Welke voeding krijgt Fenna nu dan? Sorry dat het ben vergeten. Ja Quinn zijn voeding kost zo 18euro per doos en daar doen we denk ik net geen week mee. Krijg jij alles vergoed van de voeding. volgens mij heeft de verzekering het me wel verteld maar weet het niet meer hihi of heb het niet goed gehoord aangezien ik ff heel slecht hoor nu
Fenna krijgt nutramigen LGG, dat is meteen ook voo lactose intollerantie. We krijgen alles vergoed van de verzekering. Voor zover tenminste, want ik heb nog geen rekeningen gezien Wij hadden via de ka een formulier gekregen dat we bij de apotheek moesten inleveren en nu krijgen we gewoon elke keer de blikken mee als ik erom vraag bij de apotheek. Ook mijn moeder haalt in haar eigen woonplaats (apotheek valt onder dezelde organisatie) blikken voeding voor Fenna.
hoeveel zit er in de pepti? 800 gram? en hoeveel flessen krijgt Quinn? verschil zit hem denk ik ook nog in het maatschapje...
Heb even gekeken, in de Friso (ook een pepti) zit 700g in. Hij krijgt 4 flessen met 7 schepjes Ja dat idee had ik ook dat het schepje bij iedere soort voeding net wat anders is qua inhoud
Daf, arme Fenna een uur laten huilen Is dat het generatieverschil? Hier hebben de grootouders ook veel sneller 'Laat maar huilen' (ben het er absoluut niet mee eens). Lastig om er wat van de zeggen he. De Bumbo gaat mee tot ongeveer 13 maanden. Ze vinden het gewoon leuk. Mijn nichtje van 2 probeert zich er nog steeds in te proppen
Ja ik denk dat dat het is Esther. Terwijl mijn moeder er niet aan zou denken om dat te doen. Gelukkig! Die zou haar nooit zo lang laten huilen. Zeker niet zo net voor de fles. Mijn schoonmoeder had echt zoiets van, nou ik ben eerst aan de beurt hoor. Dat vind ik echt niet kunnen. Die ene dag dat je op je kleinkind past kan zij toch best wel even voor, toch?
Ga me zo eens klaarmaken, spullen in de auto zetten.. enzo.. Oja.. heb van de week mijn winterjas gemold. De rits is stuk. het onderste stukje, dat pinnetje zeg maar, aan de kant van de rits is eraf gesprongen. Dus nu viel de rits eraf... nou ga geen nieuwe weer kopen.. ga zo mijn zomerjas even opzoeken.. zo koud is het toch niet meer vind ik..
grr loop ik helemaal naar zolder, ale dozen van hun plek af.. hangt hij gewoon aan de kapstok. Ik plaats van dat ik nou eerst aan de kapstok kijk...
mijn moeder was ook precies andersom.. "Maar Gwen, je laat hem toch niet zo lang huilen?!" "euh mam.. JA dus, laat hem maar even pruttelen" Vooral in het begin huilde hij zó veel! troosten hielp ook niet.. dan kan je hem maar het beste even lekker laten liggen in zijn eigen vertrouwde rustige omgeving dan heen en weer te hobbelen door huis vind ik. En tot nu toe heeft het mooi zijn vruchten afgeworpen
Middag. Zo, we hebben net een nieuwe keuken gekocht. Ik heb zitten oderhandelen als brugman (niet brugman keukens hoor) maar die kerel zwichtte niet bepaald voor mijn charmes. Dafje, wat was nou dat geheim? Ik wil weten! Ilse zijn de meubels er al?
Ik ben echt blij dat de BV hier goed loopt. Als ik zo lees wat voor 'sores' sommige mama's hebben. IK heb echtmet jullie, en dan vooral jullie kleintjes te doen!
Voor wie nou nieuwsgierig is wat hier allemaal rondloopt-vliegt-zwemt-huppelt aan beestenboel; ik heb wat op mijn hyves gezet En verder wil ik graag meer uren in een dag ik word gek!
Irritant dat hij niet zwichtte Ik heb ook zo'n ontzettende hekel aan dat soort 'pingel-bedel-gesprekken'. Wat je wel kunt aanhouden als stelregel is dat een keuken doorgaans in 1e instantie voor minstens 40% te duur wordt aangeboden! De eerste berekening voor onze keuken kwam uit op 28.000 euro. Wij barstten in lachen uit en vroegen hem toen om serieus te worden. Uiteindelijk hebben we er 9.000 voor betaald. Echte RATTEN zijn het.
Ja, we hebben nou 8750 inc alle apparatuur (inductie, combi-magnegrotn,koelkast en vaaatwasser), montage en niet vergeten een STENEN blad ipv kunststof. Wij wilden nog doorpingelen tot 8500 maar datwilde hij niet. Hij bood ons een waterkoker aan. Ja doei!