November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Oh ja ik ging naar bed :)
    Truste!

2. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    mogguh,

ben ik de eerste?

3. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Goedemorgen,

Zo...ik ben klaar voor een nieuwe werkweek :D.

Je hebt gisteren gezellig zitten kletsen in je uppie Daphne :). Lieve foto van Fenna in het badje! Zit ze er los in of lijkt dat zo? Waar had je dat badje ook alweer gekocht (weet wel dat je een tijd terug een link had geplaatst, maar even geen tijd/zin om terug te zoeken :oops:). En gefeliciteerd met Fenna haar 5 maanden! Wow, wat gaat de tijd toch hard!

Wat vervelend van je zus Stasia! Ik hoop dat het snel allemaal toch weer goed komt!

Melanie, wat een drukke dagen heb jij toch! Word er alleen al moe van als ik het lees :).

Maria: succes met de prikjes van Eva! Hopelijk heeft ze er niet al te veel last van!!

En ik zat net even aan Peetje te denken, die ligt heerlijk te relaxen in het zwembad of in het bubbelbad :)

Zo, ik ga mijn ontzettend verkouden mannetje (die vannacht om 3.30 uur al wakker was en toen hebben we maar een flesje gegeven) maar eens wakker maken en aankleden. Het arme mannetje knort en kucht erover.

Fijne dag iedereen!

4. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    enne csi mama is weer terug haha.. maarre.. als ik google kom ik alleen een advertentie op MP tegen.. of doe ik iets verkeerd?
    hoe gaat ie nu verder met jou?

5. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    hey Debby! werkse vandaag!

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    wat ik trouwens nog even wou vermelden.. Heb maandagavond Natasja nog gesproken. Was namelijk nieuws dat er brand uitgebroken was in zkh hier.. dus had Natas even gevraagd hoe het met Sanne ging aangezien ze misschien werd opgenomen..
    Ze is dus inderdaad opgenomen voor minimaal 2 weken..
    Zit er aan te denken om even een kaartje namens ons te sturen?
    Vind het zo sneu allemaal..

Achteraf viel de brand gelukkig enorm mee en is het bij rookontwikkeling gebleven. ;)
    Maar schrok wel..

7. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Goeiemorgen :D

Muriel: wat een lief schattig maya de bijtje :)

Dafje: gefeliciteerd met Fenna haar 5 maanden

Stasia: sterkte voor je zus

Sandra: ik ga duimen dat je aangenomen bent

Maria: succes met de prikjes

Natasja: heel veel beterschap voor Sanne en een dikke knuffel

8. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Kaartje is een goed idee Gwen

9. Blondie3

Blondie3 Fanatiek lid

15 apr 2007
    2.869
    1
    0
    Truckdriving Woman
    Brabant
    Debby werk ze vandaag

10. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    moggel, zo maar eens even richting cb..
    En daarna ga ikdenk de hele dag thuis zitten.

11. LindaPOOH

LindaPOOH Fanatiek lid

Goedemorgen iedereen.

Wat hebben we al een knappe babytjes zeg, die al kunnen zitten in een grote mensen stoel :D

Dees ik vind het fijn dat jij ook je kant van het verhaal hebt gedaan.

Daphne leuke foto hoor van Fenna in haar nieuwe badje

Melanie lekker aan de schoonmaak geweest gisteren. Alles zou nauw wel heerlijk aan kant zijn. Ik moet alleen nog een berg was weg strijken.

Roelie druk druk druk. :) :) :) Meer kan ik eigenlijk niet over je zeggen. Ach ja je bent ook een wereld mens! :D

En dan heb ik zelf nog een nieuwtje. Ik werd gisterenmiddag gebeld door een bedrijf die geintereseerd in mij waren. Ze zochten een medewerker voor de boekhoud afdeling voor 24 uur. Hadden mijn cv op het internet gevonden. Ik had even om meer informatie over de functie gevraagd. En binnen en minuut zat de mail in mijn mailbox. Ik door gelezen en teruggebeld. Morgenmiddag om 13.30 uur moet ik op sollicitatiegesprek. Het is trouwens bij een bedrijf dat voornamelijk Harley Davidson's verkoopt. Spannend dus en ik hou jullie zeker op de hoogte.

Ik ga snel douchen en strijken. Vanmiddag krijg ik visite en vanavond gaan we met het hele koor + aanhang uit eten bij de WOK.

Liefs en tot snel

12. tari

tari Fanatiek lid

23 dec 2006
    4.655
    0
    0
    receptioniste
    noord-holland
    goeiemorgen,

Ff snel want Estrella word net wakker.
    Maar hier weer een rotnacht.

Linda, hmm lekker aan kant, eh nee nog lang niet.
    Loop enorm achter met alles.

Debby werk ze, haha ik vond gister dat ik niet zo veel gedaan had, totdat ik het allemaal op schreef. Toen dacht ik wel........ Maar eigenlijk zijn dat hier gewone dagen, misschien nog wel een van de rustige.

Roelie goed gedaan meis, vond het ook al niet kloppen, maar ja je weet het maar nooit.

Natasja beterschap met Sanne, wel vervelend meis dat ze nu weer opgenomen moet worden.

Gwen een kaartje voor hun super idee. Doe haar maar de groetjes.

Maria succes bij het CB met de APK

Muriel wat ziet Hester er schattig uit zo, wel grappig dat dat allemaal moet voor dat onderzoek.

Sandra zal voor je duimen vandaag. Wat voor baan is het?

Oke ben er weer vandoor!

Meiden veel plezier vandaag.

13. Niet meer actief

Mogge

Ik ben er weer en ga ook gelijk weer pleite, we zijn vandaag een dagje naar mn schoonmoeder. Ik hoop dat t weeralarm overbodig blijkt te zijn, want we moeten een uurtje rijden.

Fijne dag allemaal en tot vanavond!

14. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Googlen op wat voor de @hotmail.com staat (dus haar naam+ datum) geeft bij mij 4 hits ;)

Enne met mij prima! Ik zal zo naar school toe, er is een open dag dus als gewaardeerd OR lid (ahum) moet ik er ff zijn...
    Voel me momenteel prima, ben weer helemaal fit op een kuchje na, duim doet nog wel wat pijn maar niet noemenswaardig en ben vooral heel druk met proberen het forum bij te houden, zorgen voor gezin, huis en beesten, studie, verjaardag Niels voorbereiden (feestje, gebak, kinderfeestje, kadootjes etc etc), dingen voor school en de OR doen, nadenken over wat ik nou eigenlijk écht wil doen in de toekomst, studeren of toch werk gaan zoeken,pfffff.....DRUK. :)

Ik ben er vandoor kom vanmiddag ff bijkleppen!
    xxx Roelie

15. Roelie

Roelie Fanatiek lid

20 mrt 2007
    2.951
    0
    0
    Ohw ja kaartje Natasja en gezin is goed idee!
    En weet iemand waar Lenthe uithangt?

16. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    wie is csi mama?

17. stiekel

stiekel Bekend lid

TARI

het is een woon/verzorgingstehuis en dan in de keuken.
    afwassen :( :(, maaltijden opscheppen en door het tehuis rondbrengen bij de mensen, koffie/thee zetten en af en toe in het resaurant

ROELIE niet gelijk weer te veel hooi op de vork nemen hoor anders lig je zo weer plat (sorry wil me er niet mee bemoeien hoor)

LINDA heel veel succes met je solli

AMARANTA succes op cb en ja een kaartje lijkt me een strak plan
    het zit hun echt niet mee :cry:

DAFJE feli met Fenna haar 5maand verjaardag

BLONDIEDFU alvast bedankt voor het duimen

18. Murmel

Murmel VIP lid

7 jan 2007
    6.628
    0
    36
    Noord-Brabant