
    Stiekel, ach gos...Tim nog niet beter?! Beterschap.
    Gwen, spannend joh. Ik hoop voor jullie dat het huis dat jullie eigenlijk op het oog hebben nog in prijs zakt en jullie gewoon toch de eersten zijn die dan een bod uitbrengen.
    Roelie, meid veel beterschap!

En dan nog effe een dikke, vette PLUIM voor ILSE!!! Supermooi gedaan die agenda. Wat mij betreft helemaal top om het zo te doen. Enige nadeel is dat jij nu steeds alles erin moet zetten. Maar misschien kun je ook wel anderen of zelfs iedereen autoriseren om dat te doen of zeg ik nu iets heel stoms? :oops: Misschien leuk idee om de fotootjes van de beebs direct te plaatsen bij de lijst geboortedata, dan is het niet dubbelop.
    Zou je trouwens nog een streepje willen zetten bij Yindi haar tweede geboortenaam? Dus Renée ipv Renee. Thanks!
    SUPER ook dat het op deze manier geregeld kan worden, want voor sommigen voelt het misschien als gezeur of gezeik of wat dan ook, maar voor mij was het echt een probleem als het via hyves aan elkaar gekoppeld zou zijn. Begrijp precies wat je bedoelt Peet!

Allemaal nog een fijne zondag. Ben er (in ieder geval voorlopig) weer vandoor, aan de strijk.

Toedeloetie

12. stiekel

stiekel Bekend lid

zo we zijn er weer

Tim even uitbesteed aan miijn schoonzus.
    en wij zijn met z'n 3tjes even naar de bios geweest(Arend,Gerard en ik zei de gek)
    Arend wilde graag Alwin en the chipmonks zien.
    nou het was echt een hele leuke film, had alleen niet verwacht dat Arend zo lang stil kon zitten.
    maar het is hem gelukt.

INDIGO strijkse als je nog niet klaar bent en wat goed dat Yindi nu wat meer slaapt en niet zoveel meer spuugt

ILSE zou jij Tim zijn geboorte er ook in willen zetten plus de avatar foto?

DEBBY is het gelukt met je tegels?

DAFJE veel plezier met de laatste kraamvisite

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Weer terug uit Duitsland. Ben erg moe.
    Debby nog van harte met je verjaardag. Ga ff bankhangen en dan naar bed.
    Fijne dag nog.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, ben ook net terug...

Ga ook ff bankhangen en opruimen hier.
    Vind ik toch wel een nadeel... als je een weekend weg bent, blijft alles (was enzo) helaas liggen :(

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Zag volgens mij een mooie agenda-pagina voorbijkomen...
    :thumup: Top! Ilse!

16. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    En ik was helemaal vergeten om gisteren Debby te feliciteren... :oops:

Dus bij deze alsnog: VAN HARTE GEFELICITEERD! xx

Wat lief, al die balonnen :)

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    p.s. ik kan trouwens naar alle waarschijnlijkheid niet de 22e, Debby :(, maar misschien is een minimeet een keer op een dinsdag ook eigenlijk nog wel gezelliger?!

18. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Tjee, die reclame hier op de pagina's past zich echt aan de onderwerpen aan waarover je aan het schrijven bent. Op pagina 1365 bijvoorbeeld, waar Debby schrijft over haar trouwring, daar staan maar liefst 3 advertenties voor trouwringen! :confused:

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hee Muriel en Maria zijn weer terug van een weekendje weg! :) Hebben jullie een goed weekend gehad, dames? Lekker genoten?

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Ilse, ik zat net nog eens naar de baby kalender te kijken (wat wordt hij mooi! :) ) en wat mij betreft mogen de gegevens er wel uit van degenen die al weken niet meer meeschrijven (bijv. Jolger en Hope). En die van Petra moet je nog even 'omgooien' (de volgorde van de tekst). Ik vind het persoonlijk een erg leuk idee om er fotootjes van de beebjes bij te plaatsen. Degenen die daar bezwaar tegen hebben, kunnen natuurlijk ook een andere afbeelding (laten) plaatsen, bijvoorbeeld het plaatje van de avatar.

Deel Deze Pagina