November 2007 mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door , 14 nov 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gwendolyne

Gwendolyne Fanatiek lid

13 jun 2007
    2.900
    0
    0
    ik volgde natasja niet of zo, maar waarom moest ze een keizersnede?

2. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    volgens mij een stuit

3. ah dat verklaard..

4. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ik heb een soort van bonnenboekje via de post gehad. En daar staan ook luierkortingstickers in.
    Weet alleen niet hoe ik aan die bonnen kom, of van wie ze afkomstig zijn.

5. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    Die heb ik ook gehad, dus lekker inleveren kosten de pampers maar 15.50 :D

6. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Ja ik moet morgen weer nieuwe halen. Eva poept ze allemaal vol! hihi

7. die heb ik ook gehad ja.. hebben ze weggemikt..

8. ikke1981

ikke1981 VIP lid

14 apr 2006
    13.689
    0
    0
    Den Haag
    zonde

9. hebben nog 2 pakken pampers.. ze komen gewoon niet op.. we gebruiken maximaal 5 luiers per dag. Dus het gaat absoluut niet hard..

10. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Linda: ik heb geen mailtje ontvangen met het lied van julie koor :(. Oh lees net dat Indigo ook geen mail heeft ontvangen...

Melanie: jij hebt weer lekker inkopen gedaan voor je kleine meid! Hartstikke leuk joh! En ja, die foto van Ryan met z'n eendje staat ook op z'n website, goed gezien! Spannend hoor 14 april! Zal aan je denken die dag...lijkt me ook wel moeilijk, maar toch ook wel weer fijn dat ze het tegenwoordig allemaal kunnen onderzoeken. Doe je het een beetje rustig aan met je rug? Je moet nog langer mee, en dat huishouden kan anders ook wel even wachten of Adriaan even vragen of hij even wil stofzuigen!

Hahaha Gwen, jij had er zin in vanochtend :). Hoe gaat het met de verkoop van jullie huis? Oh lees net dat het 1e stel er vanaf heeft gezien, kan ik me iets bij voorstellen met 2 kinderen.

Dees: hoe gaat het met jou? Ben je alweer een beetje beter? Oh lees net dat je je ziek gemeld hebt! Wel zo verstandig, even goed uitzieken. Beterschap meis!

Oh Ilse...helemaal vergeten jou heel veel plezier te wensen in Arcen :oops:, bij deze alsnog!

Blondie: leuk de sleutel van jullie nieuwe huis! Heel veel plezier (en succes ;)) met klussen!

Maria: is dat nog steeds diezelfde vinger waar je steeds last van hebt? :confused: Oh lees net de je geopereerd bent, viel het mee?

Dees: Ryan heeft ook al eens zulke ontlasting gehad, was het ook wat dikker dan normaal? Vaak heeft hij daarna wel weer "gewone" luiers.

Daphne: Volgens mij nog weinig reactie over een meeting bij jouw thuis? Of heb ik iets gemist? Enne...lieve foto van Fenna! Moet alleen steeds wennen dat jij dat bent die dan iets schrijft ;). Wel vervelend dat Fenna zo loopt te spoken! Kan het niet gewoon een sprongetje zijn?

Muriel: oh wat erg zeg! Weer het appartement gecancelled, dat kan toch niet?! Zou ook echt pissed zijn hoor! En veel plezier trouwens met Hester, lekker meiden onder elkaar ;) :D.

Roelie: het lijkt wel of het bij jullie ook niet goed wil gaan! Wat sneu voor het zoontje van je zus...gelukkig niet uitgedroogd, maar dit is wel heel sneu ook! En hoe gaat het met jou verder?

Verder ben ik alles weer vergeten...ik ga zo even lekker eten en lekker op de bank hangen. Vanavond niet dansen, we gaan zondag. Mijn broer kon niet, dus even een avondje "vrij" :)

11. amaranta

amaranta VIP lid

6 mrt 2007
    7.734
    0
    0
    Zonde, zitten goeie aanbiedingen tussen.

Nou ik merk dat de verdoving langzaam aan het overgaan is. Ben benieuwd of het dalijk pijn doet.

Ga nu frietjes eten!

Tot later of anders tot morgen.

12. vond het niet zonde haha.. maar goed..

Nee, alleen Melanie en jij en serafijntje hebben gereageerd, maar ik vind het prima.. 3 is ook gezellig.. moeten we wat data gaan prikken?

En sprongetje denk ik niet.. ze heeft er net één gehad 2 weken terug...

13. eetse maria.. lekker hoor! En laters ofzo.. :)

14. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Ik vind het prima hoor! Laat maar weten wanneer je kan, dan zal ik ook even kijken :D.

En dan geen sprongetje nee...maar wel lastig!

15. ja zeker lastig.. ehm ff kijken.. korte termijn of lange termijn.. wat vind jij?

16. Debbykoops

Debbykoops VIP lid

20 mrt 2007
    12.175
    0
    0
    Noord-Holland
    Volgens mij heeft iedereen het in april al verschrikkelijk druk, dus ik zou wat dat betreft zeggen iets langere termijn.

17. ff kijken

18. dan wordt het hele lange termijn.. want eerste weekend in mei zitten we vol en we gaan begin mei weg... en dat zijn twee weekenden en het weekend erop gaan we weer weg en dan zijn mijn zager en neef jarig.. daarna is het bijna blijdorp tijd. Maar goed komt ie:

Meeting bij Daphne:
    zondag 25 mei: Daphne
    zondag 1 juni: Daphne
    zaterdag 28 juni: Daphne
    zondag 29 juni: Daphne

Half juni zijn Jeroen, ik, mijn nichtje en haar vriend jarig en daarna is het vakantie. Blijft niet veel over... hmm...

Nou kijk maar!

19. ik ga even afwassen.. in mijn remi.. ik zie het zo wel :)

20. oh toch niet afwassen.. gilmore girls is nog niet afgelopen :)

Deel Deze Pagina