In- en intriest zo iemand Aandacht trekkerij op een forum, maar dan ook nog eens op andere manieren, jakkes... Overigens ook intriest: van die mannen die op zo iemand reageren, maar dat terzijde...
pffff vanmorgen er een uur + kwartier over gedaan om op mn werk te komen... Binnen dezelfde stad ! Voor de Coentunnel stonden de stoplichten op rood door een storing. Je mocht er dus gewoon wel doorheen, maar dat schepte natuurlijk een hoop verwarring en chaos
Pffff.... zit vandaag al weer opgescheept met de audit-dame Gelukkig heeft mijn vervangster het redelijk goed gedaan, alleen sommige dingen kon ze gewoon niet weten en die moet ik nu allemaal goedpraten, zucht.....
ik ben helemaallfrustie, ik ben onderweg een doekje verloren en ik ben in staat hem te gaan zoeken omdat ik niet kan velen dat mn collectie nou niet klopt.. Maar ja, dat doekje is vast al weggevlogen. Plus dat ik Eva niet achter kan laten.
gewoon een witte met een streep. Zo'n badstoffen, niks bijzonders dus. Maar ik zit me nu al een uur op te vreten.
dit is misschien wel een leuke om in de sfeer van Jolanda1984 te blijven: Ik was zaterdag bij de visboer en is er een leuke dame voor mij aan de beurt en die vraagt aan de visboer: "Heb je iets lekkers voor mijn poes?" Antwoordt de visboer met glimmende oogjes: "Wat denkt u van een tongetje?"