Was wel OK, maar niet erg spectaculair... Hotel viel beetje tegen, het spa-gedeelte was echt 10x niks. Dus vooral errug lekker geslapen en heerlijk gegeten gisteravond. En oh ja, lekker aan de baco's gegaan, hihi, werd al heel snel teut.
En Esther is ook weggeweest dit weekend, leuk dat je bij Indigo langs bent geweest. Hahahaha, cool, samen zitten voeden op het Vrijthof, haha!
Zitten wel even grondig te balen... het door ons geboekte appartement blijkt niet meer beschikbaar te zijn Nou moeten we morgen afwachten wat de alternatieven nog zijn qua data of locaties
Ik heb een heerlijk weekend gehad. Lekker door Magdeburg gewandeld. Heerlijk (goedkoop) gegeten. Het was gisteren vrouwendag daar trouwens. Rob is niet op stap geweest dus das ook mooi. Eef heeft zich voorbeeldig gedragen, werkelijk een modelkind! En nog gelachen ook met stiefdochter ( 3jr) van een fvriend. Ze denkt nu dat friet rechtstreeks naar mijn borst gaat.
@Ilse > Hoe wil je het liefst dat wij de afspraken aan jou doorgeven? Per PB lijkt me het meest overzichtelijk ipv dat ze terloops in een berichtje worden gemeld op t forum? Zeg het maar!
goh wat is het hier rustig. allemaal aan het bijkomen had mijn zusje via hyves gefeliciteerd met haar verjaardag vandaag. en tot mijn verbazing heb ik antwoord terug gekregen
goeieavond meiden. Het is hier zeker rustig zeg hahaha zijn we niet gewend van ons clubbie. Gister een slechte dag, was nog erg emotioneel van de vrijdag. Had nergens zin in en erg chagerijnig. Vandaag even de behoefte om de deur uit te gaan. Maar dan wel voor iets gezelligs. Met de kids dus naar omi geweest (mijn oma is dat) erg gezellig, helaas rookte ze vandaag wel erg veel. Arm kleine meid. Lekker nog even langs de dijk gelopen, frisse neus halen. Daarna nog even langs mijnb roer, babykamer kijken en het is erg mooi geworden! Lekker naar huis, gegeten alle 3 de kids gedocuhed, ff de rooklucht eraf en lekker naar bed. Nu ffies zitten en zo even ontspanning voor mama. Ondertussen wegmisbruikers kijken terwijl ik zit te typen.
Muriel jammer dat het hotel wat tegen was gevallen. Esther, leuk dat je met Indigo heb kunnen meeten. Gezellig samen voeden. Wel apart denk ik. Dees, Quinn doet het netjes hoor dat ie nu pas verkouden is. En dat hoeft niet altijd met snot gepaard te gaan. Neuspompje gebruik ik wel vaak als ze verkouden is. (momenteel gaat het heel goed, dus STTTTT) Hoor ik daar minimeeten bij Debby! Ja gezellig!
Debby laat even weten of je nog mee wil naar Roeli en wanneer jij kan (mag via de mail hoor) kunnen we nog een keer een poging wagen! Sandra leuk dat jullie even lekker naar de film zijn geweest met Arend. Chipmuncks, jeugdsentiment...
Jen, fijn dat je je nieuwe baan erg leuk vind en het erg gezellig is met je collega's. Vervelend van Esmay, denk dat je behoorlijk zorgen maakt daarover. Knuff voor jou.
Indigo dat Yindi op het KDV wel goed slaapt en nu thuis ook heeft denk ik misschien met een strakker ritme en regelmaat te maken. Misschien eens na vragen hoe hun dat aanpakken, slapen, ff waker worden, voeden, spelen, 1e teken moe dan naar bed. Weet niet maar misschien toch de moeite waard. Merk hier ook als ik bij Estrélla een beetje afwijk, dat ze dan eind van de dag erg huilerig is. Slaapt ze meer en is ze een stuk blijer.
Idd rustig hierzo Tari, ohw dat wist ik niet met de verkoudheid, hij is trouwens ook al weer over. Muriel: jammer dat het zo tegen viel zeg, had je je er ernstig op verheugd? Maria: Fijn dat je een leuk weekend hebt gehad, lekker gewandeld doet een mens goed! Hier eens weer ernstig opgeruimd, alles van zn plek gehaald enzo. Zit nu gevloerd op de bank hihi