Goedemiddag allemaal, Ik meld me bij deze af voor vanavond. Lekker de hele middag in de tuin aan het werk geweest. Alleen verga ik nu van de pijn in mijn rug. Dus ik ga gestrekt. Liefs
zo, ik ben weer thuis, 'geopereerd' en wel. Ze heeft een stukje nagel verwijderd, zit nu nogverband op... ben benieuwd
Het is hier gewoon een herrie. Fenna is aan het brabbelen, giebelen, gilletjes aan het geven, echt enorm gezellig Jeroen is er vanavond niet, hij heeft een vergadering en is ws pas weer heel laat thuis. We zullen het wel zien.
Klinkt toch pijnlijk hoor Maria.. kan er niets aan doen... Linda, je moet ook niet té hard je best doen he! Lekker uitrusten nu maar weer dan.
@Linda > haha, jij bent toch juist zo'n sportief type nu? In de tuin werken? daar draai jij je hand toch niet voor om? Maak er maar een relaxed avondje van xx @Maria: Hopen dat het heeft geholpen, je 'operatie', was de prik erg eng? @Dafje: gezellig zo'n meissie dat aan het kletsen is! Ik zit ook alleen, dus dat wordt misschien wel gezellig kletsen vanavond op t forum! (als er geen dinnetje onverwacht langskomt )
@Roelie: tjeeee wat zielig voor je neefje dat hij zo ziek is Klinkt eng zeg, van zijn darmen Jij veel plezier vanavond op je 'avondje uit'!
Heb net Hessie opgehaald. Is wel zielig, ze heeft de laatste dagen erg veel poepluiers, soms dunnig, soms normaal. Maar vandaag had ze op het KDV alleen al 7 (!) poepluiers Weet niet zo goed wat ik daar mee aan moet? Ze drinkt verder vrij normaal en ziet er niet ziek uit en heeft geen koorts....
Hoi hoi, Muriel kan me voorstellen dat je goed baalt! Maar snap het ff niet.. zeggen ze eerst wel toe? Of is het op aanvraag? Kan je niet ergens anders wat gaan zoeken dan? Roelie, zo wat balen van je mams en neefje! beterschap voor hun! Kijkers.. de 1e ziet er van af.. heeft 2 kids.. ja, dat had ik ze ook wel kunnen zeggen.. da's veel te klein.. wordt voor ons nu al.. 2e nog niets van gehoord. Wel belde de makelaar dat we maandag nieuwe kijkers krijgen We gaan zelf maandag en woensdag weer huisjes kijken.. Maria, wat stoer.. je hebt je operatie overleefd! Volgens mij zou ik van me graatje gaan! You go girl!
hier net ff visite gehad, was eigelijk niet zo goed plan. Zit nu lekker onder een deken met 2 truien aan, en nog ibber ik van de kou. Roelie jemig meis echt de lappenmand zeg Succes met je neefje, arme knuf Maria hoe is het met je vinger, nog steeds pijnloos? Ilse heel fijn weekend en toen wist ik het niet meer