Dames, ik ga er ook vandoor. Ga nog even proberen mijn oogjes dicht te doen voordat we moeten vertrekken. Tot volgende week. Enne niet te veel kletsen want dat moet ik allemaal bijlezen
Morge meiden, blehhhhhhhh voel me rot, ziekkies, bah! Quinn is echt een draakje, we hoorde hem al fftjes brabbelen, denk ga me bed maar uit neem een bakkie koffie en tegen die tijd zal hij echt wel willen eten, nou meneer slaapt weer en ik zit in de kamer. hihi Ik ga vandaag helemaal niks doen. Ilse spannend je nieuwe meubels, hopelijk komen ze snel! Ik heb de hobbelmuis van me werk gehad, verlaat kraamcadeau. Quinn is nog te klein, of de muis is nog te groot ervoor. Als je wil kan ik je de link wel geven, ze hebben verschillende namelijk. Hips helemaal vergeten Stasia fijne vakantie, je bent al onderweg, maar beter laat dan nooit.
hips de pagina doet het niet meer. Maar het merk van de hobbelpaard/muis is Nattou Luna & Loulou, moet ff googlen, zijn meer bedrijven die ze hebben. Je hebt ook een olifant en..........oh uhh nou ja nog meer, kan er even niet opkomen nu
Haha Rachel, geheugen blijft een heet hangijzer, maar wordt inderdaad beter als je meer onder de mensen komt. Ilse, wachtze op de meubelmensen. Hopelijk hebben ze alles bij zich en is het allemaal heel! Ik heb ook een curve voor V op bv.com ingevuld. Vandaag naar het cb dan weten we weer gewicht en lengte. Ben benieuwd! Tandjespijn is volgens mij ook een pesterijtje van moeder natuur. Gelukkig is het nu ze zo klein zijn en hebben ze er straks geen herinnering meer aan. De Bumbo is helemaal geweldig. Vincent zit er erg goed in. Prijzen liggen overal rond de 42 euro. Ik heb 'em besteld bij www.cemja.nl voor 47,95 incl BTW en verzendkosten. Ruby, gefeliciteerd!
Pff Quinn is echt een slaapkop, hij slaapt namelijk nog steeds. Kon hij niet even zeggen dat hij gewoon weer verer ging slapen. Kon ik ook lekker mn oogjes weer dicht doen.
effe illegaal ( ) inloggen vanaf de werkplek, zometeen gaat het teamwork van start. Altijd errrrrrruuuuuug vermoeiend in ons team, allemaal nogal eigengereide mensen Yindi met een brok in de keel op het kdv achtergelaten. Gek dat ik vooraf zo'n moeite had met oppassen bij mijn moeder, terwijl ik dat nu super vind gaan en dan ook relaxed werk en dan nu moeite heb met het kdv Nou ja, geef het maar even de tijd. Meiden, ik ben er vandoor, klaar voor het kunst en vliegwerk hierzo. Ilse, ik laat je vanavond iets concreet weten voor het weekend oké? Meiden, allemaal een hele fijne dag en succes met al jullie lieve beebjes. Voor de zieke beebs en mama's dikke knuffel. Succes met afspraken op cb etc. Liefs, Indigo
Ilse, Ja de visite was wel gezellig alleen had er totaal geen behoefte aan omdat ik een kleine half uur later weg moest omdat ik mijn collega nog moest ophalen. Hoop dat de meubelmensen er snel zijn voor jou. Je hebt ook mail. Dees, Beterschap. Ruby, Gefeliciteerd met Fabian. Esther, Idd het geheugen is nog niet alles maar ik merk toch al enige verbetering Meeting dierentuin ik heb mijn man ook zo ver dat die meegaat alleen nu moeten we ff kijken of het uitkomt met de centjes. Fayenne vanmorgen ook wakker moeten maken voor de fles dit bewust gedaan anders zit ik met de laatste voeding in de knoei. Ze ligt nu weer op bed honderd uit te brabbelen. Fayenne heeft trouwens de rrrrrrr gevonden dus je hoort hier heel de tijd rrrrrrrrrrrrr.
Ze lag om half 11 op bed en werd om half 7 wakker Dus dat was mooi! Ware het niet dat tot 2x toe vannacht de babyfoon afging omdat het te koud was op H's kamertje. Dan koelt het ineens zo verschrikkelijk af naar 14 graden . De wind staat dan pal op haar raam. Het extra radiatortje kan het dan ook niet aan en moet dan nog hoger worden gezet. Ik wil het niet weten hoe hoog die energie-rekening-naheffing gaat worden dit jaar
Ilse ziet er heel leuk uit. Toppie. zou je nog wat afspraken van mij kunnen toevoegen. 2 april Fysio Fayenne 28 april Fysio Fayenne 2 juni Rachel en Dirk 2 jaar getrouwd 26 Juni Rachel jarig 19 juli t/m 2 augustus Vakantie naar Belgie alvast bedankt
Murmel, Jeetje vervelend dat de babyfoon piepte. Lijkt mij wel fijn dat je zo een functie op je babyfoon hebt.
Goeiemoggel! Hier een prima nacht, wel beetje kort maar da's mijn eigen schuld hadden we maar vroeger moeten gaan slapen Jens kwam al om 5.15...maar hij had een poepluiers dus oke dan mag het Maar natuurlijk wilde hij toen wel ook gelijk zijn fles dus hij heeft net alweer een fles op...en ik wou vandaag eens proberen om naar 4 flessen te gaan... Aan de meiden die al 4 flessen (al dan niet met bijvoeding) geven wat is jullie schema? Ik ben trouwens even tijdelijk gestopt met bijvoeding, Jens reageerde er wel goed op maar alles verliep hier even zo verschrikkelijk chaotisch er zat geen structuur meer in de dag en hij kreeg steeds op een verschillend tijdstipje een hapje, er waren op een gegeven moment 3 potjes open (grmbl kijk dan ook ff in de koelkast papa voor je wat pakt!) dus dat werkte niet...maar nu ik alles weer onder controle heb (haha lees: het gaat weer zoals ík wil) ga ik na het weekend ofzo weer beginnen. Dees: ik kreeg destijds de pepti niet vergoed maar er is in de loop der jaren natuurlijk wel weer het nodige veranderd, ik zou gewoon ff informeren bij je zorgverzekeraar. Dat van de belasting weet ik ook pas sinds vorig jaar, maar als je dus een kind hebt met kma heb je een extra aftrekpost. Ze kunnen er idd overheen groeien maar dat verschilt per kind...en ik wil je er vast op voorbereiden: kma en astma gaan hand in hand dus wacht niet te lang met aan de bel trekken als je vermoedt dat Quinn het benauwd heeft! Enne beterschap voor jou, ik geloof dat heel Nederland de afgelopen tijd ziek is geweest Rachel: beterschap met Fayenne tsjonge de babietjes zijn allemaal flink verkouden zeg Ilse: ben benieuwd naar je meubels! Waardeloos inderdaad dat je er dan een ochtendje op moet wachten op zich moeten ze toch wel een duidelijker tijdstip kunnen geven (een beetje transportplanner moet dat kunnen hoor!) Hier momenteel ook niet echt een duidelijk slaappatroon (mede door de chaos van de afgelopen dagen) maar meestal is het toch wel: 6.00 fles en dan weer slapen 8.00 uit bed gesleurd worden want mee naar school en dan wakker tot 10.00 weer fles, dan spelen en meestal tussendoor nog een kort hazenslaapje in de box 13.00 fles en naar bed tot ongeveer 16.00 16.30 fles en dan spelen en weer zo'n hazenslaapje en tenslotte om 19.30 fles en naar bed (en dan uiteraard de hele nacht doorslapen ) Ruby: gefeliciteerd met Fabian (zal zo de jongeman persoonlijk feliciteren op zijn hyves ) By the way, dames; ook Lars zit aan de hyves Owwwww enne hier iets bijzonders: wij zijn van de speen af! Jens vind namelijk zijn eigen duim vééééééél lekkerder
13. Linda ~ Maatschappelijk werk 13 mrt Tari - Estrélla CB 13 mrt 3e vaccinaties op CB Listy Heb maar even op beide agenda's gekeken: Linda succes vandaag bij het MW en bij je sollicitatie! Melanie succes op het CB! Listy succes met de prikjes van Timo!
Goedemorgen iedereen, Dees jeetje zeg dat van Quinn, ik denk dat ik in huilen uitgebarsten zou zijn als ik mijn lieve kindje zo vond in zijn bedje. Ik hoop voor je dat de voeding gaat werken en dat Quinn er baad bij heeft. Maar kma is niet niks. Ik snap dat het rauw op je dak is gevallen. Sterkte en een dikke knuffel Gisteren lekker met Free uit eten geweest. Een koorlid wat al 18 jaar op het koor zat is er nu mee gestopt als kado hebben we heb een cd geven met een eigen gezongen nummer. Interesse? http://www.yousendit.com/download/a0YxS ... NExIRGc9PQ