Ja, dat lijkt haast wel, want volgens mij waren H en E toch aardig even groot, misschien E zelfs wel ietsjes groter.
LADIES die vroegen naar mijn solli: ja sjips dat ik niet ben aangenomen, maar ik heb nog wat in het vat zitten hoor. ben ook gewoon rustig aan het rond kijken 8) , mijn streven gaat uit om in juni/juli weer aan het werk te gaan want dan loopt mijn zw af IKKE Tim krijgt nu pufjes omdat hij al 2x een luchtweginfectie heeft gehad en ondanks antibiotica nog steeds benauwd/kortademig is. och wat sneu voor Quinn dat hij zo'n last van een boer had. mooi dat je voeding vergoed word want het is al duur genoeg AMARANTA ja die keukenboeren weten wel wat ze moeten vragen hoor. wij zijn toen in duitsland wezen kijken en voor bijna dezelfde keuekn waren we ongeveer 10.000 gulden goedkoper uit dit waren snel even een paar antwoorden want ik moet nog even bijlezen. dus als ik nog niet iedereen geantwoord heb sorry komt nog
DAFJE nou ja zeg Fenna lag al een half uur te huilen en toch gaat ze zelf eerst eten? volgens mij heeft dat inderdaad met de oude stempel te maken want hier nog zo'n oma
Ik had eigenlijk gehoopt op leuke reacties van het nummer van ons koor maar nee hoor. Dat doen jullie niet he. NEEEEEEEEEE Natuurlijk niet
Maar goed ik ben terug van mijn sollicitatie. Het gesprek ging geweldig goed van beide kanten. Heel leuk bedrijf en leuke mensen. Heb een hele rondleiding door het bedrijf gehad. Leuke baan ook. Er zijn nog twee kandidaten en die komen volgende week op gesprek deze zijn iets ouder. Maar ze vond mij goed in het bedrijf passen zij ze zelf. Eind volgende week hoor ik of we door gaan. Dus spannend.....
Ik vind het trouwens leuk te horen dat het over het algemeen goed met jullie kids gaat en dat ze lekker aan het ontdekken zijn
Bij het maatschappelijk werk ging het ook goed. In principe heb ik over drie weken een afspraak maar als het dan nog goed gaat mag ik de afspraak ook verzetten
Hij opende bij mij niets, toen ik op de link op de site klikte. Moet je er speciale instellingen/programma's voor hebben? Zit op mn werk en ik zette de luidspreker al heeeeel zachtjes