pff dit is echt een vermoeide dag Quinn slaapt na zijn flesje eenn uurtje en daarna is het brullen, het enige wat hij dan mee te troosten is, is een pink en tegen me aanliggen. ik lig nu al bijna 2 uur op de bank met quinn op me en typ met een hand dus ga weer afsluiten
Hoi! Moet alles nog bijlezen, is weer veel volgens mij (alhoewel ik niet helemaal zeker weet tot waar ik het gelezen heb!). Hier een prima weekend gehad, gister was Timo wat hangerig, zeker omdat zijn vader thuis was! Vroeg boodschappen gedaan (na een hele goede nacht en ontbijtvoeding om half 7), toen visite gehad, eerst mijn vader, toen mijn schoonmoeder, toen de oude buren en uiteindelijk nog mijn moeder. Was het dagje wel! Vandaag rustiger aan. Helaas geen hele slaapnacht, om half 5 had hij honger. Toen wel weer verder geslapen, om 9 uur de tweede voeding. En toen iets over enen de derde en nu ben ik de 4e aan het rekken... anders gaat het vanavond natuurlijk allemaal niet werken. Jen, zag dat jij slecht nieuws had, sterkte morgen, ik ga het hele verhaal even bijlezen! Fijne avond allemaal!
Weer terug uit de stad, wat een ramp zeg, ontzettend druk, zowel op straat als in de winkels en bij de kassa's. Geen succes dus en ook nog eens niet geslaagd. Zonde van de tijd dus En ik heb nu weer mega koppijn, word er echt gestoord van, is nu al bijna 3 weken zo, het wil gewoon maar niet zakken. Heb nog steeds t idee dat ik verkouden ga worden ofzo, m'n holtes zitten dicht en doen pijn. Blegh, voel me ni lekker dus.. *klaag zeur mopper*
Hoi hoi Hier een goede nacht gehad, 23.45 - 4.15 - 8.00 Martijn zat al op 700-800cc toen de kraamhulp wegging, sindsdien heb ik niet meer verhoogd. Ik weet dat het veel is, maar voor ik overga op hongerige baby voeding wil ik eerst even overleggen met het CB. Hij moet even kunnen wennen weer aan deze voeding. Hij poept nu wel al minder, maar spuugt nog redelijk wat. Jen: volgens mij heb je wel een ppot om op te staan als je een positieve beoordeling hebt, en een mondelinge toezegging.
Niet alle kindjes komen elke keer mee, omdat sommige papa's dan net een thuiswerk/papadagje hebben! Maar de meeste wel. Moet zeggen dat toen we begonnen Timo 4 weken was, maar de oudste baby's waren al 3 maanden! We mogen doen met de kleintjes wat we willen, maar de les gaat gewoon door. Maar voeden, luiers en aandacht gaan gewoon door, dan spring je er later weer in, of je neemt je kindje op je arm (dat kan bij bounchen op de bal) of naast je (liggen op je matje bij de buikspieroefeningen). Voeding: Toen Timo bijna 4 kg woog (2 weken, was ruim 300 gram aangekomen in 5 dagen), kreeg hij 6 x 100cc. Daarna inderdaad 6 x 135cc en nu 5 a 6 x 165cc. En hij is inmiddels bijna 5 kg, dus hij groeit goed!
ooh ik zit nog maar 2 kg van mijn start gewicht af! winkelen valt tegen met een kinderwagen, winkelpaden zijn veel te smal, druk en niemand gaat opzij voor je
sammie: hoe kun je maar 6 voedingen geven terwijl timo nog maar 2 weken was. ik hoor meer mensen over 6 voedingen, maar ik zit op 8! elke 3 uur, 24:3 = 8 hoe kan dat zo verschillen met jullie?
Peetje: hij kreeg er 8 in de eerste week en daarna 7, er zat vaak net iets meer dan 3 uur tussen. Na bijna 2 weken (12 dagen) kwam het CB bij ons thuis, die zei dat we om de 3,5 uur moesten geven. Dat hebben we 1 dag gedaan, was niet handig, dan houd je een halve avond over. Toen hij precies 2 weken was zijn we om de 4 uur gaan geven, dus 6 voedingen. En sinds hij 3 weken is, slaapt hij een aantal nachten per week door, dan dus maar 5 voedingen. Oja, die eerste actie naar minder voedingen kwam ook omdat we hem altijd wakker moesten maken, hij huilde nooit van de honger (en nog niet... hij ligt nu ook nog te slapen en heeft om 13 uur voor het laatst gehad, maar omdat het vanochtend allemaal wat gek ging, rek ik het nog even, komt vanavond beter uit ) Blondie: hoe was je feest gister?
Oja, van de kraamhulp moesten we om 7 uur de eerste voeding geven, dan 10, 13, 16, 19, 22:30 en nog eentje in de nacht. Maar meestal kreeg hij de eerste als de kraamhulpe er al was (8 uur dus) en dan daarna om de 3 uur, tot we rond elven naar bed gingen. Dus 7 voedingen totaal.
pfff wat doe ik dan verkeerd, met 8x 100cc huilt martijn nog vaak al binnen de 3 uur van de honger! Maarja daarna huikt hij ook weer omdat zijn darmen het zwaar hebben en het eten omhoog komt
Nieuwe ronde nieuwe kansen Quinn heeft net weer zijn flesje gehad en ben benieuwd hoelang hij nu slaapt of hij gaat slapen want hoor hem nog mopperen. Ben helemaal gesloopt zeg en weer zegt onze wasmachiene doe het zelf maar, krijg echt een pest hekel aan dat ding Zou dit een regeldagje ofzo kunnen zijn van Quinn, of krijgt hij te weinig voeding, ja weer een voeding iets hihi, ja wat doen onze kinds anders Debby wat een scheetje zeg, en wat een mooie ogen! **zwijmel**
Wij geven Ryan nu ook 5 voedingen, omdat hij 's nachts doorslaapt en zichzelf dus niet meldde. Dus vandaar dat we zijn overgestapt op 5 voedingen, nu 5x 135 cc (dat is dus inclusief voeding). Hiervoor kreeg hij 6 voedingen van 100 cc (ook inclusief voeding). Toen kwam hij om de 4 uur. Komt Martijn ook uit zichzelf om de 3 uur?
Sorry...kan het even niet laten na alle ellende die we al hebben gehad, nu even showen met onze kleine man
ja uit zichzelf om de 3 uur, soms eerder. nu gaat het soms richting de 4 uur maar niet alle voedingen. 's nachts slaapt hij al wat langer, zit vandaag dus op 7 voedingen ipv 8. ik geef niet op vaste tijden, het hangt af van hoe lang martijn 's nachts slaapt. dan kan de 1e voeding tussen 7 en 8 zijn. Vandaag heeft hij gehad om: 8.00 - 11.00 - 14.00 - 17.00 (en dan krijgt hij nog 20.00 - 23.00 en 1 nachtvoeding) dus 7 totaal vandaag
Daar hebben wij ook heeel lang over gedaan, maar geloof me: ineens lukt het! Alleen dan moet hij wel net even lief kijken...gewoon veel foto's maken en het fototoestel altijd bij de hand hebben. En dan natuurlijk niet het "probleem" hebben dat je Quinn vast hebt en dus geen foto kunt maken. Hoe gaat het trouwens met de oprispngen van Quinn?
Nou Dees, ik zie wel een hele mooie foto van Quinn waarop hij lacht in jouw album! Wow....superfoto is dat hoor!