ik ga weer achter de pc vandaan. Moet nodig mijn vlees gaan snijden moet ook nog even marineren. Maar in ieder geval ben ik heel blij en trots dat het zo goed is gaan vandaag
Hallo! Ik kom vanavond ff bijkleppen ben alweer thuis...hoor nu eigenlijk in het zwembad te vertoeven met Niels maarrrrrrrr.......de oorontsteking is dus niet over het stinkt, het loopt, het is te vies voor woorden dus ik kan morgen wéér het ziekenhuis bellen...ik ga daar geloof ik toch eens vragen of ik dan tenminste korting kan krijgen op het parkeergeld In ieder geval kunnen we nu op tijd eten, René is ook al om 6 uur thuis en ik heb eigenlijk ook wel heel veel zin om vanavond eens lekker uitgebreid in bad te gaan ofzo...ben het even zoooooo zat! Heb nog wel ff met de badmeester gesproken, in principe gaat Niels pas in april weer zwemmen eerst moet dat oor maar eens goed genezen en dan zal hij waarschijnlijk in een andere groep moeten omdat hij achterloopt op de andere kindjes...toch eens proberen of hij dan bij zijn vriendje kan kunnen we carpoolen (die zwemt op maandag) dan zou er toch wat positiefs uit dat orendrama komen... Sorry hoor van het ego berichtje maar ik ben dat gemodder ff zoooooooo zat...denk je eindelijk allemaal uit de lappenmand te zijn....gáán weer weer!
Hoi meiden ik hebben jullie allemaal een mailtje gestuurd met het nummer erin. hopelijk lukt het zo wel
Ik kan hem wel luisteren via de link hoor Klinkt mooi! haal je er alleen niet uit hoor je hebt hem trouwens ook aan Carola gestuurd
Ilse alvast een heel fijn weekend in Arcen toegewenst. Ik hoop dat jullie dat lekker met zijn drietjes kunnen genieten. Blondie veel plezier mogen met de overdracht van jullie nieuwe huisje. (ik hoop dat de sleutel past) Roelie succes morgen bij de fysio met Jens en natuurlijk met Niels zijn oor. Ik hoop voor jou en natuurlijk voor hem dat het snel geneest
Hoi Gwen, nee dat is ook niet de bedoeling he. Ik ben maar achtergrond koor. Maar zo krijgen jullie een idee wat mijn koor o.a. doet
Meiden met de stand van nu moeten we nog 642 pagina's vol schrijven om ons bevallingsforum te overtreffen!!!!
Ik ga zo eens even luister Linda ben wel benieuwd Roelie geen sorry zeggen hoor, kan me voorstellen dat je er helemaal maf van word een na de ander in de lappenmand. Dikke knuf
Linda mooi hoor, is niet mijn stijl maar om zo even te horen super! Roelie volgens mij heb jij je keel ontsteking aan mij door gegeven Ach we delen alles dus dit ook
Oh sorry hoor, wilde bijlezen en reageren, maar ben het ff helemaal zat! Bah, bah, bah....Zo, dat is er maar ff uit...misschien ga ik straks nog reageren en misschien spring ik er gewoon weer in.