Haha, Stasia, ben benieuwd of je aan alles hebt gedacht, lijkt me een hoop geregel! Neem je sunblock voor Deniz mee, want zon kent ie natuurlijk nog niet, he, als winterbaby? Hoe is t weer daar nu? Schijnt t zonnetje? Jaloers....
Pfffff.... dat wordt dus even nachtje overslaan Maar dan kun je daar ter plaatse wel lekker een middagdutje gaan doen. Wij vliegen 's avonds, waardoor we 's nachts aankomen, dat vind ik ook 10x niks.
heb niet bijgelezen. kom alleen ff laten weten dat ik het reuzedruk heb nu. vandaag kinderfeestje gehad,we zijn gaan bowlen en daarna gourmeten. nieuwsgierig kijk dan ff op mijn zoon zijn hyves. http://www.fabian1303.hyves.nl
Ik hoop maar dat Deniz een beetje goed slaapt vannacht. Hij is het er nu in ieder geval niet echt mee eens.
Hallo meiden Hier weer een dag werken achter de rug, en die ging ernorm moeizaam aangezien ik me hondberoerd voel! Maar goed we hebben dan ook wel een paar drukke dagen achter de rug. Donderdag waren we dus begonnen met Quinn zijn gewone voeding en sinds zondag was het weer prut, hij had enorm spuitluiers en was niet lekker. Zijn exceem kwam in alle heftigheid terug. Ook was Quinn weer erg onrustig. Maandag is hij bijna de hele dag aan het huilen geweest en over de hele dag maar 3 uur geslapen, normaal slaapt hij na iedere voeding zeker wel 2 uur ruim. Dinsdag morgen toen ik hem uit bed haalde lag er een enorme klodder voeding naast zijn bedje en toen ik hem uit zijn bed tilde, zat hij tot zijn nek toe onder de water dunne poep! Ik kon wel janken, vond het zo zielig. Piet heeft gelijk actie ondernomen en de assistent van de ha gebeld met de vraag hoe en wat! Ze zou het overleggen met de ha en ik zou dan terug gebeld worden, in de middag ben ik terug gebeld en we moesten per direct weer over op de Friso Intensief H.A. (pepti) Conclussie: Koemelkallergie Is toch wel een beetje rauw op me dak gevallen. Vanmorgen ook weer helemaal onder de poep, gelukkig wel iets minder erg. De voeding moet nu weer zijn werk gaan doen. Nu moet het spugen alleen nog minder gaan worden, maar maandag naar het ziekenhuis, en leg het bij hun neer. Gister wel zijn hobbelpaard/muis binngen gekregen van me werk. hij is erg leuk. Staan foto's op zijn hyves. Nu ben ik lekker 2 dagen vrij, niks op de planning. Heerlijk! Even een bak koffie erbij pakken en dan ga ik eens reageren
Vanmorgen stond ik bij het CB bij mn auto. Loopt ineens de vuilnisman langs. Zegt ie "Zo, heb jij inmiddels een kind?" Dus ik kijk hem aan en zeg: "Ja, ken ik jou" -"Ja van school" "Hmmm dan zat jij een klas lager denk ik, hoe oud ben je" -18 "?" -Ja jij was onze juf in groep 8! HIj herkende me nog, ik vond het wel leuk, tohc een goede indruk gemaakt 6jaar geleden
Maria: Wat een mooie triptrap zeg. en wat zit Eva al goed zeg! Leuk je nieuwe banner Debby: Sterkte met Ryan zijn verkoudheid, zo zielig voor zo klein manneke! Hij zal zijn rust wel hard nodig hebben nu. Dafje: Fijn dat het zo goed is gegaan bij de buuv. Jemig 8 maanden een huilend kind, lijkt me verschrikkelijk zeg! Mooi he de liefde voor je kind! Ik "betrap" me zelf er ook op maar zo heerlijk! Gefeliciteerd met de 5 maanden, jemig gaat het snel Stasia: Balen dat het nog niet echt beter gaat met je zus haar huwelijk! Hopelijk komen ze er nog wel uit! Wat is zelf jou idee erbij? Ohw lekker aan het pakken! Jemig wat een rot tijd om te vliegen. Maar als je er eenmaal bent, maakt het hopelijk een hoop goed! Ben benieuwd naar de reactie van e familie Tari: Jemig wat een drukte zeg! Niet zo heel raar dat je zo moe bent. Ook aan je eigen rust toe komen hoor Roeli: Kon je het weer niet laten CSI- Mama hihihi Fijn om te lezen dat het weer beter met je gaat! Nu voorlopig niks meer he! Hoe is het met Jens zijn voeding en spugen? Stiekel: En heb je nog wat gehoord over je baan? Gwen: Bedankt voor je update van Natasja Arme meid zeg, hopelijk knapt ze snel weer op. Kaartje is een leuk idee idd Hihihi jij ook aan de Herman, ben benieuwd of het je lukt Linda: Hoe is het gegaan met het gesprek? spannend ik duim voor je Jennie: Ahwwwwwwww me schoondochter de buikgriep Julli krijgen het ook wel te verduren zeg. Heel veel beterschap Muriel: Lekker he zo even opruimen, heerlijk opgeruimd gevoel Jij bent ook lekker op dreef met je berichten Nou de koffie is er nog niet vangekomen, had geen zin om op te staan! Heb me best weer gedaan
Stasia: De assistent zei direct het is mij wel duidelijk dat het dan koemelk allergie is. Ga het maandag zeker nog even na vragen in het Sophia aan de KA. Maria ja kinderen kunnen er over heen groeien, en daar hoop ik dan maar op
Wahahah grappig maria! Wel leuk dat hij je nog herkend! Heb je toch een indruk achter gelaten. Nu ga ik echt koffie pakken en daarna als een wervelwind door het huis, had eigelijk vanmorgen gewoon e ramen open moeten zetten dan was het vanzelf wel schoon gewaaid
Dees wat balen van de KMA! misschien ka je Roelie om wat advies vragen? Die heeft er volgens mij behoorlijk wat ervaring mee. Stasia, fijne vakantie! neem je t zonnetje voor ons mee (terug)
Zo, weer lekker gewerkt, was alleen even paniek bij mijn schoonouders. Mijn schoonmoeder belde om 17.00 uur of ik direct naar huis kon komen. Ryan was vreselijk aan het huilen en helemaal overstuur en ze kregen hem niet stil. Dus ik maar gezegd dat ze hem maar een flesje moesten geven (1,5 uur eerder dan normaal) en dat ik direct naar huis zou komen. Dus ik naar huis gegaan en bij mijn schoonmoeder aangekomen was het allemaal weer goed. Ryan had vreselijke honger schijnbaar . Vreemd, want vannacht kwam hij ook al om 3.30 uur voor een fles! Maar nu spraken we net mijn schoonzusje even en aangezien beide mannetjes (dus Ryan z'n neefje ook) maandag hun 3e prik hebben gehad EN Sem ook meer wilde drinken dan normaal, denken we dat het door de prikken komt. Nog meer meiden last van gehad? Verder heeft Ryan ook wel eens een soort koude rillingen...ik heb ze ook wel eens. Hebben meer baby's hier last van? En zal dat normaal zijn bij baby's? Nou...ga even bijlezen
Debby ik herken het eigenlijk niet, maar ja, ik geef BV dus dat zal anders zijn. Dat van die koude rillingen, hoe weet je dan dat Ryan dat heeft?