Peetje misschien even bij de kraamhulp hier op het forum vragen ze is vrij snel met antw geven. Misschien heeft zij nog een idee Ze heeft mij ook binnen 24 uur advies gegeven
Ik las laatst trouwens een uitspraak van Daphne Deckers en dat vond ik zo'n mooie! Als je kindje gezond is, heb je 1000 wensen Als je kindje ziek is, heb je maar 1...
Eet smakelijk! En ik moet zeggen dat Ryan ook nog niet lacht hoor, ja...een poging tot...en die zet ik dan toevallig op de foto . En wij hopen ook op een eerste mooie echte lachende kerstfoto (misschien bij de kerstboom )
Hee fijn dees! Je hebt er best lang last van gehad he? Ik zie wel een beetje op tegen de eerste keer intimiteit, ben bang dat het zeer doet. Maar ben er toch wel een beetje aan toe (bloos) Hier zijn de hechtingen mooi genezen, volgens Jons, die heeft gekeken.
idd mooie uitspraak debby! hier 'lacht' martijn als hij moe is, maar dat is geloof ik geen echt lachen meer een grimas
ja tot eigelijk een week geleden Maar soms als ik op de wc zit heb ik nog wel dat drukkend gevoel hoor. Hier ook al een libido hoor, maar ook wel eng! Voor bijde trouwens. maar eerst het spiraaltje, sjee nooit gedacht dat ik ooit op me ongie zal wachten en dat ik er blij mee zou zijn
Tjonge, af en toe sta ik echt paf van hoe veel van jullie 'nadenken' over de voedingen enzo. Ik voed Hester al weken 'op verzoek' en merk dat daar vanzelf een 'regelmaat' in komt. Niet zozeer qua tijden, maar meer qua hoeveelheden. Ze drinkt iedere dag ongeveer evenveel op een dag, alleen dan soms wat verschillend verspreid qua porties. Wel wordt het iedere paar dagen ietsjes meer. Maar soms drinkt ze maar 90 cc, en andere keren weer 170. Soms heeft ze trek en soms wat minder. Eigenlijk heel natuurlijk Het is toch uiteindelijk de bedoeling dat ze genoeg binnen krijgt om te groeien? En hoe laat dat is en hoeveel precies, ach dat maakt niet veel uit. Tot nu toe gaat dat eigenlijk erg voorbeeldig. Maar misschien moet ik me daar dan gelukkig mee prijzen?!
vermoeiend he Quinn slaapt eindelijk en nog steeds, hij is ook al de hele dag aan het huilen en bij elkaar maar 3 uur geslapen
Hahahaha! Herkenbaar! Denk dat ik ook voor spiraaltje ga, maar wil mij binnenkort nog eens laten voorlichten door mn HA.
muriel: ben je dan niet continu aa het voeden? als ie nog 30 min huilt mag ie zijn volgende voeding alweer
hier is het ook weer raak, pffff weer ruim een uur nadat hij naar bed is gegaan, huilen huilen huilen kan niet meer Wie weet er meer info over regeldagen?
Volgens mij zit Quinn zo ongeveer wel in zijn 5-a-6-weken-itch? (volgens Oei ik Groei). Dus dat zou wel wat kunnen verklaren!