Jammer dat het hotel zo tegenviel Muriel. Gelukkig hebben jullie wel lekker geslapen, dus jullie zijn in elk geval uitgerust weer teruggekeerd. Balen dat het appartement op Sicilië al door anderen is geboekt. Je was juist zo enthousiast. Hopelijk lukt het nu om op een andere datum te gaan. Zijn jullie zelf redelijk flexibel om in een andere periode te gaan of is het moeilijk om dan vrij te krijgen op je werk?
Klinkt als een heerlijk weekend, Maria. Fijn dat Rob niet op stap is geweest en dat Eva zich voorbeeldig heeft gedragen. Ik had trouwens ook niet anders van haar verwacht. Is Magdeburg een mooie stad?
Even snel voor ik mn bedje in duik... Is iedereen nu akkoord met de nieuwe website/agenda? --Geef dan ff je afspraken door via pb of mail, dan hoef ik ze niet kriskras uit het topic te plukken. --Als je een fotootje wil bij de lijst, mail die dan ff naar me, formaat maakt niet uit, dat pas ik zelf wel aan. Als je geen foto wilt, mag het natuurlijk ook gewoon een plaatje zijn ofzo. Het is voor mij erg omslachtig om bij iedereen zn avatar te vissen, dat had ik alleen even als voorbeeld gedaan. --Klopt er iets niet in je gegevens? Mail of pb me even, dan kan ik het aanpassen. Ik heb de accentjes van Renée en Estrélla aangepast. Ik heb Jolger en Hope uit de lijst gehaald. Stiekel, wat zijn de gegevens van je zoon (voor in de lijst)? Als er meer in de moet, let me know. Minimeetings of wat dan ook. Andere commentaren? Geef ff door, dan kan ik er mee verder. Nu duik ik mn bed in, ben gesloopt, terwijl we helemaal niet veel gedaan hebben vandaag. Tot morgen!
Hey Ladies... Ben ik weer even..Vanavond weer heerlijk gedanst! Wel heftig dus zal wel vreselijk veel spierpijn hebben morgen... Esmay heeft tot op heden niet meer gespuugd...zelfs geen mondje opgegeven. Ben benieuwd of het zo gaat blijven! Ik ga binnenkort echt weer wat actiever proberen mee te kletsen hoor! Ik lees bijna iedere dag even bij, maar kom even niet aan het reageren toe. Het is een hoop plannen om alles goed te laten lopen icm 4 dagen werken... Als ik weer een beetje ritme heb gevonden kom ik weer gezellig meebeppen, want ik mis jullie wel hoor! Voor iedereen die het nodig heeft; een hele dikke {{KNUFFEL}} !
Hey Jen! Is ook weer idd wennen, werken en dan nog het forum bij houde. Best lastig. Neem lekker je tijd hoor, ik mis je ook op het forum! Knuf terug
He jammer....heb ik eindelijk even tijd is er niemand.... Ga afsluiten, flesje geven en mijn bedje in. Morgen gaat om 06.00 uur het wekkertje weer! Truste allemaal! (nou ja, allemaal )
Goedemorgen! Jeej, na 3 nachten brak slapen, omdat Fenna elke keer wakker wordt van het hoesten, proesten en niezen en dan vervolgens niet meer in slaap kan komen zonder speen, heb ik nu eindelijk weer tot iig half 6 door kunnen slapen. Jeroen en ik hadden afgesproken dat hij eruit zou gaan als ze huilde, omdat ik de afgelopen dagen eruit ben gegaan en hij vrij is vandaag en ik moet werken. Dat vond ik helemaal top van em! Gisteren een gezellige dag gehad: eerst kraamvisite. We hebben kleertjes van de hema gekregen Erg leuk waren ze. En daarna bezoek van mijn schoonouders, die kwamen eten en daarna een spelletje kolonisten. Was ook erg gezellig. Fenna moet van de week naar de buurvrouw en naar andere oma. Het oppaskindje van mijn moeder heeft de waterpokken. En ik wilde niet het risico lopen dat Fenna die nu al krijgt. En omdat wij de mogelijkheden hebben om oppas te regelen en de moeder van dat meisje verder niet.. die moet dan haar werk afbellen. (wat ze overigens ook gerust wilde doen) hebben wij geregeld dat er oppas is voor Fenna op de dinsdag en de woensdag. Ach zo doen we eens wat terug, want we hebben van die moeder echt zoveel spullen gehad. Bijna alle spullen die bij mijn moeder staan, van bed tot bad tot speelgoed en fietszitje hebben we allemaal van haar gekregen, dus wat dat betreft... Nou vind ik het wel weer spannend dat ze een dag naar de buurvrouw gaat. Zij heeft zelf een dochtertje van 5, dus ze is het nog niet helemaal ontwend, maar ik vind het toch wel spannend. Vanavond komt ze even doorspreken wat de gebruiksaanwijzing van Fenna is Nou ik ga gauw verder met mijn ochtendritueel en dan hup naar het werk! Laters!
goeiemorgen, Hier weer een brakke nacht. Angelus, Zefanja, en papa grrrrr. Pas om 6.15 uur kwam Estrélla. Zefanja is al met zijn vader mee, die hem naar opa en oma brengt om ze lekker een ochtend voor zichzelf te hebben. Om 12.00 uur Angelus van school halen en dan ook door naar mijn ouders. Vanmiddag de afsluiting van het GGZ. Dan eindelijk klaar!
Jen, geeft niet hoor meid dat je minder tijd heb voorhet forum. Is zelf heeeeel erg logisch. Dikke knuff voor jou. Fijn dat Esmay niet meer gespuugd heeft. Goed zo meissie! Daphne, wel prettig dat je nog wat anders kon regelen voor Fenna. Zal wel spannend zijn, zo bij iemand anders te opppassen. Ilse dank je wel voor het veranderen en zal je van de week even een foto mailen. Avatar formaat?
Moggel Hier ook al weer op, straks naar babymassage, al was ik het bijna vergeten Dafje, jemig dat zijn idd rot nachten zeg. LIef van Jeroen dat hij de nacht opzich heeft genomen, bij tanken is zo belangrijk! Tari, ook al een gebroken nacht, bah! Ook weer een druk dagje voor de boeg! succes
moggûh! iedereen weer terug van (welverdiende) weekendjes weg? tis wel duidelijk wie de kletskonten zijn hier.. wat een rust Hier besloot Mika vannacht maar weer eens om klaarwakker te zijn, maar had het al aan zien komen.. meneer lag al vanaf gistermiddag 3 uur helemaal knock out.. Gelukkig zag ik dat hij helemaal nat was en dus langs zijn luier geplast had.. dus even verschoond en meneer weer terug gelegd en meneer sliep zo weer verder Ik blij! Heb al sinds vorige week maandag knallende koppijn.. enige wat helpt zijn migraine medicijnen.. ik knap zowat.. maarre.. kan dat door hormonen komen of zo? herkent iemand dit? Hopelijk blijft meneer rustig vandaag.. kan het tikken van de klok al bijna niet hebben.. en om nou wéér dit kut medicijnen te nemen.. heb t er niet zo op..