November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Inderdaad!
    Ziet er cool uit :D

2. Niet meer actief

Ze zit ook aardig goed zeg! Kan ze echt al zo goed zitten, of stond je in de startblokken om haar op te vangen als ze om zou vallen? ;)

3. Niet meer actief

Haha allemaal dezelfde reacties mbt Eva :)

4. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    We kunnen wel geld verdienen met het forum en een eigen soap gaan maken ;) :)

5. Heb geen zin om te reageren op het bericht van Melina en de reacties daarop.. behalve dan dat ik het jammer vind...

Fenna heeft vandaag bij de buuv het heeeeeel gezellig gehad. Ze heeft zelf een dochter van 5 en die heeft 8 maanden :confused: gehuild en alleen maar op de arm gezeten, voordat ze erachter waren dat het Kiss was en zij vonden Fenna dus echt een enorm scheetje en een lief kind. Ze heeft geen kik gegeven. Ze heeft zelfs niet gemopperd toen ze uit bed moest om haar dochter van school te halen en weer te brengen en om haar dochter naar de gym te brengen, om te kleden in een overvolle kleedkamer met moeders, kinderen en baby's van moeders. Dus ze heeft zich voorbeeldig gedragen. Lijkt haast wel of ze het meer naar haar zin heeft gehad als bij oma :)

Morgen gaat ze naar de moeder van Jeroen, ben weer benieuwd hoe dit zal gaan. Ze heeft zich voorgenomen om iig een heel stuk met haar te gaan wandelen. Volgens mij gaat ze dat ook nog wel doen als het slecht weer is :)

Jeetje, Eva zit echt supergoed! Knapperd!

Debby, in de lappenmand dus met Ryan en jezelf dus ook.. beterschap!

Roelie, zonder stem. Das knap lastig. Succes met op papier verwoorden van je mening vanavond! :)

Verder.... ehm... geen idee meer.. ben moe.. ik ga nu koken en spreek jullie vanaaf weer... laters!

6. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik kan de foto's niet zien Muriel... :(

7. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Nou, de dame van de UvA is net weg, Hester is weer flink door de mangel gehaald, haha.

We moesten met haar spelen, haar verschonen, haar voeden, haar aandacht trekken etc. etc.

En we moesten haar verkleden als Maja de Bij, ik zal even een foto proberen te plaatsen.

8. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
  9. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ook Serafijntje

10. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Huh? Het zijn toch hele gewone linkjes, wat vreemd?

Ik zal ff kijken wat ik kan doen.

11. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Ik heb er eentje in mn album gezet :)

12. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Op H's site staan ze trouwens ook.

13. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Op Hester haar site staat er toch maar 1 foto van Hester in een stoeltje?

14. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Nou ik val met me neus in de boter zeg. Ik weet eigelijk niet zo goed wat ik hier mee aan moet.
    Ik zal een poging wagen om het hier neer te zetten.

Dacht vanmiddag even lekker bij te lezen op her forum en ik ben van me stoel gevallen!
    In eerste instantie enorm boos! en eigelijk ook verdrietig, woorden kunnen enorm pijn doen, blijkt vandaag maar weer!

Ik wil even wat dingen ophelderen!

Al een hele tijd reageer ik bewust niet meer op Melina, dit omdat wat ik ook zei, er wrijving kwam. Ik heb toen de bewuste keuze gemaakt om niet meer op haar te reageren om de sfeer op het forum te behouden.

Hier is een hele tijd over heen gegaan, tot aan paar weken geleden dat er aan mij gebvraagt werd of ik haar nergeerde. Wilde dit niet openbaar op het forum bespreken en heb toen een pb gehad van haar.
    Heb toen degeleijk WEL gereageerd, en we hebben heen en weer ge pb't.
    Heb haar toen uitgelegt waarom ik niet op haar reageer, en haar gevraagt waarom ik egoistisch ben. Heb daar antw op gekregen dat ik op niemand zou reageren en dat ik ruzie uitlok met haar!

Ik heb toen gezegt dat er zo niet uitkomen en dat we bijde onze weg verder moeten gaan. Zij wilde weten waar ze aan toe was, want ze stak tijd in de hyves van Quinn en dan kon ze haar tijd wel beter gebruiken.

Ik heb het verder zo gelaten, want het zou weer uitlopen op ruzie.

Vind het enorm jammer dat het zo op het forum moet, en dit heb ik zo nooit gewild. Dacht er verstandig aan te doen om bepaalde dingen te oen en te laten.

Liefs Desiree

15. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Eentje bij het blogje op de homepage en eentje in het album bij 'Maand 4'.

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh ik zie het :D. Stoer hoor en met beide handjes goed vasthouden!

17. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant
    Hihi, en Hester de Bij staat nu ook in mn album en ga ik nu op haar site zetten.

18. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ooooh lief! En waarom moest ze dat pakje aan?

19. Valerie

Valerie Fanatiek lid

22 jun 2007
    4.206
    1.041
    113
    Vrouw
    Wow, inderdaad, de foto's leveren het bewijs: Hester is al net zo cool als Eva in haar tripptrapp. ;)

Deel Deze Pagina