Oehoe.... dat is ook wel ERG hoor, Maria, hahahaha! Bij mij slingeren ze gewoon op het schoenenrek door elkaar in de gang
ja, ga er zo ook van tussen.. nog ff aan de klets op msn met dinnetje.. en daarna.. *snurk* (hopelijk)
Nou ik vind het eigenlijk wel handig. Mijn schoenen liggen doorelkaar onder in de kast. Misshien ook maar eens mee beginnen.
Ja was idd ff weg, Quinn werd krijzend wakker, en heeft een flinke tijd ook flink gehuild, ontroostbaar. Tot ik voelde dat hij enorme winden aan het laten was, en toen ik zijn luier opdee en zijn benen optrok kwam alles eruit, jemig kan dat kind poepen hihihi en veeeeeeel. Maar hij is het lekker kwijt, flesje gehad en meneer slaapt weer. Whahah wat zijn er toch grappige tic's
Haai meiden! FF bijlezen en reageren vanaf 1387! Linda: fijn om te horen dat het zoveel beter gaat met jou en patrick! Uit je berichtjes lees ik ook dat het écht goed met je gaat, ik vind het zo knap hoe je met jezelf bezig bent, zowel psychisch als lichamelijk...ik heb er echt diep respect voor hoe je nu in het leven staat na wat je hebt meegemaakt! Geloof me, er zijn genoeg mensen die in een enorme put zouden vallen en er echt niet uit zouden komen zoals jij en Patrick! (((knuf!))) Veel plezier met je etentje en heel veel succes morgen met je sollicitatie klinkt erg goed! Blondie: je bent alweer bijna 12 weken...bizar gewoon het gaat zo hard! Hoe voel jij je verder al last van kwaaltjes? Serafijntje: ik word nu toch wel nieuwsgierig wat er met Nynke aan de hand is wil je mij ook een pb'tje sturen? Fijn dat het zo goed ging met de prikjes, heeft ze er veel last van? Jen: beterschap voor Esmay! Wat raar trouwens dat je KA je dan eerst weer terugstuurt naar de HA omdat het een andere klacht is...het kan toch aan elkaar gerelateerd zijn? Ik zou nu in principe gewoon de stap van de HA kunnen overslaan en direkt een afspraak maken met de KA... Maria: mooie foto van Eva in de kinderstoel! Leuke banner heb je trouwens! Muriel: leuke foto's van Hester Vooral die van Hester de Bij Dafje: mooi he die liefde voor je kind...dat had je je niet kunnen voorstellen tijdens je zwangerschap of wel?! En gefeliciteerd: Fenna alweer 5 maanden! Stasia: sterkte met je zus En een hele fijne vakantie toegewenst! Sandra: hoe is het met je hoofdpijn? En beterschap voor Tim! Hoe is het nu met zijn huidje? Debby: beterschap voor Ryan...ook al verkouden! Dat van die koude rillingen herken ik niet trouwens... Rachel: fijn dat je weer terug bent en nu maar hopen dat je niet weer gehackt word! Dees: ah nee toch Quinn dus toch koemelkallergie...hopelijk gaat hij het nu weer goed doen op de pepti...het is geen leuke conclusie maar nu weet je wel waar je aan toe bent... Trouwens, als je een kind hebt met kma heb je een aftrekpost bij de belasting he...dat je het ff weet Het gaat trouwens prima met Jens op de goedkope BB voeding met Nutriton hij spuugt bijna niet meer! Die hobbelmuis is super trouwens! Indigo: jee Yindi ook al een tandje Die van Jens wil trouwens niet echt goed doorkomen Succes met je drukke dag morgen! Esther: fijn om te lezen dat het goed gaat bij jullie! Het tandje van Vincent wil ook niet echt lekker doorkomen dus...mijn moeder zei altijd al: ze komen met pijn en gaan met pijn de krengen Gwen: aaaaaah morgen kijkers spannundddddddd! *houdt mond stijf dicht over haar eigen tics en lacht schaamteloos mee met de tics van anderen *
whahahah Quinn ligt te babbelen in bed! Roelie fijn dat het zo goed gaat met Jens zijn voeding, is hij ook meer tevreden? De voeding krijgt je toch ook deels vergoed van de verzekering? Voor alle duidelijkheid Quinn zit dus al op speciale voeding, 4 weken om te kijken hoe hij reageerd, toen weer op gewone voeding en dat ging dus niet. Dus hij zit nu weer op de special voeding
Ik ben er weer en ben ook gelijk weer weg, net Angelina gevoed en ga haar en mezelf zo naar bed brengen. Morgen worden de nieuwe meubelen gebracht, geplande levertijd tussen 7 en 12 uur. Dus ik moet om 7 uur beneden zitten en voor t zelfde geld komen ze pas om 11:55 Grote kans dat ik morgen dus de hele ochtend hier op t forum rondhang, kan ik gelijk bijlezen, want volgens mij loop ik achter. Truste dames!
ohw was ondertussen de flessen aan het reinigen en de voeding aan het klaar zetten. Ook ff worstenbroodjes in de oven gezet, ik knor
Goeden avond, Zo vanmiddag onverwachts visite waar ik echt niet op zat te wachten want was net met mijn nieuwe pctje aan het spelen en uitvogelen. Vandaar ook dat gehaastte berichtje. Stasia, Fijne vakantie. Roelie, ik hoop het niet dat ze me weer pakken. Hij is nu extra goed beveiligd. Muriel, leuke foto's. Vooral Hester het Bij-tje. Dees, Wat een leuke hobbelpaardmuis. Arme Quinn toch KMA Tics, waren erg leuk om te lezen. Ik zelf heb er gelukkig maar 1 en dat is als mijn man het huis schoongemaakt heeft dat ik als hij weer weg is alles dunnetjes overdoe, omdat het niet naar mijn zin is. Daphne, beetje laat maar kan nog Gefeliciteerd met Fenna haar 5 maanden. Debby, Koude rillingen herken ik hier niet. Ryan ook verkouden betrschap. Esther, Wat zielig dat het tandje niet wilt doorkomen. Indigo, Jeetje Yindi ook een tandje. Ik hoop dat ik niemand vergeten ben heb het even uit mijn hoofd gedaan. Merk trouwens wel dat ik nu weer wat meer onder de mensen ben en aan het werk dat mijn geheugen steeds beter wordt. Voorlopig mijn workshops van het CWI uit ook afgelopen gelukkig had er zwaar de balen in. Ik zat er meteen 2 halve dagen. Met Fayenne gaat het hartstikke goed ze is alleen erg verkouden. Meiden fijne avond verders en tot snel
Ik ga ook afsluiten heb nog een paar onbeantwoorde pb's liggen die komen morgen wel ik ben moeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! xxx