is dat niet als ze iets nieuws leren of een nieuwe ontwikkeling doormaken, dat ze daardoor van slag zijn? die sprongetjes zoals daphne zegt. staan in oei ik groei. Martijn gaat intussen compleet door het lint
Heel soms moet ik het gebruiken om Hester stil te krijgen, maar meestal huilt ze niet om eten, maar is mama-aandacht (op de arm of knuffelen) wel genoeg. Ze eet ongeveer 1x per 4,5 uur, gemiddeld 5, soms 6 keer per dag.
Muriel: wat heerlijk dat Hester zo makkelijk is! Gelijk heb je hoor, ze kunnen het zelf ook aangeven wanneer ze honger hebben! Niet alles moet volgens het boekje.
Quinn is nu 5 weken en 3 dagen idd Heb jij er meer info over, neem aan dat jij het boek hebt Ik heb hem gister maar ook besteld, ben er wel benieuwd naar, is het niks verkoop ik hem wel weer
ohww waarom Quinn huilde, hij was helemaal onder gescheten, arm kind, zat tot op zn rug. Nu is hij helemaal stil en rustig en ligt lekker even bij papa. Heb ik ook even mn handen vrij en kan ik voor het eerst vandaag even rustig en warm mijn koffie opdrinken
Och arm kind....wat voor luiers gebruiken jullie? Wel lekker dat hij nu even bij papa ligt, kan mama ook even genieten van een warme kop koffie.
Wij gebruiken verschillend Maar nu had hij een pamper om, maar was nogal dun, is sinds we verhoogd zijn met de johannes meel. Heeft bij hem altijd even wat tijd nodig om er aan te wennen
Oh ja, wel fijn in ieder geval dat er niets "ernstigs" was of zo. nu weet je in ieder geval waarom hij huilde!
ja nu is hij echt enorm rustig lekker omzich heen aan het kijken. Misschien heeft het de hele dag al dwars gezeten Hij vind de muur weer machtig intresand, heeft er hele verhalen tegen
Baby zoekt meer lichaamscontact en aandacht dan eerder. Kindje wil 'terug naar de moeder'. Hij voelt dat er iets aan de hand is (de wereld om hem heen is nieuw!), hij groeit enorm, verandert als een razende en wordt daardoor onrustig en huilt meer. Remedie: knuffelen en bij je houden. Kindje heeft warmte en aandacht nodig. Je kunt hem nooit te veel verwennen! Dat wordt dus nog meer aandacht geven. maar na 6 weken moet het weer beter worden, dus nog even geduld...
Thnxx voor de info Ja als ik het zo lees is het Quinn, als hij me maar hoort ziet meestal ook voelt. Als ik even weg loop dan is huilen. Nou hier komen we ook wel over heen is niks vergeleken toen hij pijn had.
Ik sta echt verbaasd over hoe wakker Angelina vandaag is. En niet huilerig wakker, maar gewoon gezellig, ze ligt gewoon rustig om zich heen te kijken, of ze nou bij ons ligt of in dr bedje ofzo. Tijd voor een mobile boven dr bedje dus, denk ik. Morgen de eerste keer naar t CB, we moeten nog ff een lijstje maken, heb best wat vragen. Ben ook erg benieuwd hoe zwaar en lang ze nu is. Peet, Angelina krijgt gemiddeld 7 voedingen op een dag (BV), soms 8, soms 6. De ene keer zit er 4 uur tussen, de andere keer 2.5. Zolang ze tevreden lijkt, maak ik me niet te druk over genoeg eten, hoewel dat soms wel moeilijk is hoor
Hallo allemaal, daar was ik weer. FF hectisch weekend gehad. Jen: das echt een naaistreek van je werkgever, kan me voorstellen dat je kwaad bent. Hadden ze ook wel anders kunnen aanpakken. Maria, pff wat een drukte met die kids erbij. Kan me voorstellen dat dat niet gemakkelijk was. Linda: fijn dat je zon leuk weekend hebt gehad Murmel: goed dat het voeden bij jou zo lekker loopt. Peetje: Probeer inderdaad je gevoel te volgen en ik hoop dat ze je goed kunnen helpen bij het CB. Ik wil ook aan een spiraaltje, vroeg het van de week aan de doktersassistente. Zij zei dat je dat mocht na 6 maanden ! Nou lijkt me niet hoor Feest was superrrrr, denk dat er wel 50 mensen zijn geweest. Veel leuke kado's gehad. Reese vond het ook prachtig en de nacht erna heeft hij als een engeltje geslapen. We moesten er vandaag vroeg uit en we moesten Reese zelfs wakker maken vanmorgen. Net voordat we naar valkenswaard wilden gaan voor Reese zijn feestje lachte hij voor het eerst. Wat was dat een mooi moment zeg. Hij kijkt nu ook veel tevredener dus ik denk dat zijn meds beginnen te werken.
BEVALLINGSLIJST NOVEMBER 2007 AGENDA Dafje~ 17 december 9:45 afspraak ka reflux MissyM~ 17 december eerste prikje CB Joldeg~ 17 december 14:30 Angelina 1e keer CB Gwendolyne ~ 17 december telefonisch consult KA Linda~ 18 december voorlichtingsgesprek PGD Dafje~ 18 december 13:00 kinderfysiotherapie Fenna Sammie2~ 19 december eindcontrole VK Jennie~19 december 11.40 eindcontrole vk Debby~19 december 08.45 uur osteopaat met Ryan Ikke1981~19 december 11.30 uur eind controle vk Sammie2~ 21 december 11:00 uur Back in Shape cursus Sammie2~ 21 december 12:15 uur terugkom ZwangerActief! met baby's Muriel~ 21 december 15:15 eerste keer CB Gwendolyne ~ 21 december 2e vaccinatie CB Stasia~ 24 december 1e vaccinatie CB Maria ~24 december~ Jarig: 28 winters jong! 25 december Merry Christmas! Sammie2~ 4 januari 11:00 uur Back in Shape cursus Debby~ 8 januari 11.10 uur CB 1e vaccinatie Butterflymom~ 9 januari 8.45 uur CB 1e vaccinatie Dafje~9 januari 9:00 uur CB 2e vaccinaties Debby~ 15 januari 14.40 uur naar gyn nacontrole Maria~16 januari Eva CB 9.30 uur + 1e vaccin? Joldeg~ 23 januari Angelina CB + 1e vaccinaties Joldeg~ Terugkomdag Samen Bevallen Gwendolyne ~ 29 januari KA controle ALLE KLEINTJES ZIJN GEBOREN! ISA*~dochter van Linda en Patrick~31 augustus~1940 gram~44 cm~ZH~weeën~31w1d MIKA JARED AIDAN~zoon van Gwen en Patrick~21 september~2014 gram~ZH~gebroken vliezen~32w4d FENNA ELEONORA~dochter van Daphne en Jeroen~12 oktober~3130 gram~48 cm~ZH~gescheurde vliezen~37w1d EVANGELOS KONSTANDINOS~zoon van Melina en Chris~19 oktober~2780 gram~48 cm~ZH~weeën~35w3d SANNE~dochter van Natasja en Etienne~22 oktober~3095 gram~48 cm~ZH~ingeleid~37w6d RAYAN~zoon van Ruby en Hicham~26 oktober~13.57 uur~3050 gram~ZH~ingeleid~39w0d ESMAY~dochter van Jennie en Erwin~27 oktober~3250 gram~51 cm~thuis/ZH~weeën~39w1d RYAN~zoon van Debby en Arnoud~31 oktober~3500 gram~ZH~ingeleid~38w1d DENIZ~zoon van Stasia en Ibrahim~1 november~00.31 uur~3410 gram~ZH~weeën~38w1d REESE ~zoon van Blondiedfu (Linda)~3 november~3910 gram~ZH~weeën~39w2d DAYLIAN THOMAS~zoon van miranda (butterflymom) en Jaap~3 november`3840 gram~ZH~ingeleid~37w3d IMKE~dochter van Jolger(Jolanda) en Gerald~3 november~3165 gram~ZH~?~38w6d ESTRELLA ANASTASIA~dochter van Melanie en Adriaan~6 november~4050 gram~54 cm~TB~weeën~40w3d QUINN~zoon van Dees en Piet~8 november~01.47 uur~4090 gram~47cm~thuis/ZH~weeën~39w6d THIJE~zoon van Wencke en Harmen~8 november~3710 gram~ZH~weeën~40w2d VINCENT~zoon van Esther en Jean-Paul~8 november~3090 gram~ZH~vliezen gebroken~37w2d TIMO~zoon van Listy en Hans~10 november~3750 gram~55cm~ZH~vliezen gebroken~40w1d SHARON PETRA~dochter van Frank en Mascha~12 november~3220 gram~50 cm~ZH~weeën~39w6d EVA~dochter van Maria en Rob~16 november~3110 gram~48 cm~ZH~weeën~41w0d JENS JESPER~zoon van Roelie en René~16 november~4030 gram~..cm~TB~weeën~40w3d NYNKE~dochter van Serafijntje~18 november~3740 gram~50,5 cm~ZH~weeën~41w4d HESTER MARGARETHA~dochter van Muriel en Wim~19 november~3680 gram~53 cm~ZH~weeën~40w5d FAYENNE STEPHANIE MARIANNE~dochter van Rachel en Dirk~21 november~3980 gram~55,5 cm~ZH~weeën~40w5d ANGELINA SUSANNA~dochter van Ilse en Willem~22 november~3915 gram~51 cm~ZH~weeën~39w3d YINDI ELISA RENEE~dochter van Claire en Erik~22 november~3920 gram~52 cm~ZH~weeën~39w1d CAILAN JOSHUA~zoon van Morrighan en Patricia~25 november~3940 gram~52 cm~ZH~gebroken vliezen~40w2d YAEDA~dochter van Iloon~25 november~3210 gram~ZH~weeën~39w1d MARTIJN HENRICUS CLASINUS~zoon van Petra en Jons~26 november~3220 gram~53 cm~ZH~gebroken vliezen~40w6d DJARO JOHANNES~zoon van Hope~1 december~3080 gram~.. cm~ZH~.. ..~41w3d 14 MEIDEN 15 JOCHIES In totaal 29 kleintjes geboren! He, he, de agenda weer gevonden (op pagina 123!). Dafje~ 17 december 9:45 afspraak ka reflux MissyM~ 17 december eerste prikje CB Joldeg~ 17 december 14:30 Angelina 1e keer CB Gwendolyne~ 17 december telefonisch consult KA Dames: succes met jullie afspraken morgen! En Linda: overmorgen al het voorlichtingsgesprek! Toen je het zei leek het nog zo ver weg, maar nu is het al bijna zover!