November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hester slaapt ook als een baby de laatste 2 weken, dus ik denk dat het misschien een fase is?
    Ze slaapt echt heel snel als ze ligt en pakt soms wel 3 uurtjes achter elkaar overdag. Heerlijk is dat! (maar wel ongezellig ;) )

Hoofdpijn hier ook idd duidelijk ongi-gerelateerd. Ik weet dan gewoon dat ik 1 of 2 dagen na het begin van de hoofdpijn mijn favoriete feestweek inga.
    Het is weer meteen als vanouds....
    En lekker ook weer een up-tempo-cyclus van ca. 24 dagen, dus ik ben voor mn gevoel bijna doorlopend ongesteld :(
    Ik ga over 2 weken voor de intake voor een spiraaltje bij de gyn, hoop dat dat beetje gaat helpen qua hevigheid.

2. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Is leuk als je zwanger wilt raken, zo'n korte cyclus :)
    Maar nu toch maar liever even niet eigenlijk :evil:

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Dames, ben ff kwijt hoe ik dat linkje mooi in profiel kan zetten, heeft één van jullie ff de schrijfwijze? Dank dank dank zei de an-internet-beet!

4. Niet meer actief

[ url=http://november.ilvi.nl ]November mama's Agenda & Babykalender[ /url ]

Maar dan ff de spaties bij de haken vandaan halen ;)

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Jemig wat een rot pokke weer zeg, lag bijna lang uit op straat met de kinderwagen :(
    Maar goed, babymassage was weer heerlijk en ontspannen. Quinn was na dat we thuis kwamen en een fles had gehad, ook niet meer toe aan spelen, heb hem in bed gelegt en hij was vertrokken.

Blondie: Ohwnee zeg, was nou niet echt waar je op zit te wachten :(

Roelie: balen meis dat het nog steeds niet echt beter is, hopelijk knap je snel weer op hoor meis! Dat woord een hoop bij lezen

Gwen ohw balen zeg migraine, ik heb idd vaker gehoord dat het erger kan worden met je hormonen enzo. Hopelijk trekt het snel weer bij

6. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Ilse de agenda ziet erg leuk uit!

7. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Hallo,

Vanochtend naar het cb geweest, Ryan weegt nu 6340 gr en is 63 cm. Dus het gaat prima met ons mannetje. De voorlopig laatste prikjes gehad, dus we kunnen er weer even tegenaan :).

Indigo: wat leuk dat je nog een minimeet met Esther en Vincent hebt gehad! Nog foto's gemaakt? Wat heerlijk zeg dat Yindi beter slaapt! Wel grappig dat het nu juist gebeurt nu jij weer aan het werk bent, allemaal maar fijner natuurlijk!

Stiekel: haha, ja, mijn tegeltjes op het toilet glimmen weer zonder strepen :). En het hele huis is echt van boven tot onder weer helemaal schoon, heerlijk! Daar kan ik zo gelukkig van worden. En hoe gaat het met Tim? Al iets beter of zijn jullie evengoed weer bij de ha geweest?

Muriel: een minimeet op een dinsdag lijkt me supergezellig! Altijd leuk :D. En hoe was jullie weekendje weg? Oke...achterhaald, lees net dat het hotel wel een beetje tegenviel. Dat is wel balen, maar in ieder geval lekker uitgeslapen dus :)

Maria: Dus toch maar naar Duitsland geweest? En Rob ook nog op stap gegaan? Was het gezellig? Ook alweer achterhaald, lees nu dat het gezellig was EN dat Rob dus toch niet op stap is geweest.

Serafijntje: haha, het viel mij ook ineens op dat ik een advertentie zag over trouwringen, maar dacht al dat het aan mij lag...niet dus!

Melanie: kan me voorstellen dat je even alles moest verwerken van vrijdag...was de vader er wel bij of ligt hij nog in het ziekenhuis? En ik pb je wel even over de meet met Roelie :D. En hahaha, dacht al...zou ze het lezen over een minimeet met Muriel en ja natuurlijk :), daar zijn we twinmama's voor he ;). Enne...we moeten ook nog een keer een datum prikken om naar Daphne te gaan, alleen dat zal dan een zaterdag of zondag worden, want als ik werk is Daphne vrij en andersom. Hahah en je bent weer lekker aan het spammen geslagen zag ik ;), altijd gezellig en leuk om allemaal neuspeuterende Zefanja's te zien, zeker nu Ryan snipverkouden is :D.

Jennie: oh meis, ik mis je ook al, leuk als je straks het ritme hebt kunnen vinden en weer gezellig mee komt kletsen! Maar kan het me goed voorstellen, want het is ook heel erg wennen aan werken, huishouden, koken EN Esmay verzorgen. En in de tussentijd ook nog aandacht aan Erwin besteden natuurlijk, druk druk druk. Neem er rustig de tijd voor en we zien je wel weer verschijnen. En wat fijn dat het met Esmay zo goed gaat, zou het dan toch kma zijn?!

Daphne: oh dat is zeker spannend dat Fenna naar de buurvrouw gaat! Nou, het gaat vast allemaal goed!

Gwen: he balen zeg van die hoofdpijn. Kan je helaas geen tips geven...alleen maar een knuffel!

Linda: oh spannend vanmiddag naar een werving en selectiebureau! Hoe is het gegaan? En ik ben erbij, 5 april! Gezellig en hopelijk is Roelie helemaal hersteld en kan ik haar ook (eindelijk ;)) ontmoeten. Jammer alleen dat Serafijntje niet kan (dus Serafijntje...wanneer ontmoeten wij elkaar eens ;)).

Peetje: volgens mij ben je al weg, maar veel plezier!!

Blondie: oh wat vervelend dat "hij" heeft gereageerd! gadver..kan me voorstellen dat dat je een rotgevoel geeft!

Roelie: oh meis eerst maar even goed uitzieken, want als René je al in je eigen huis naar bed moet brengen omdat je de weg kwijt bent...heeel veel beterschap!

Zo, ben weer bijgelezen EN heb de link voor de nieuwe agenda ook even aan mijn banner toegevoegd.

Oh ja, niet vergeten, Ilse: de agenda ziet er echt super uit :thumup:! en als je hulp nodig hebt met afspraken invoeren of zo, dan wil ik je wel helpen hoor!

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Goeiemiddag allemaal! :) Ik ben inmiddels bijgelezen, maar de komende dagen zal ik niet veel reageren. Ik moet donderdagavond een lezing geven en ik heb er nog bijna niets aan voorbereid. :oops: Dat wordt hard werken de komende dagen, op de momenten dat Nynke slaapt. Dus minder forummen. Dit is echt niets voor mij... ik heb liever een lezing al een week van te voren 'klaar' dan dat ik er de laatste week nog aan moet werken. Maarja, eigen schuld dikke bult. Ik had gewoon eerder moeten beginnen... :(

9. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik had laatst al bedacht, als je nou minder wil forummen, kun je ook om een ban vragen natuurlijk....

Kun je ook niet meer op het forum...

10. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Linda, goed dat je een definitieve datum hebt geprikt voor de meeting bij jou. Op zaterdag 5 april kan ik helaas niet komen. Mijn man is die dag weg (hij doet vrijwilligerswerk in het theater) en we hebben geen oppas. Onze families wonen te ver weg om Nyke 'even' heen te brengen. Deze meeting laat ik dus aan mij voorbij gaan, maar ik hoop wel dat we binnenkort weer eens kunnen afspreken. Succes met jouw intake gesprek vanmiddag.

Ohja, voor ik het vergeet.... Ik wilde je nog een tip geven voor de cursus die je gaat volgen n.a.v. het gesprek met de voedigsdeskundige. Je schrijft dat het een behoorlijk kosten plaatje is, maar wellicht kun je proberen om de cursus (voor een deel) vergoed te krijgen via jouw ziektekostenverzekering? Ik weet dat verzekeraars bepaalde 'gezondheids'cursussen vergoeden, dus je zou het eens kunnen proberen. Niet geschoten is altijd mis! ;)

11. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    :confused:
    :rolleyes:
    :)

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    :) :) :) :)

13. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ofja, ik meen dat je wel kunt lezen dan maar niet reageren.

Debby, altijd fijn als de beebies weer apk zijn gekeurd bij het CB, mooi dat Ryan goed groeit.

Serafijntje, wij kunnen ook minder posten natuurlijk, solidair zijn met jou :)
    Morgen komt de tripptrapp trouwens.

Stiekel, we gaan de tuin inderdaad alleen doen. Het klinkt nou meer dan dat het werkelijk is hoor. De vijver en de daaromheen liggende planten gaan weg. Zand eroverheen, misschien gras. Klaar. NIks bijzonders dus.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Welke kleur TrippTrapp heb je gekocht, Maria?

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ruimmmm over de 6 kilo dus inmiddels, dat ventje van jullie, Debby! Fijn hoor....

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    we hebben de whitewash. En ook de whitewash verkleiner want dat kon alleen in dezelfde kleur.

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Debby: dinsdag 25 maart >> kun jij dan?!
    Enneh.... twinmama Melanie ook? :)

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Wat leuk, die kleur ken ik niet van tripptrapp!

19. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tjonge, en daar is post 4600 al weer....

Ik kan me post 4500 nog herinneren als de dag van vandaag.... :)

20. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    en jij noemt mij een post-monster? :confused: lol..

hey Debby wat doet Ryan het goed! Ik ben ook zo benieuwd.. alweer bijna 2 maanden geleden dat ik geweest ben... nog anderhalve week en ik weet het :D

Deel Deze Pagina