Goedemorgen dames, LindaPooh, Goed om te horen dat de sollicitatie gesprek goed was gegaan. Ga voor je duimen. Ilse, Veel plezier met weekendje Arcen. Linda, Klus ze in jullie nieuwe paleisje. Melanie, Vervelend van je rug. Maria, Succes vanmiddag bij de HA. Stiekel, Jammer dat de keus neit op jou gevallen is. Debby, ik herken je wel in je verhaal dat je niet meteen ff lekker op de bank kan ploffen. Iemand nog tips betreft de verkoudheid heb voor Fayenne nu LUUF en neusspray. Hier schijnt het zonnetje ook lekker. Kan er geen gebruik van maken want Fayenne is op het KDV. Zo ga me nu klaar maken en dan boodschappen doen. Tot later
Veel geduld... En verder niet te veel aan doen/aankomen als het alleen een neusverkoudheid is. Als het erger is dan alleen snotteren, misschien toch even de HA bellen voor wat tips? Hester is ook al sinds haar geboorte aan het snuffen en snotteren... De pech van een winterbaby is dat ze vaak veel verkouden kunnen zijn in hun eerste maanden
Goeiemiddag meiden, Hoe is het hier? Lekker rustig? Yindi ligt net weer in haar bedje. Eens even mijn huis onder handen nemen voor ik verder ga met de studie. En natuurlijk ook even reageren op jullie berichtjes... Debby, je bent absoluut geen zeur hoor meid! En inderdaad, die maxicosi is ondertussen ook loodzwaar sjouwen, zeker als je dan aan je andere arm nog de luiertas en eigen tas moet dragen . Onze beebjes worden steeds zwaarder. Wel goede training voor de armspieren natuurlijk . Lieve foto van Ryan inderdaad! Debby en Jen, jullie hebben morgen een meeting begrijp ik. Alvast veel plezier gewenst samen! Linda, ik heb jouw email niet ontvangen, klopt dat? Melanie, nog steeds aan het rommelen met je rug dus Balen meid, ik hoop dat je er snel minder last van hebt. Leuk hé, dat je al een badpakje hebt kunnen scoren voor de kleine meid. Jeetje, 14 april komt steeds dichterbij zo he? Ik hoop dat Estrélla de mri zonder problemen en een centje pijn kan doorstaan. Het is waarschijnlijk voor jou vervelender dan voor haarzelf. En wat die gehoorkappen betreft...lijkt me niet meer dan logisch dat ze ook voor oorbescherming van je kleintje zorgen dan...gewoon op staan als dit de standaard procedure zou zijn. Gwen, wat een leuk idee die bedankmand. Moeilijk inderdaad om te bepalen wat je er in doet. Misschien een bon voor een schoonheidsbehandeling of zo? Lekker leesboek? Snoepgoed dat ze lekker vindt? Dees, nog steeds niet lekker dus. Doe het lekker rustig aan meid! Toen ik hier een piepstem had van de keelpijn keek Yindi iedere keer vreemd op en moest ze telkens lachen, misschien vindt Quinn je fluisterstem wel heel speciaal zo Groene ontlasting? Daar heb ik eerlijk gezegd nog geen ervaring mee. Wel gele en oranje Roelie, al opgeknapt? Hoe is het ondertussen met je arm? Muriel, wat heerlijk relaxed joh dat je nog effe de tijd vindt voor je krantje en het forum als Hester naar het kdv moet. Hoe doe je dat? Als ik dat zou willen moet ik echt om 5 uur op gaan staan Nou, dat is ook niet gezellig zo zonder Wim of vind je het wel oké zo alleen met Hesje? Blondie, veel plezier vandaag met het in ontvangst nemen van de sleutel! Fijn weekend meid en doe het een beetje rustig aan he?! Ilse, fijn dat de meubels (zij het dan verlaat ) gearriveerd zijn. Wel balen van je nek hoor! Ik verheug me ondertussen al op jullie komst morgen. Gezellig ook met onze meissies, ze schelen net een paar uurtjes met elkaar dus dat is ook wel speciaal natuurlijk. Maria, veel succes met de operatie vanmiddag. Jee, wist niet dat je nog steeds met die ontsteking zat En inderdaad, vergeleken bij bevallen is dit gewoon peanuts Ik droomde trouwens dat ik met Yindi op de borst in een bad lag en dat ik ondertussen aan het bevallen was van een tweede kindje. Helse pijn en ik voelde dat het hoofdje al stond. Maar de verpleegster die ineens opdook zei tegen me dat het nog tot de avond zou gaan duren. Dat vond ik maar vreemd, dat dat laatste stukje nog uren zou moeten duren 8) Hoezo, nog bezig met verwerken? Dafje, weer een onrustige nacht met Fenna Ze krijgt toch niet toevallig ook een tandje? Rachel, ik geef Yindi steeds dario; fysiologische zoutdruppels om neusje vrij te houden.
Indigo, We voelen regelmatig in d'r mondje of er tandjes komen, maar tot nu toe nog niets... Heb lekker gewandeld net.. Rondje dorp gedaan en naar de bank en naar de ah. Lekker hoor. Tis zulk zonnig weer. Ik heb nu ook lekker beneden de openslaande deuren naar het terras open staan en het raam in de keuken. Even lekker de frisse lucht naar binnen. Fenna ligt nu toch op bed, dus dat kan nu mooi even. Wat gek dat het in het zuiden dan vies weer is en hier stralend weer. Zo zie je maar weer... Zit nu heerlijk even aan de lunch. Zo direct stofzuigen voor Fenna weer wakker wordt en dan weer een fles. En daarna weer aan de huishoud. Was opvouwen, was ophangen, wc's schrobben, strijken. Is alles weer gedaan, want in het weekend hebben we weer weinig tijd.
Lekker zonnig, Dafje? Hier is het grijs/grauw Ik ga ook eens effe lunchen trouwens. Tot later allemaal! Ben helemaal blij trouwens....door vraagje in de lounge weet ik nu ineens welk nummer het is wat ik zo 'lekker' vind bij de reclame van Start People.Waar deze site al niet goed voor is
Ze zou dinsdag een KS krijgen! Is ze natuurlijk bevallen dan? Edit: ah ik lees het al, tohc een kS. Nou ik had het er gisteren nog met haar over...en kijk nu
Nou leuk! Haha, is de baby haar toch nog voor geweest Het is dus nu al duidelijk wie daar de broek aan heeft hihi
goed en ook dat is klaar.. maar nog steeds niets hier.. hmm... nou dan ga ik maar weer wat anders doen..
OK, nu ben ik echt GIFTIG! Hebben ze WEER ons appartement 'gecancelled': Onee, er is toch geen beschikbaarheid'... Ze durfden het ook alleen per mail te melden En WEER flikken ze het vlak voor het weekend, zodat ik er lekker een weekend lang van kan balen. Ik heb het echt helemaal met ze gehad en heb ze dat ook subtiel gemeld in een email. Maarja, daarmee heb ik nog steeds geen vakantie
Oh bah Muriel, wat een naaistreek! Probeer het van je af te zetten dit weekend meid, ga wat leuks doen en daar niet aan te denken. Echt jij gaat een veel leuker appartement boeken en een topvakantie krijgen
Even snel tussen de bedrijven door bijlezen en reageren! Het in de lappenmand zitten heeft zich geloof ik verspreid in mijn familie, mijn moeder ligt op bed met een longontsteking en mijn zus heeft tot diep in de nacht in het ziekenhuis gezeten met haar zoontje van 8 maanden...die had een antibiotica kuur gehad maar was daar zo van aan de diarree geraakt dat zijn hele beschermlaag in zijn darmen weg is Hij heeft nu speciale voeding en mocht gelukkig wel mee naar huis omdat hij niet uitgedroogd was maar het arme kereltje is erg ziek Gwen: hoe ging het met de kijkers? Dees: nogmaals beterschap! Je hebt het goed te pakken zeg! Dafje: leuke nieuwe avatar! En wat was nou dat 'ene' wat je nog niet mocht vertellen enzo? Sandra: Tim ook al aan de pufjes dus, welke heb je gekregen? Esther: hoe is het met Vincent heeft hij nog last van zijn prikjes? Linda: spannend van je sollicitatie! Debby: ik snap je gevoel maar al te goed meis, het is ook heel wat 24/7 de verantwoording en zorg voor zo'n klein kereltje...logisch toch dat je het af en toe ff zat bent! Jen: hoe is het met Esmay? Melanie: rustig aan met je rug en schouder! Maria: hoe was het bij de huisarts? Muriel: oooooh neeeee wat zonde! Kan me voorstellen dat je goed giftig bent! En nu? Oh meiden sorry dat de reakties zo kort zijn...ik ben zo moe, chagerijnig, huilerig...combi van té druk, té weinig slaap én ongesteld moeten worden (alleen geen idee wanneer ) Ik ga ff verder met mijn eten voorbereiden en wasje nummertje zoveel opvouwen...morgen nog ff boodschappen doen en wat schoonmaken hier en dan ga ik morgenavond gezellig naar het amateur toneel in het dorp even een avondje helemaal van mij! xxx Roelie