November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Door dat het zo grijs is en donker buiten ( het zo genoemde depressieve weer) noemen wij dat "ophang" (je ophangen) weer

2. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

ik hoop dat je het zo snapt

3. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik van het weekend mijn wimpers weer eens laten verven. Toch altijd wel lekker dat je dan opstaat zonder makeup, maar toch met natural-look-donkere-wimpers ;)

4. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hmmppff, ophangen op die manier, da's idd niet erg positief weer, maar kan me er zeker een associatie bij maken... :(

5. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Ja dat deed ik vroeger ook muriel maar ik kan het gewoon niet meer doen. Mijn ogen kunnen er niet tegen en ik krijg verschrikkelijke ontstekingen in mijn ogen

6. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

PIEPPPPPPPP wasmachine (die het nog steeds doet gelukkig) is klaar. Even de was ophangen

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    het is idd wel rotzooi ja, met peroxide erin enzo, maarja, dit keer reageerden mijn ogen er gelukkig niet zo heftig op,.

8. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    # 11. Serafijntje ~ 11.10 Nynke 2e vaccinaties CB
    # 11. Murmel ~ 17:00 uur UvA komt thuis voor onderzoek Sociale Babies

Serafijntje > SUCCES met Nynke bij het CB... Kusje voor haar voor na de prikjes :)

9. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Goeiemorgen meiden.

Minimeet 25 maart, ja volgens mij kan ik wel, zal wel even oppas regelen voor Angelus.

Mee naar Daphne ook prima! Gezellig!

Debby, de vader en het oudste meisje waren er ook bij. Donderdag zijn ze uit het ziekenhuis ontslagen, wat eerder dan normaal maar dat vanwege de begravenis. Ze hoefden ook niet meer terug en krijgen nu hulp vanuit het ziekenhuis voor de verzorging van de kinderen en voor hunzelf. Want ja dat gaat nog niet.

Gisteren is het GGZ afgesloten en hoeft Adriaan (wij) niet meer terug.
    Hij vond het tevens heel erg goed dat we een opvoedcursus deden en merkte aan Adriaan dat hij opener was en meer spraakzaam en dan niet binnemonds praatte.

Linda goed bezig hoor. Sporten, werk, SB. super hoor!

Meeting 5 april kan ik ook niet. Sorry. Ik nog steeds niet weg
    zonder Estrélla (blijft de fles weigeren) Ze was dus gisteren ook mee naar het GGZ.

Blondie o dat is echt niet leuk van die bepaald iemand, jemig nergens veilig voor diegene.
    Maar super van je contract meis Gefeliciteerd!

Roelie denk nou wel om jezelf hoor! Gelukkig is Renee nog thuis.

Zefanja is zindelijk, ook het poepen op de wc (cee voor Zefanja) gaat nu goed!
    JEEEEEEEEHHHHH ik ben zo blij en Angelus nu 's nachts zindelijk!
    Zo dat scheelt een berg luiers!

Melina waar ben je?

Wencke alles goed met je?

Indigo geniet dan maar lekker van Yindi haar goeie slaap momenten.

10. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Zo dat is ook weer gedaan. Snel weer een was er in. En dan meteen lekker douchen. Ik spreek jullie wel weer in de loop van de dag

11. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    Dpahne leuke en lieve foto van Fenna,
    de filmjes staan klaar om bekeken te worden.
    Ga ik zo doen.

Nu eerst ff koffie en dan daarna weer huishouden!

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    leuke filmpjes, Echt gaaf he die fase waar ze nu in komen. Alles ontdekken....

Meiden ga afsluiten, druk bezig in huis, loop echt weken! achter.........

13. Rachel85

Rachel85 Niet meer actief

@Muriel, ik weet niet wie het op mij gemunt heeft.
    maar door het hacken hebben ze wel mijn harde schijf om zeep geholpen.
    Ik heb nog wel wat open staan maar die moet ik even bellen van hoe of wat heb n.l nog niks van ze gehoord.
    Ik ben idd opzoek naar een leer werk baan dit is voor mij beter te combineren dan voltijd naar school en dan ook nog me huiswerk 's avonds en huishouden en mijn gezin niet te vergeten.

@Linda, Super dat het nu beter met je gaat.

@Melanie, Jeah voor Zefanja.

14. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Tijd voor Grey's Anatomy & Julia's Tango... ik trek me even terug met een kopje thee en een stroopwafel :)

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    P.s. Melanie: wat KNAP van Zenfanja! Dat is wel een extra knuffel waard en een :thumup: !

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Nou ja...goede...pfff...Ryan en ik zijn allebei snipverkouden, neus loopt, hoofd zit vol en mijn maag voelt ook niet helemaal lekker. Maar ja, een mama kan nu eenmaal niet ziek zijn, dus gewoon doorgaan ;). En misschien vanmiddag als Ryan slaapt ook maar even gaan slapen.

Sandra: ik heb de tegeltjes met een theedoek nagedroogd en dat werkt dus goed. Wel een werk, maar ja, ik ga dan ook echt niet iedere week de tegeltjes schoonmaken ;). Grappig dat Tim ook geen sperziebonen lust. En hoe gaat het met hem? Zijn jullie nog bij de ha geweest of gaat het goed (had het al gevraagd, maar schijnbaar heb je er overheen gelezen ;)). En heel veel succes met je sollicitatie!!

Daphne: Ryan is ook helemaal tv-verslaafd. Babytv is ook helemaal geweldig, dan gaat hij gewoon zitten kletsen op de bank :).

Roelie: fijn dat jij je weer wat beter voelt! Hoe gaat het met je hand? Moet je nog voor controle naar het zkh?

Rachel: leuk dat je er weer bent. Enne...60 pagina's bijlezen is toch niet zoveel ;) :D. Wel balen dat de sollicitaties nog neit zo goed lopen, maar de doorzetter wint!

Linda: goed hoor dat je weer zo actief aan het solliciteren bent! Ik hoop dat je echt een hele leuke baan gaat vinden en dat lukt vast! En hier roept de was ook, maar vandaag geloof ik geen puf voor...misschien vanmiddag...

Melanie: wat goed dat Zefanja zindelijk is en Angelus 's nachts ook zindelijk! Dat scheelt inderdaad behoorlijk in de luiers!! Heerlijk meis!

Ik ga maar eens aan de was beginnen, huis is verder helemaal schoon, dus dat is wel heerlijk hoor! Nu even de was vouwen en strijken en dan ben ik helemaal klaar.

17. Niet meer actief

Mogge

Ik lag er gisterenavond maar s vroeg in, Grey's in bed gekeken en daarna oogjes dicht, had ik wel even nodig zeg.

Ik heb net bijgelezen van gisteren, maar er is niks blijven hangen en mn kleine begint te brullen, dus kom straks wel weer even terug.

18. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Groot applaus voor Zefanja!!!! Hij wordt echt een stoere vent.
    =D> =D> =D> =D> =D> =D> =D>

19. Niet meer actief

Even snel voor Rachel:

De agenda staat op
    http://november.ilvi.nl

Dan is er een link 'babykalender' daar staan alle gegevens van de beebjes. Daar staat ook een link 'gegevens toevoegen' dan kun je foto enzo naar mij mailen.

20. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Hiep hiep hoera voor Zefanja!

Veel beterschap voor Debby en Ryan! (Wie heeft wie aangestoken? ;))

Toi toi toi voor Muriel. Hopelijk is er nog een prachtig appartement voor jullie beschikbaar in de periode dat jullie willen gaan.

Ik ga zo Nynkes spullen bij elkaar zoeken en dan door dit miezerweer naar het cb. We hebben om 11:10 een afspraak. Een vervelende tijd, want Nynke krijgt normaal om 11 uur de fles. Maarja, het is niet anders. Mijn man is vandaag vrij, dus die gaat mee naar het cb. Tot later!

Deel Deze Pagina