November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
  2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    moeten 3cd's zijn van woezel en pip

3. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ja dit is er één van ;)

4. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ja ben bang van wel, herken het maar weer al te duidelijk van 2 jaar geleden. Toen ben ik na mijn trouwdag ziek geworden hihi hoe krijg je het voor elkaar

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ohw had nog niet verder gekeken sorry

6. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    het zij je vergeven :)

7. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    oh wow.. dat was bericht 2000!

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    dank u dank u

9. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    ik denk Woeiiiiiiiiiiiiiiiii handig van inet hoef ik neit te praten

10. Niet meer actief

Hey meiden!

Ben ik weer.....heftig dagje vandaag op het werk. Had dus een workshop en die liep een beeeeetje uit. Bijna heel de dag een berg informatie gekregen...Ben helemaal gaar!

Kreeg in de loop van de middag een sms van Erwin dat Esmay beter was, ik helemaal dolgelukkig...Kom ik thuis; nog niks aan het handje. Ze heeft super gegeten vandaag...

Oma gaat weg, Esmay poepte ondertussen d'r broek vol dus ik ga haar verschonen en heb voor de zekerheid nog even getempt want ze voelde toch wel weer warm aan. Had ze gewoon weer bijna 39 graden koorts...

Dus weer een zetpilletje erin en naar bed...Ik hoop dat ze snel opknapt..

11. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Zijn leuk he Ilse?

12. Niet meer actief

Zo, weer een drukke maar effectieve werkdag achter de rug. 'Zat' er helemaal in weer, voelde wel lekker. Ook veel complimenten gehad van collega's dat ze blij zijn dat ik er weer ben, dat ze mijn werkniveau en -tempo gemist hebben. Kreeg net wel een akelig telefoontje van mijn moeder, dat hun buurman overleden is :cry: . Paar dagen geleden is hij s'nachts met de ambulance opgehaald vanwege een hartstilstand tgv scepsis na dubbele longontsteking. Had er al steeds een slecht gevoel over, ondanks feit dat mijn moeder en ook de doktoren goede hoop hadden voor hem. Voelt evengoed heel vreemd en naar dat hij nu echt overleden is. Even bedenken of ik maandag naar de begrafenis ga, zal Yindi dan immers mee moeten nemen.
    Het is vandaag trouwens heeeeeeel goed gegaan op het kdv en ik heb er gelukkig nu een heel goed gevoel over. Zijn gewoon erg lieve, competente meiden die gelijk iets doen met de dingen die ik ze aangeef, die zelf nadenken etc. Geloof dat ik het de volgende keer echt met een gerust hart kan doen: Yindi naar de groep brengen. En dat voelt erg goed moet ik zeggen. Kan ik echt gaan genieten van het werken, wat ik overigens ECHT doe. Had ik absoluut niet verwacht, want zag er erg tegen op om weer te moeten beginnen, maar ik voel me als een vis in het water en vind het eerlijk gezegd wel lekker, onder de mensen, mijn kwaliteiten inzetten, lekker werken.... :D Goh, wie had dat gedacht?
    Wat de voedingen betreft, ik zit hier nu af en toe op 5 voedingen ipv 6. Sjee, 4 voedingen! Nu moet ik wel zeggen dat de laatste voeding door mij wordt aangeboden. Denk dat ze anders zelf zou komen s'nachts. Maar misschien moet ik die wel een keer skippen om te zien of dat wel zo is.
    Wat de geluidjes betreft, ik vind haar af en toe om op te vreten zo schattig, die lieve geluidjes die ze allemaal maakt. Af en toe 'schrikt' ze van haar eigen probeersels, heel leuk om te zien. Het grijpen doet ze eigenlijk pas sinds deze week, ze plukt overal aan: haar kleding, mijn kleding en handen, haar slab, spulletjes in haar omgeving. Erg leuk!
    Zitten kan ze heel goed, zelfs een behoorlijke tijd zonder steun. Maar dat laat ik eigenlijk niet toe, volgens mijn vader (fysiotherapeut) is dat niet goed voor haar rugje, is ze daar nog te jong voor.

En dan nog effe snel mijn reacties voor ik hier weer uitlog....

13. Niet meer actief

Rachel, wat leuk dat Fayenne met de rrrrrrrrrrr oefent!

Muriel, applaus voor Hester dat ze heeft doorgeslapen vannacht, super!

Ruby
    gefeliciteerd met de verjaardag van Fabian!

Roelie handig zo'n papa die niet effe checkt of er nog een open potje babyhap koud staat :rolleyes:
    aaaah, jens ook lekker aan het duimen?! Leuk hoor. Yindi duimt sinds een paar dagen ook. Een van de leidsters heeft er vandaag een fotootje van gemaakt voor in haar fotoboek :thumup:
    sjee meid, die lappenmand bij jullie thuis is wel groot zeg :( Ik gun je dat het eens effe lekker rustig wordt op dat gebied. Knuff!

Linda, fijn dat je sollicitatie goed ging. Heb je er zelf een positief gevoel over, heb je er zin in om voor hun te gaan werken? Ik heb het nummer eerlijk gezegd nog niet geluisterd, moet mijn mail nog gaan checken.

Dees, klopt het dat ik tussen de regels (= reacties anderen)door lees dat Quinn idd kma heeft? Jeetje meid, dat is balen. Wel goed natuurlijk dat je het nu zeker weet en er naar een adequate aanpak gezocht kan worden. Veel sterkte ermee!
    Dat 'stikken' in een boer gebeurde hier voorheen ook vaak met Yindi, heel eng inderdaad!
    En beterschap meid, is een klotegriep weet ik uit ervaring. Lekker ijsjes eten ;)

Gwen wat spannend dat Mika binnenkort ook naar het kdv gaat, toch weer effe wennen dan inderdaad. En nu die hoofdpijn nog helemaal weg meid! Fijn dat de veiling zoveel heeft opgebracht! Super initiatief ook van je, helemaal top!

Esther wat schattig dat Vincent zijn voetje vastpakte, ik denk dat het hier ook niet zo lang meer duurt, want Yindi gooit haar beentjes steeds de lucht in en ligt dan lekker te trappelen.
    Wat fijn dat de kleine man ondanks de pijn toch nog zo heerlijk schaterlacht!
    En terecht trots hoor mams! Hij doet het dus ook qua gewicht en lengte erg goed. Wel raar hoor dat de cb-gewichten-notulist ( :rolleyes: ) zich 2 cm vergist! Doe jij trouwens maar lekker eigenwijs hoor. De curve kan ik niet zien, heb geen toegangsrechten namelijk :(

Ilse nieuwe meubelen? Wat leuk, wat hebben jullie besteld als ik vragen mag? hihihi, Angelina gebruikt jouw tepel dus als handvat :) Yindi heeft hier ook al ontdekt dat je met je handjes lekker in mama's borsten kan kneden 8) Mams vindt dat niet zo lekker overigens :rolleyes:

Dafje, jezus :confused: daar zou ik ook echt pissed van raken hoor, dat oma haar eigen eten voor laat gaan :confused: Wie kan het nu makkelijker effe uitstellen? Jeroen inderdaad maar even wat van laten zeggen hoor! Sjongejonge, raar hoor zoals die generatie er mee omgaat: Laat maar brullen, is goed voor de longetjes. Nou, uit onderzoek is anders mooi gebleken dat het echt niet goed is voor een babietje om lang te huilen.

Maria, een nieuwe keuken...leuk! Wat is het voor iets geworden?
    Wow, wat is Eva een klein meisje dan...58 cm! Petite :D

Debby, is inderdaad rennen en vliegen als mama om alles voor elkaar te krijgen. Hier s'ochtends ook wel beetje chagrijnig als ik om 5.30 uur mijn nest uit moet en tot het moment dat ik de deur uit ga (met 10000 tassen met babyspul, flessen melk, kolf etc) alleen maar bezig ben met beebje en huishouden en vooruitkijken dat ik niets vergeet, nog snel een boterham naar binnen proppen met een beetje mazzel. En dan mijn vent die om 7 uur eens op zijn gemakje opstaat en lekker zijn gangetje gaat, want hoeft pas om 9.30 uur naar zijn werk :confused:
    Pffff, tegen die tijd ben ik al een dik uur op mijn werk bezig en heb ik er voor mijn gevoel al een halve dag op zitten. Na het werk herhaalt zich dat dan allemaal en is het pas een uur of 7 voor ik voor het eerst mijn handen vrij heb (want beebje gevoed en wel in bed) :(
    Snap dat je effe wilt 'zeuren' hoor, het ís ook gewoon zwaar. Op dit soort momenten ben ik trouwens best wel eens jaloers op de flesvoedingsmama's :oops: . Ik heb nog nooit een keer kunnen uitslapen sinds Yindi er is, ja oké, tot 7 uur. Af en toe wel heftig vind ik, dat ik altijd degene ben die 'de klos' is met het voeden. Is het niet live, dan wel met de kolf. Dus eigenlijk gewoon ALTIJD :(
    Meissie, dikke knuffel voor je. Die mannen hebben het ook gewoon lekker makkelijk. Wel de lusten, niet de lasten. Geloof me, ik kan manlief soms wel eens de nek omdraaien als hij het naar anderen toe doet voorkomen alsof hij zo'n superpapa is (omdat hij ook wel eens een luier verschoont of s'avonds een flesje) :evil:
    (moest ook effe klagen geloof ik :oops: )

14. Niet meer actief

Meiden, fijne avond!
    Ik ben er vandoor.
    Ga bankhangen.....

Tot morgen!

15. Niet meer actief

Oehhhh, fotootje van mijn schatteke en afspraken regel ik morgen Ilse!

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Oh sorry meiden, maar ik heb echt ff geen puf om uitgebreid te reageren! Wil alleen Ruby even feliciteren met Fabian, dus bij deze gefeliciteerd!!

En Indigo, ik ben blij dat je het herkent...alhoewel blij niet het goede woord is, maar het is zo herkenbaar wat je schrijft (behalve dan dat ik niet mag klagen, omdat Arnoud 's avonds en in het weekend de fles geeft :oops:). Maar verder helemaal herkenbaar! Het voelt zo goed om te weten dat ik niet de enige ben en dat ik geen zeur ben (of wij zijn het allebei :)).

17. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik ga op bed meiden, fijne avond!

18. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Lieve Deb je bent geen zeur hoor!
    Hier is in de ochtend ook spits, ren van hot naar her en bedenk me 100keer of ik niks vergeet.
    Quinn aankleden eten geven doet Piet dan, zelf me spullen pakken stresssssssssssssss
    Quinn weg brengen en weer halen, kan iet anders want het kdv zit bij mij op het terein, en dan zorgen dat thuis in de avond nog alles word gegaan

19. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En volgens mij krijg ik blaren op mijn handen van die k...maxicosi! Dat ding weegt een ton en dan is Ryan niet eens zo heel zwaar :oops:

20. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    En inderdaad Ryan z'n tas mee, mijn eigen tas en dan ook nog alles meenemen! Maar ja, als hij mij dan aankijkt met die verleidelijke lach, ben ik alles weer vergeten...

Deel Deze Pagina