mogge dames voor wie moet werken vandaag :werkse IKKE veel plezier bij babymassage en TARI en DAFJE lastig he die gebroken nachten. vandaag flink aan de koffie om wakker te blijven.
Goedemorgen damens, De damens die lekker weg zijn geweest. Lekker genoten? Muriel jammer dat de spa een beetje tegen viel Ilse de agenda is super gaaf geworden. Zo lekker naar de sportschool, daarna boodschappen doen en vanmiddag een intake gesprek bij een werving en selectie bureau. Ik spreek jullie snel weer Oh ja. Roelie hoe gaat het met jou. Ben je al weer een beetje opgeknapt? In ieder geval een hele dikke knuffel
Goedemorgen dames. Ik heb de knoop door gehakt en een datum gekozen voor de meeting bij mij. Het wordt 5 april. Als er nog mensen willen komen die niet op het lijstje staan dat kan natuurlijk altijd Zie ook de agenda Liefs Linda
morgen, Linda 5 april gaan we hier de tuin verbouwen, ik moet er bij zijn om natuurlijk alles in goede banen te laten lopen. Koffie/thee fvoor de mannen, je kent het wel....
Wat goed dat ze niet gespuugd heeft joh, ik hoop dat het inderdaad zo blijft. Heb je iets veranderd qua voeding of is ze er gewoon 'overheen aan t groeien' ofzo? Ik kan me goed voorstellen dat je het spannend vindt hoor, dat had ik al toen ik haar voor t eerst bij m'n ouders alleen liet En bij m'n schoonouders durf ik eerlijk gezegd nog niet eens haha. Ja is prima, ik probeer de plaatjes ongeveer 80x80 te maken. Je mag ook gewoon een grotere mailen hoor, dan verklein ik ze zelf wel. Ik heb sinds kort ook weer regelmatig erge hoofdpijn, had ik de hele zwangerschap geen last van gehad. Echte migraine heb ik nu al een jaar niet gehad, maar de hevige koppijn komt steeds vaker terug, dus ik voel met je mee. Helaas geen tips voor je, bij mij helpt migraine-medicatie niet eens, dus moet t echt 'uitzitten' als ik migraine heb. Ik denk dat t zeker wel van een veranderde hormoonhuishouding kan komen, maar hoe je er af komt? Geen idee. Sterkte! Succes straks bij je gesprek. Wat voor vacature gaat dit om? Voor heel uur? Ik vind t super van je dat je weer bezig bent met 'de toekomst' joh! En hoop dat je ergens een plekje gaat vinden waar je weer rustig kunt gaan opbouwen!
Peetje veel plezier in Port Zelande! Ilse, och jij dus ook al koppijn.. Ik heb er ook in de zwangerschap geen last van gehad.. alleen in het begin even.. welke migraine medicatie heb jij? Jij ook sterkte! Linda, bij welk bureau ga je? Idd echt super dat je weer aan de toekomst denkt! Hoe staat het verder met alle onderzoeken? Meeting ga ik niet bij zijn.. niet persoonlijk opvatten, maar heb altijd een nogal "schuldgevoel" bij jou.. omdat Mika ook veel te vroeg kwam en er nog wél is.. ik weet dat Milan en Isa ziek waren.. maar ik weet niet.. durf de confrontatie nog niet echt aan zeg maar.. Niets persoonlijks dus.. want vind je een super meid! Maar hopelijk begrijp en snap je een beetje wat ik bedoel.. Dees, veel plezier bij de massage! Jen, wat super dat Esmay niet meer spuugt! Houden zo!
Debby: oops beetje laat maar toch nog gefeliciteerd. Ilse: SUPER mooie agenda heb je gemaakt Roelie: beterschap Maria: fijn dat je weekend zo geslaagd was Dees: veel plezier bij de babymassage Muriel: jammer dat het een beetje tegenviel Linda: sport ze Dafje: spannend een andere oppas, maar met zo'n lief kind als Fenna gaat dat gewoon helemaal goed Zo heb zaterdag een mega lange dag gewerkt. Van 6 tot 21.30 en was helemaal kapot... gisteren hadden we ook een hoop dingen op de planning staan dus rusten kon ook niet. Maar we waren om 20.00 uur thuis en toen ben ik maar meteen het bed in gedoken. Er heeft "een bepaald iemand" gereageerd op Remco's hyves, krijg er helemaal de kriebels van. Meteen maar heel zijn hyves geblokkeerd, toch balen dat het zo moet
JOLDEG heb je mijn pbtje ook ontvangen? volgens mij namelijk niet want ging hier een beetje raar lekker JEN dat ze niet meer spuugd. kan me daar niks bij voorstellen trouwens want beide jongens hier hebben dat niet gedaan (gelukkig) LINDAPOOH veel succes bij je gesprek AMARANTA gaan jullie het helemaal zelf doen de tuin? moet hier ook gebeuren kweet alleen niet waar te beginnen en GWEN misschien toch even je ha bellen voor die hoofdpijn
Zo, de babykalender staat nu in de juiste opmaak, heb de blaren op mn vingers staan hahaha Overal staat nu in elk geval een plaatje bij, omdat de opmaak anders errug vreemd wordt. Als er geen foto bij staat, heb je nu een palmtakje Zodra je dan een foto mailt, kan ik die zo verwisselen en hoef ik niet weer de hele boel te verbouwen
Goedemorgen allemaal, sorry ik had een druk weekend, en ga alles teruglezen zodra ik uit Port Zelande terug ben. Ilse ik mail jou na mijn vakantie de gegevens, ik heb het hele gedeelte over de agenda gemist dus moet dat eerst even bijlezen. sorry dames, maar ik zal vrijdag weer op jullie verhalen reageren. Ik ga nu de auto inpakken. groetjes en tot vrijdag!
Ff snel... Ilse, kun je ook een foto uit mijn album hier plukken? Dan graag het plaatje met onderschrift 'Mooi!'