http://evaschouten.blogspot.com/ op de site van borstvoeging.com kun je nu groeicurves maken ik heb er ook een voor eva gemaakt
he das mooi ik ga ook even kijken maar dat zal wel lachen zijn denk ik als ik hem invul aangezien Tim omhoog geschoten is kwa gewicht
hahahaha nou ik heb het gedaan en net wat ik dacht kwa gewicht zit hij boven de lijn en kwa lengte zit hij eronder. maar ik had ook niet anders verwacht
whaaaaaaaaaaa ik mag er ook aan gaan geloven.. was net ff bij de buuf en wat denk je? Heb een stukje Herman gehad! hihihi.. moest meteen aan je denken Muriel..
ha ha ha ben jij ff de sigaar nu @ Stiekel, achja, als het maar een stijgende lijn is is toch? Eva zit er bij allebei onder. @ LInda, wat goed dat je benaderd bent zeg! (Was ik nog even vergeten te zeggen hihi)
Goedemiddag dames... Wou vandaag eigenlijk weer eens gezellig komen kletsen enzo, maar helaas is Esmay ziekjes... Vanmorgen bij de HA geweest, ze heeft een buikgriep te pakken en waarschijnlijk ook een tandje dat aan het doorkomen is.... Flink aan de diarree, bijna 39 graden koorts en zo sjagerijnig en loom als ik weet niet wat.... De fles geven is momenteel geen pretje, met moeite gaat er 100 cc per fles naar binnen, wat er vervolgens aan de onderkant weer als water uitkomt... Zo zielig om te zien....ze voelt zich echt duidelijk niet lekker... Ik ga maar weer eens een wasje draaien met alle ondergepoepte spulletjes vandaag...
Zoooowwww.... net even een kast uitgemest.... met o.a. notulen en offertes van 2001 En met allerlei folders, boekwerken etc. van gadgets en relatiegeschenken etc. Zo achterhaald als ik weet niet wat, dus allemaal linea recta in de papierbak gefl*kkerd. Dat ruimt echt mega op!
Goedemiddag dames, Zo heb mijn nieuwe pc al in gebruik. @Melina, Jammer hoop dat je, je toch nog bedenkt. @Dees, geod dat jij ook even jou kant van het verhaal hebt laten zien. @LindaPooh, Super meid dat het nu beter met je gaat. Succes met je sollicitatie. Reageer vanavond verder
Linda: Spannend! Veel succes morgen. Maria: Vervelend dat je een doekje kwijt bent. Ik kan me ook helemaal opvreten als dat mij zou gebeuren. Bij mij liggen ze ook netjes op volgorde in de kast en als er dan eentje tussenuit is, aaaaaaaaaaaaaaaaaaarg. Rachel: Ja een nieuwe pc! Nou wel goed beveiligen tegen hackers he? Zo ben weer thuis van het werk. Pfff wat een dag. Alles zat tegen maar nu gelukkig vakantie. Heerlijk. Nou, ik ga hier even de laatste was opruimen en de koffer inpakken.
Stasia alvast een hele hele hele fijne vakantie. Ik ben erg benieuwd wat Ibo's familie van Deniz vindt.
Jen: Jij beterschap met je kleine meid. Had r overheen gelezen Nou ik moet hier pijn en moeite doen om alles in de koffers te krijgen. Jeetje wat neem je toch veel zooi mee voor een week.